PDA

Volledige versie bekijken : Keep complex alive @ NOXX zaterdag

PaJaMa
23 oktober 2008, 01:02
wel van 3 tot 7 in de namiddag maar, maar word wel een leuk feestje vermoed ik

(en aub geen discussie beginnen over persoonlijke stijlen etc:))
http://nl.netlogstatic.com/p/oo/043/675/43675905.jpg

GiJay
23 oktober 2008, 06:27
Mooi initiatief... het is idd een beetje onzin. Als ze alle keten zouden sluiten waar drugs worden genomen, denk ik dat je enkel nog nog naar de cinema kan gaan, en zelfs daar twijfel ik aan :D:D

apex^
23 oktober 2008, 12:18
Mooi initiatief... het is idd een beetje onzin. Als ze alle keten zouden sluiten waar drugs worden genomen, denk ik dat je enkel nog nog naar de cinema kan gaan, en zelfs daar twijfel ik aan :D:D

┬▓

Schummi88
23 oktober 2008, 12:50
Wat extra info had leuk geweest eh :D

Like we promised, we'll do everything to keep the Complex-spirit alive !

This saturday, the 25th of October, we want ALL you Complex-lovers to UNITE at a Special COMPLEX REUNION @ club NOXX in Antwerp !
(near the Metropolis cinema-complex)

This reunion will take place in the afternoon, starting at 15.00 till 19.00.

Some important things to know :

* FREE ENTRANCE !
* FREE & EXCLUSIVE COMPLEX-DVD !
* FREE COMPLEX LANYARDS !
* SPECIAL SURPRISES... !

* MUSIC by the COMPLEX DREAMTEAM : Coone, Q-IC, Ronald V, Dark-e, Binum, Jones & Sjoekoe + Special Guests !!!

* MEET,GREET & PICTURES with the Complex-dj's & crew !
* Special Photoshoot for the new Complex File 5 CD !
* DVD Recording !
* ...

LIFE IS COMPLEX : KEEP COMPLEX ALIVE !

C YOU ALL SATURDAY !!!

COMPLEX® (http://www.complex.be)

Daarnaast zijn er ook artiesten die zich vrijwillig hebben aangeboden dus je krijgt meer dan enkel het Complex Dream Team :)!

Ik ben aanwezig, goeie voorbereiding op Ansarat later die avond :D.

PaJaMa
23 oktober 2008, 13:36
ik kom ook zoiezo, op de site van complex staat trouwens nog iets geplant voor de week hierachter en voor nieuwjaar maar wel zonder extra info :D heb vermoedens dat ze nog heel wat gepland hebben, het is meer een kwestie van een geschikte locatie te vinden eigenlijk nu eh, want areaz werd ook maar gehuurd

vind het wel jammer dat het maar in de namiddag is, complex feestje in heel noxx heel de nacht zou anders ook leuk geweest zijn :D

mja
KEEP COMPLEX ALIVE

deathsythe
23 oktober 2008, 14:19
kzou wel willen gaan, maar tis antwerpen :(

PaJaMa
23 oktober 2008, 15:20
neem trein er is toch een station op de luchtbal nu, veel dichter dan als je vant station naar complex in sint niklaas moet

deathsythe
23 oktober 2008, 15:22
ja kweetwel, ma ge moet ook vrienden hebben die WILLEN meegaan ;p

PaJaMa
23 oktober 2008, 15:32
das iets anders natuurlijk, anders mini meeting houden ginder van de 9lives complex gangers;)

Schummi88
23 oktober 2008, 16:49
Ja, komaan Tom ge moet niet den tamme kloot uithangen eh :D.

vezko
23 oktober 2008, 17:05
qft!

deathsythe
2 november 2008, 15:39
Ja, komaan Tom ge moet niet den tamme kloot uithangen eh :D.

meetingske zal voor reverze(als mijn examens gedaan zijn) of bassleader wel zijn:d

Niki
6 november 2008, 21:50
Nu nog is een vraagje een beetje ter zijde, een meisje zijnde 17 jaar en 9 maand ofzo, zou die in noxx binnen mogen ? Ik ben er nog niet geweest en op hun website staat minimum 18 jaar...

Schummi88
6 november 2008, 22:23
Nu nog is een vraagje een beetje ter zijde, een meisje zijnde 17 jaar en 9 maand ofzo, zou die in noxx binnen mogen ? Ik ben er nog niet geweest en op hun website staat minimum 18 jaar...

Ik denk van niet. Ze kijken toch naar je paspoort :). Met wat geluk kijken ze enkel naar je geboortejaar en is er geen probleem maar als ze rekening houden met de volledige datum ben je nog geen 18.

PsYchO.p2
7 november 2008, 00:59
soms checken ze niet, hangt ervan af :)