PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Dell c400 12"

gegu12
9 november 2008, 16:29
Dell c400 laptop
cpu 1.2ghz
768mb ram
40gb hd
cd
floppy
2batterijen
Laptoptas Dell
Qwerty
Staat ook te koop op andere site's 2de hands, kapaaza...

Dell c400 ultra 12" - Te koop op 2dehands.be (http://www.2dehands.be/dell-c400-ultra-12-52524371.html)

gegu12
9 november 2008, 17:35
100 a 125euro
Bieden staat vrij, let wel op qwerty
grtz

Moes
9 november 2008, 19:52
is dit een latitude?
hoelang gaan batterijen nog mee?
eventueel één apart weg?
heb ook interesse in tas

gegu12
9 november 2008, 22:48
is dit een latitude?
hoelang gaan batterijen nog mee?
eventueel één apart weg?
heb ook interesse in tas
De ene batterij gaat een uurtje mee, de andere 2.30u
Ik verkoop ze voorlopig niet appart.
Heb reeds een bod van 110euro via kapaaza over mail
grtz

WTFMAN
9 november 2008, 23:57
Verzenden mogelijk? Zal een euro of 7e zijn?

gegu12
10 november 2008, 09:01
Verzenden mogelijk? Zal een euro of 7e zijn?

Eventueel wel
grtz

Moes
10 november 2008, 10:48
bod van 125 euro incl verzending
kan je wel es exacte batterijduur checken?

gegu12
10 november 2008, 12:07
Genoteerd en zal ik doen
grtz

WTFMAN
10 november 2008, 18:34
nevermind ...

WTFMAN
14 november 2008, 11:59
U Laptop is terug opgestuurd omdat het defect was ... u was gisteren niet thuis en dus ging u vandaag het afhalen van postkantoor ... ik verwacht dus dat u VANDAAG het geld stort ...

U verkoopt me een defect spul , wat ik 3uur na aankoop meldt ( van antwerpen naar genk is al een dik uur rijden + was ff mediamarkt hasselt ) + toen zagk ook dat u VERGETEN bent de cd rom + diskette drive mee te geven ( u zei dat u alles in de zak gestoken had )

Ik heb het opgestuurd woensdag en ik verwacht dus dat ik betaalde bedrag voor laptop 100e + 7e verzending teruggestord krijg op mijn rekening VANDAAG !

Eerst beloofde u het geld te storten als u al een melding had in brievenbus en dan wijkt u ervan af door te zeggen dat u het eerst wilt zien ... ok maar dan verwacht ik dat u het zo SNEL mogelijk in orde brengt :)

Ik heb mijn deel al gedaan , want normale gang van zaken is EERST GELD en dan OPSTUREN , ik heb al toegeving gedaan door eerst te sturen omdat u een goeie itrader had dus ik verwacht dat u ook u deel nakomt ...

Moet het via hier melden omdat ik geen email gehad heb + geen sms van u dat iu het bent gaan afhalen ... u zei dat u het smorgens ging halen ...

Hopelijk krijgk via deze weg SNELLER contact ...

chris7ophe
14 november 2008, 13:59
WTFMAN,

Ik heb al meermaals zaken gedaan met gegu12 en hij is een echte man van zijn woord. Even rustig praten met hem zal veel oplossen. Vergeet ook niet dat er mensen zijn die moeten werken gedurende de dag!

PS: Hebt U het toestel dan niet gecontroleerd toen U het ging ophalen? Want het werkt niet en U had niet alles ontvangen? Moest ik van Genk tot Antwerpen rijden zou ik dit toch op zijn minst controleren.

Succes en ben er zeker van indien u recht in uw schoenen staat dat dit correct wordt opgelost. :)

Gamer
14 november 2008, 14:03
Hoe is het mogelijk dat er een deal was, als ik geen bod zie staan ?

WTFMAN
14 november 2008, 14:47
Hoe is het mogelijk dat er een deal was, als ik geen bod zie staan ?

Zag ik staan op 2dehands eerst en dan nadien hier ... hier zal uiteraard ook geen itrader gegeven worden he :)

Ik heb het gecontroleerd of da opstartte maar op ne zaterdag heb ik veel te doen , hij zei wel dat de usb los was MAAR dat het perfect werkte ... ik geloofde op zijn woord omdat hij goeie itrader had ... Ik dacht dat alles in de zak zat maar was niet zo ( ale dat is niet erg , kan altijd iets vergeten e ...)

Heb ook andere spullen van hem gkocht voor een mooie prijs , ook al wask da nie van plan maar daarover hebk nix te klagen ( alhoewel ik die homecinema nog nie getest heb )

Ik heb mn deel gedaan , nu verwacht ik vn hem dat hij dat ook doet ... en zo snel mogelijk want heb hem al gezegd da ik een andere op het oog had en hij beloofde zodra hij het had , dat hem het ging overschrijven ...

Wel zei hij eerst da ik hem moest trgbrengen , maar HALLLOO :D ff trg naar antwerpen en 20e aan naft verbruiken ... :D Daarna om de verzending te delen maar dat vond ik ook nie faitr ben het speciaal gaan halen op mn kosten ( wat normaal is ) maar nu het kapot is , wil ik dat hij het zelf ophaalde of verzenden op zijn kosten

Nu verzending is 7e , maar als hij 5e ervan geeft is ook al voldoende ...

Ik wil gewoon mn geld + da verzending terug en dan is het afgesloten voor me ... nie meer , nie minder

chris7ophe
14 november 2008, 14:49
Als je de deal niet via 9lives doet, moet dit mijn dunkt hier ook niet staan. wees volwassen en stuur hem een email.

WTFMAN
14 november 2008, 14:52
Als je de deal niet via 9lives doet, moet dit mijn dunkt hier ook niet staan. wees volwassen en stuur hem een email.

Heb ik al gedaan ... ben ff zijn nummer kwijt maar wou hem gwn contacteren ... Nu ik ga hier niet meer op reageren en op zijn reactie wachten .

Aan zijn itrader te zien ,zal het wel in orde komen dus zal ik afwachten ( ook al ging hij zo rap mogelijk al het geld storten ...)

Als een mod wilt, mag hij gerust mn berichten hier deleten als ze vinden dat het hier niet hoort ...

EDIT : probeer hem te bellen maar neemt niet op, mss aan werken maar ik zie wel dat hij pakje heeft opgehaald ... code : 323281026531151006 @ track (http://www.post.be/track) , hij kon toch tenminste via sms ofzoiets laten weten want hij heeft mijn nummer ...

chris7ophe
14 november 2008, 14:54
Zover ik hem ken klopt hij gewoon enorm veel uren (liever hij dan ik haha).

gegu12
14 november 2008, 19:47
U Laptop is terug opgestuurd omdat het defect was ... u was gisteren niet thuis en dus ging u vandaag het afhalen van postkantoor ... ik verwacht dus dat u VANDAAG het geld stort ...

U verkoopt me een defect spul , wat ik 3uur na aankoop meldt ( van antwerpen naar genk is al een dik uur rijden + was ff mediamarkt hasselt ) + toen zagk ook dat u VERGETEN bent de cd rom + diskette drive mee te geven ( u zei dat u alles in de zak gestoken had )

Ik heb het opgestuurd woensdag en ik verwacht dus dat ik betaalde bedrag voor laptop 100e + 7e verzending teruggestord krijg op mijn rekening VANDAAG !

Eerst beloofde u het geld te storten als u al een melding had in brievenbus en dan wijkt u ervan af door te zeggen dat u het eerst wilt zien ... ok maar dan verwacht ik dat u het zo SNEL mogelijk in orde brengt :)

Ik heb mijn deel al gedaan , want normale gang van zaken is EERST GELD en dan OPSTUREN , ik heb al toegeving gedaan door eerst te sturen omdat u een goeie itrader had dus ik verwacht dat u ook u deel nakomt ...

Moet het via hier melden omdat ik geen email gehad heb + geen sms van u dat iu het bent gaan afhalen ... u zei dat u het smorgens ging halen ...

Hopelijk krijgk via deze weg SNELLER contact ...
Even ter verduidelijking, mijn vriendin heeft deze vandaag opgehaald.
Nu de andere zijde van het verhaal
U hebt mij via mail gecontacteerd waarna u de laptop bij mij heeft komen halen en hem getest heeft, ik heb u eerlijk vermeld dat de usb poort wat los hing.
Dit was allemaal geen probleem tot u 3 a 4u nadien u mij hebt opgebeld en vertelde dat de usb poort had gewerkt maar nadien niet meer, ook was de touchpad stuk gegaan.
Ik maakte er geen probleem van en heb u verteld dat u de laptop terug mocht opsturen en zodra ik deze had aangekregen, dat ik u uw betaalde bedrag terugstortte waarvoor u mij uw rknr hebt gestuurd.
Dan heb ik de melding gehad dat u de laptop had opgestuurd dus alles verliep correct. Op datum van gisteren 13-11-2008 hebt u mij opgebeld dat ik het geld onmiddelijk moest storten daar u het geld nodig had om een andere te kopen. Ik heb toen geantwoord dat ik wou wachten tot dat ik de laptop terug in mijn bezit had. Met gevolg dat u begon te dreigen dat u met enkele makkers langs mij thuis zou komen, daar u toch mijn adres had, om het geld op te vorderen al of niet dat ikzelf thuis was. PERSOONLIJK vind ik dit een bedreiging. U hebt mij reeds enkele malen proberen te bereiken vandaag wanneer ik aan het werken was, ik doe vele uren en ben niet altijd beschikbaar. Nu thuisgekomen zag ik hoe de laptop verpakt was (foto's komen vandaag nog on-line) en ik heb de laptop dan opgestart en deze werkte maar ik merkte op dat de usb poort vast zat en wanneer jij hem bent komen halen zat deze los. Dan merkte ik op dat het klepje, waaronder de vijsjes van het toetsenbord zitten, niet goed gemonteerd was en dat + de vastgezette usb-poort leek mij verdacht. Ik heb het klepje verder losgeklikt en zag dat er nog maar 3 van de 4 vijsjes waarmee het toetsenbord vastzit, aanwezig waren. Vervolgens heb ik de 3 resterende vijsjes losgemaakt en tot mijn grote verbazing zag iK WEER ENKELE ONTBREKENDE VIJSJES EN DE LINTKABEL VAN DE TOUCHPAD WAS AFGESCHEURD. Foto's volgen vanavond nog.
Mijn visie is dat u de usb-poort wou proberen te herstellen maar u weet niet hoe u een lintkabeltje moet losmaken

Samengevat: U bedreigd mij en mijn gezin( aan te horen via opgenomen telefoongsprek), u probeert zelf iets te maken waardoor u dingen stuk maakt en dan probeert de reputatie van andere mensen stuk te maken,....

U koopt van mij een laptop c400 (100€), een surround systeem met een asus pundit-r voor de prijs van 125€ en die jij te koop zette met minimum van 175€......

Ik geef wel toe dat ik vergeten was de floppy en de cd-rom, die naast de laptop op het tafel stonden, mee te geven maar eventueel had je dit ook kunnen zien en ik wou u deze stukken gratis opsturen maar u weigerde.
Aan u de keus: ik wil u de laptop in deze staat met alle benodigdheden terug opsturen en we laten het erbij( van fouten leer je)
We maken verder ruzie en ik licht de bijkomende instanties in over uw dreigementen aan mij en mijn gezin.

Graag zou ik ook weten wat andere mensen hier van vinden.
Alvast bedankt en blij dat ik mijn zegje heb kunnen doen.
grtz

chris7ophe
14 november 2008, 19:54
Alstemblieft, dit is toch niet meer normaal he en dan nog dreigementen maken ook.

Moest ik van jou zijn, hij kon het komen ophalen en zijn excuses aanbieden of geld storten om hem terug op te sturen. Eerst prutsen aan een werkende laptop en dan de schuld op iemand anders steken als je defect maakt...

Ben benieuwd naar de foto's !

Mr San Diego
14 november 2008, 20:42
tja, als hij hemt komt afhalen en testen. Zijn alle gebreken voor hem zou ik zeggen. Als hij geen tijd heeft om alles te testen is dat zijn probleem. Bij mij zou hij naar zijn geld kunnen fluiten, en dat hij maar eens met een paar vrienden langskomt. Ik zou niet met het gerecht in contact willen komen voor €100. Zo'n gasten geven mij maar 1 gevoel: :puke:

gegu12
14 november 2008, 20:51
tja, als hij hemt komt afhalen en testen. Zijn alle gebreken voor hem zou ik zeggen. Als hij geen tijd heeft om alles te testen is dat zijn probleem. Bij mij zou hij naar zijn geld kunnen fluiten, en dat hij maar eens met een paar vrienden langskomt. Ik zou niet met het gerecht in contact willen komen voor €100. Zo'n gasten geven mij maar 1 gevoel: :puke:

Tja, ik weet hoe ik ben en ik wil niemand oplichten maar dit kan niet door de beugel.
Alvast bedankt voor uw reactie.
grtz

gegu12
14 november 2008, 22:16
Zoals beloofd de foto's

foto 1 (http://users.telenet.be/KurtG/Laptop1.JPG)
foto 2 (http://users.telenet.be/KurtG/Laptop2.JPG)

De laatste foto is een dun bubbel-enveloppe, daar steek je toch geen laptop in.

WTFMAN
15 november 2008, 01:05
Haha komaan gast , ik heb nog niet eens tijd gehad om dat open te maken !!!!! Ge kon het zelf afhalen maar jij kwam da nie afhalen , ik wist wel dat je niet te vertrouwen was !!! Eerst zeg je dat je het ging opsturen als je het ontvangde OF een bewijsje had van postbode en dan zei je gisteren weer iets anders :s Manman

Voor mn part heb je zelf die kabel losgemaakt !!! Ik ben er nog niet eens kunnen aanzitten !!! Ik wil gwn mn 100euro trg!!!

haha en dat van die bedreigingen over u gezien zijn totaal bullshit , kwas natuurlijk pissed maar heb nooit u gezin gedreigd !!! Stuur me dan es de audio op waar ik u gezin bedreig !!!

Laptop was goed verpakt , want het zat in zijn lederen stevige tasje met dikke bubbeleenveloppe ++++ WAS NOG OVERAL GOED VASTGETAPED !!! Niemand heeft tot nu toe geklaagd over mn verzending , jij bent de eerste en heb meer als 100 deals gehad op dit forum !!! En laptop is in werkende staat aangekomen he??? Zoals ik al zei werkte de usb en muis niet bij mij; Muis viel uit toen ik usb stick erin aan steken was , kan evengoed een kortsluiting geweest zijn met kapotte/losse usb poort , ben geen expert e dus das een gok , en dan maakt u mss ff de kabeltje zelf kapot om toch gelijk te krijgen ..

Jij kan evnegoed alles losgemaakt hebben he , jij hebt meer tijd gehad dan mij om eraan te prullen ! Jij kon het ook afhalen MAAR jij verwacht dat ik het terugbreng? Ben je goed gek lol? Nog es 200km rijden omdat jij me een defect toestel verkoopt ?

Usb poort zat los ja maar nie volledig los he , want je beweerde zelf dat het werkte !! Dus zal dan iets of wat vastzitten e :s

En nog iets ... ik heb nog 2 spullen van u gekocht en heb er nix slechts over gezegd ... deze is gewoon defect en ik wil mijn geld terug !!!

@ de rest : gelieve niet te bemoeien ... jullie gaan of op zijn woorden + "fotos" die kan hij ook ff voor express kapot gemaakt hebben e das in 1sec kapot OF toen hj ze ff zelf uit elkaar haalde ... Wat hij beweert dat ik deed ... dat kan ik dan ook van hem beweren e :)

EDIT : u zegt zelf dat die usb poort loszat ; ik heb het bij u niet getest omdat u me verzekerde dat het perfect werkte en ik nog veel te doen had op een zaterdag , u geeft dus toe dat usb loszat maar dat meldde u me pas toen ik al bij u was !!!! U had er nix overgezegd in u advertentie!!! Dus u verborg iets ( verborgen gebreken!!! ) , ik was 100km tot bij u gereisd en op dat ogenblik zeg je er iets over !!! ik vertrouwde u toen u zei dat de usb toch perfect werkte!!! Ik kon toch moeilijk ff alles uittesten he bij u thuis , lol ff alles testen , wrm geen hd test dan of memory test of ff u cpu stressen dan ben ik UREN BEZIG !!!

Goed bezig kerel ... u heeft mss geen tijd maar ik als student heb genoeg vrije tijd , dus ik laat het hier niet bij !! Heb in een stinkende kippenfrabriek moeten werken voor die 100e , voor mij is da veel geld maar mss niet voor u !!

PS : heb nooit gezegd dat USB ff werkte , ik zei hij werkt ALS ik de usb stick ondersteunde met mijn vingers naar omhoog ...

En gelieve me via email te contacteren of telefonisch , ik heb geen zin om hier reply's op te geven ... :^) Ik wil hier een snelle en een goeie oplossing voor beide , ik heb geen zin om dit te rekken MAAR als het moet dan moet het maar ... Dus contacteer me en we zullen er HOPELIJK aan uitkomen ...

gegu12
15 november 2008, 07:59
Haha komaan gast , ik heb nog niet eens tijd gehad om dat open te maken !!!!! Ge kon het zelf afhalen maar jij kwam da nie afhalen , ik wist wel dat je niet te vertrouwen was !!! Eerst zeg je dat je het ging opsturen als je het ontvangde OF een bewijsje had van postbode en dan zei je gisteren weer iets anders :s Manman

Voor mn part heb je zelf die kabel losgemaakt !!! Ik ben er nog niet eens kunnen aanzitten !!! Ik wil gwn mn 100euro trg!!!

haha en dat van die bedreigingen over u gezien zijn totaal bullshit , kwas natuurlijk pissed maar heb nooit u gezin gedreigd !!! Stuur me dan es de audio op waar ik u gezin bedreig !!!

Laptop was goed verpakt , want het zat in zijn lederen stevige tasje met dikke bubbeleenveloppe ++++ WAS NOG OVERAL GOED VASTGETAPED !!! Niemand heeft tot nu toe geklaagd over mn verzending , jij bent de eerste en heb meer als 100 deals gehad op dit forum !!! En laptop is in werkende staat aangekomen he??? Zoals ik al zei werkte de usb en muis niet bij mij; Muis viel uit toen ik usb stick erin aan steken was , kan evengoed een kortsluiting geweest zijn met kapotte/losse usb poort , ben geen expert e dus das een gok , en dan maakt u mss ff de kabeltje zelf kapot om toch gelijk te krijgen ..

Jij kan evnegoed alles losgemaakt hebben he , jij hebt meer tijd gehad dan mij om eraan te prullen ! Jij kon het ook afhalen MAAR jij verwacht dat ik het terugbreng? Ben je goed gek lol? Nog es 200km rijden omdat jij me een defect toestel verkoopt ?

Usb poort zat los ja maar nie volledig los he , want je beweerde zelf dat het werkte !! Dus zal dan iets of wat vastzitten e :s

En nog iets ... ik heb nog 2 spullen van u gekocht en heb er nix slechts over gezegd ... deze is gewoon defect en ik wil mijn geld terug !!!

@ de rest : gelieve niet te bemoeien ... jullie gaan of op zijn woorden + "fotos" die kan hij ook ff voor express kapot gemaakt hebben e das in 1sec kapot OF toen hj ze ff zelf uit elkaar haalde ... Wat hij beweert dat ik deed ... dat kan ik dan ook van hem beweren e :)

EDIT : u zegt zelf dat die usb poort loszat ; ik heb het bij u niet getest omdat u me verzekerde dat het perfect werkte en ik nog veel te doen had op een zaterdag , u geeft dus toe dat usb loszat maar dat meldde u me pas toen ik al bij u was !!!! U had er nix overgezegd in u advertentie!!! Dus u verborg iets ( verborgen gebreken!!! ) , ik was 100km tot bij u gereisd en op dat ogenblik zeg je er iets over !!! ik vertrouwde u toen u zei dat de usb toch perfect werkte!!! Ik kon toch moeilijk ff alles uittesten he bij u thuis , lol ff alles testen , wrm geen hd test dan of memory test of ff u cpu stressen dan ben ik UREN BEZIG !!!

Goed bezig kerel ... u heeft mss geen tijd maar ik als student heb genoeg vrije tijd , dus ik laat het hier niet bij !! Heb in een stinkende kippenfrabriek moeten werken voor die 100e , voor mij is da veel geld maar mss niet voor u !!

PS : heb nooit gezegd dat USB ff werkte , ik zei hij werkt ALS ik de usb stick ondersteunde met mijn vingers naar omhoog ...

En gelieve me via email te contacteren of telefonisch , ik heb geen zin om hier reply's op te geven ... :^) Ik wil hier een snelle en een goeie oplossing voor beide , ik heb geen zin om dit te rekken MAAR als het moet dan moet het maar ... Dus contacteer me en we zullen er HOPELIJK aan uitkomen ...

Voor mij is 100euro inderdaad niet zo veel geld maar 100 euro blijft 100 euro
Hoe dom kun je zijn als je zelf je laptop gaat stuk maken voor geen 100euro terug te moeten betalen, je zei zelf dat de usb eerst werkte als je hetgene je erin stak ondersteunde, nu niet meer, de laptop heb je hier zelf getest en de systeemeigenschappen opgevraagd met de touchpad en je zegt zelf in dit topic dat de touchpad ineens ook niet meer werkte, een kabel scheurt heus niet af zonder dat je er aan komt.
Wat betreft de verzending, ik denk niet dat een normale mens een laptop op deze mannier verzend, een bubbel envelop en daar een laptop in?
Ik hoop ook dat we er uit geraken maar ga er zeker niet teveel tijd insteken.

Gamer
15 november 2008, 10:18
De verkoop is niet via 9-Lives gebeurd, dus een convensatie is hier niet gepast, closed dus.