PDA

Volledige versie bekijken : PSP Slim & Lite Ice Silver met toebehoren

D2ThaV
9 oktober 2008, 23:42
* PSP Slim & Lite Ice Silver met oplader t.w.v €170

* Sandisk geheugenkaart 4.0 GB t.w.v €40

* Component kabel om PSP op TV aan te sluiten (voor HD tv's en gewone tv's ) t.w.v €20

* Dikke beschermhoes met aanhanglint t.w.v €15

* Oplader voor in sigarettenaansteker t.w.v €10

* 2x beschermhoesjes voor UMD schijfjes t.w.v €5

* PSP Spel ' MTX Mototrax ' (Motorcross) t.w.v €15

* PSP Spel ' MX vs ATV Untamed ' (Motorcross, Quad's, Trophy Truck's, Snowscooters...) t.w.v €30

* PSP Spel ' ATV Offroad Fury Pro ' (Motorcross, Quad's, Trophy Truck's, Snowscooters...) t.w.v €40

De PSP is iets ouder dan twee maanden, gekocht op 02/08/2008 (staat op kasticket). Deze heeft nog 2 jaar garantie, kasticket zit erbij. Is zeker zo goed als nieuw, heeft altijd in beschermhoes gezeten. De toebehoren zijn ook zo goed als nieuw, sommige zijn nog niet eens gebruikt. De PSP heeft maximum 24 uur in totaal gedraait. Doe hem weg wegens intresse in Xbox 360.

In totaal heeft het me €345 gekost om alles nieuw te kopen, wat ook nieuw gekocht is.
Ik verwacht niet dat ik er nog boven de €270 van zal krijgen, maar aub enkel deftige biedingen, deze PSP is nog geen maand benut geweest.

Foto's op aanvraag in mail of check PSP Slim & Lite Zilver met toebehoren en 3 spellen te koop aangeboden > Spelcomputers - PSP > Computers > kapaza.be (http://www.kapaza.be/Computers/Spelcomputers_PSP/12174236/PSP_Slim_Lite_Zilver_met_toebehoren_en_3_spellen.h tml)