PDA

Volledige versie bekijken : [TK/TR] Soundcard Theatron DD + Kaart Gezocht!

bogy
15 oktober 2008, 14:37
Ik heb een Club3D Theatron DD kaart liggen hiere, heb ze ongeveer een half jaar gebruikt, ter vervanging van mijn game theater xp.

Deze kaart heeft dus een Dolby Digital Live Encoding, wat dus wil zeggen dat je alle sound (ook stereo) in 5.1 digitaal naar je receiver/speakers kan sturen.

Toen ik overlaatst een upgrade van mijn pc uitvoerde, en omwille van mijn geheugenconfiguratie zowat verplicht werd om een 64bits vista te gebruiken, kwam ik tot de constatatie dat die kaart onder vista64 niet deftig ondersteund is.
De dolby digital functie werkt namelijk niet, en da's nu net de reden waarom ik ze heb aangeschaft. Op mijn moederbord zit ook wel een Dolby Digital encoding chip, maar deze doet het enkel met DTS, en dat ondersteund mijn receiver dan weer niet...

Ik zoek dus iemand die een kaart heeft met de volgende eigenschappen:
- Realtime Dolby Digital encoding (Dolby Digital Live!)
- Vista64 driversupport
- Optische OF coaxiale spdif outputs (liefst optisch)

Tegelijkertijd verkoop ik dus mijn club3d Theatron. Ik wil ze uiteraard ook ruilen (evt met opleg) tegen een kaart die werkt onder vista64.

De kaart die ik te ruil / te koop aanbied is volledig in orde, ik lever er uiteraard gratis een up-to-date drivercd bij zodat je niet op zoek moet gaan naar drivers die XP SP3 compatibel zijn.

Je mag in dit topic dus bieden én aanbieden!

bogy
17 oktober 2008, 03:01
upke1

siske212
17 oktober 2008, 20:24
Originele verpakking, toebehoren en factuur aanwezig?
€15 excl. voor die geluidskaart! :)

bogy
17 oktober 2008, 21:39
goh, da vindek toch net ietske te weinig ..

tevens wil ik eerst zoeken naar een goeie vervanger ...

uiteraard zit alles nog bij de kaart.
Een factuur kan ik u ni geven, gezien die in de boekhouding zit, maar der is niks mis met die kaart...

siske212
17 oktober 2008, 23:46
goh, da vindek toch net ietske te weinig ..

tevens wil ik eerst zoeken naar een goeie vervanger ...

uiteraard zit alles nog bij de kaart.
Een factuur kan ik u ni geven, gezien die in de boekhouding zit, maar der is niks mis met die kaart...

dan kunt ge toch wel eek kopieke geven?
€20 incl. dan; hoger ga ik echt niet. voor €30 kan ik al een nieuwe kopen...

bogy
18 oktober 2008, 01:33
goh, voor 30€ een nieuwe? dan denk ik da je da beter doet..

siske212
18 oktober 2008, 10:01
goh, voor 30€ een nieuwe? dan denk ik da je da beter doet..

ok; 't is €31,30 ;)
http://www.4allclients.nl/?action=4&id=460570
Bovendien moet ik daar geen verzending betalen als ik verschillende onderdelen ineens koop.