PDA

Volledige versie bekijken : Te ruil amd 6000+ , te koop amd le-1150

vincent1992
9 oktober 2008, 18:04
Ik ruil men 6000+ omdat ik niet meer game , en overgestapt ben naar een internet pc.
2 weken oud , met doos , 89 euro gekost , zonder factuur , revisie-> 3.1 ghz versie
je moet wel natuurlijk opleg geven
ik had gedacht aan een 4600+ x2 , het moet een x2 zijn...

ook te koop een sempron le-1150 die op 2.0 ghz loopt.
perfecte staat , te vergelijken met een 3200+ van s939
superzuinig-> 45 watt TDP
met doos , zonder factuur
meeneem 10 euro

ook nog een standaard atx case liggen
nieuw was hij 29 forcom
is zonder psu
10 euro
is zwart met grijze afwerking

de cpu's kunnen allebei getest worden!
en worden afgehaald/geruild in antwerpen centrum

ekke
9 oktober 2008, 18:23
ik heb nu ne 4600 EE en ik zou die willen upgraden. 15€ opleg?
is box versie...

vincent1992
9 oktober 2008, 18:37
4600= +- 45 nieuw , 2dehands 25
6000= +- 85 nieuw, 2dehands 55

ik vind de opleg wat weinig...
@ ekke , wa wilde max aan opleg geven?

Sk!tZo
9 oktober 2008, 19:11
jongen ... oeveel threads ga je nog starten ???

heb in de vorige geboden ... moet ik hier nu terug gaan bieden ???

vincent1992
9 oktober 2008, 19:13
Ik heb dus wel al die andere verwijderd...
en als ge niks zinnig te vertellen hebt , ga dan weg ...

hey69
9 oktober 2008, 19:36
heb een 4800x2. Eens zien of da op mn moederbord past

vincent1992
9 oktober 2008, 20:02
hey hey 69
wa wilde opleg geven in geval van dat men cpu op je mobo past...?

tarske
9 oktober 2008, 20:41
Ik heb dus wel al die andere verwijderd...
en als ge niks zinnig te vertellen hebt , ga dan weg ...

Ik heb wel iets zinnigs te vertellen en dat is als ge boden in uw threads hebt dan is het NOT DONE deze threads gewoon te verwijderen en nieuwe threads te starten,heb u hiervoor de nodige berispingen gegeven.

Ten tweede blijf je ten allen tijde beleefd en beantwoord je boden ook al zijn ze te laag volgens uw normen,wil je die lage boden vermlijden stel dan een minimumprijs in maar stop met continue aanmaken/verwijderen identieke threads want daar bestaat ook een berisping voor die ik u deze keer ga besparen.

Let er op in de toekomst !

Mvg

Ps:
Aan de bieders:
ts zal enkele dagen geband zijn wegens zijn verkregen berispingen dus hou er rekening mee dat er niet direct antwoorden komen in zijn threads.

Dobbelsteen
10 oktober 2008, 15:50
Ik heb wel iets zinnigs te vertellen en dat is als ge boden in uw threads hebt dan is het NOT DONE deze threads gewoon te verwijderen en nieuwe threads te starten,heb u hiervoor de nodige berispingen gegeven.

Ten tweede blijf je ten allen tijde beleefd en beantwoord je boden ook al zijn ze te laag volgens uw normen,wil je die lage boden vermlijden stel dan een minimumprijs in maar stop met continue aanmaken/verwijderen identieke threads want daar bestaat ook een berisping voor die ik u deze keer ga besparen.

Let er op in de toekomst !

Mvg

Ps:
Aan de bieders:
ts zal enkele dagen geband zijn wegens zijn verkregen berispingen dus hou er rekening mee dat er niet direct antwoorden komen in zijn threads.

En jawel, hij heeft een nieuwe account aangemaakt, en een nieuwe thread gestart:ironic:
http://www.9lives.be/forum/computer/602371-amd-athlon-x2-6000-te-ruil-tegen-mindere-x2.html

tarske
10 oktober 2008, 16:10
En jawel, hij heeft een nieuwe account aangemaakt, en een nieuwe thread gestart:ironic:
http://www.9lives.be/forum/computer/602371-amd-athlon-x2-6000-te-ruil-tegen-mindere-x2.html

Nieuwe thread --> closed ;)
Nieuwe account --> banned :D

Ga deze thread ook ineens sluiten want ts zijn ban is ondertussen wat langer geworden.