PDA

Volledige versie bekijken : [TK][TR] Iphone 8GB

mustykief
7 oktober 2008, 20:01
Met doos en alle toebehoren, up to date.
Komt met lederen hoesje twv 25 euro

Ruilen kan ook, doemaar voorstel, pc heb ik al maar alle voorstellen zijn welkom
ben opzoek naar brommer of moto

startprijs 325

gregory969
7 oktober 2008, 20:08
meer info over de iphone aub staat enzo

WTFMAN
7 oktober 2008, 20:13
@Mustykief , omdat je mn spel niet verzonden hebt die ik via bieding had gewonnen , ging je me 10.5e trg storten , heb je dat al gedaan?? Graag een bewijsje via PM want op PM's heb je nog NIET beantwoord !

mustykief
7 oktober 2008, 20:15
ik heb u gisteren een mail gestuurt, en pms, ik krijg daar precies geen bericht van maar mijn excuses, het bedrag is al reeds terug gestuurd naar het rekeningnummer van waar het kwam.

En de iphone is in heel goede staat maar met gebruikssporen, wat onvermijdelijk is.

WTFMAN
7 oktober 2008, 20:19
ik heb u gisteren een mail gestuurt, en pms, ik krijg daar precies geen bericht van maar mijn excuses, het bedrag is al reeds terug gestuurd naar het rekeningnummer van waar het kwam.

En de iphone is in heel goede staat maar met gebruikssporen, wat onvermijdelijk is.

GEEN emails OF PM's gehad ... Stuur me een bewijs dat je het gestord heb want heb nog niets ontvangen en u ebay feedback (http://feedback.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=mustykief&&ftab=FeedbackAsSeller&sspagename=VIP:feedback:2:benl&iid=150257140273)voorspelt me weinigs positief (vooral de laatste deals...) + geen itrader hier ...

mustykief
7 oktober 2008, 20:23
GEEN emails OF PM's gehad ... Stuur me een bewijs dat je het gestord heb want heb nog niets ontvangen en u ebay feedback (http://feedback.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=mustykief&&ftab=FeedbackAsSeller&sspagename=VIP:feedback:2:benl&iid=150257140273)voorspelt me weinigs positief (vooral de laatste deals...) + geen itrader hier ...

Jah ebay, dat is niet goed maar ze zijn daar heel kieskeurig.. en het bedrag is gisteren overgeschreven dus zou er morgen moeten opstaan, een bewijs wil ik u zeker doorsturen als u niet kan wachten tot morgen. ( tismaar met kbc is het een heel gedoe om op homebank in te loggen, bij mij toch )

mvg

mustykief
7 oktober 2008, 20:59
Startprijs verminderd naar 300

gregory969
7 oktober 2008, 21:01
meer info aub

mustykief
7 oktober 2008, 21:02
Wat willen jullie nog weten? hij werkt perfect, komt met alle toebehoren, nooit last gehad, firmwire 2.1..

hey69
7 oktober 2008, 21:04
of het een belgischie is of niet, hoe oud enzo zekers

mustykief
7 oktober 2008, 21:06
Jah, volledig in het nederlands, sim lock vrij en ik heb hem nu 3 maand gebruikt, hij moet niet weg maar heb geld nodig voor brommer

RpR
8 oktober 2008, 10:59
Jah, volledig in het nederlands, sim lock vrij en ik heb hem nu 3 maand gebruikt, hij moet niet weg maar heb geld nodig voor brommer

Hij vraagt niet naar de taal van de gebruikersinterface maar de origine van het toestel.

Hij vraagt dit eigelijk om volgende zaken te weten.

Is het de eerste iphone of de 2de.
Is het een unlockte zoals je ze hier in België kan kopen of een gecrackte unlocked phone.

mustykief
8 oktober 2008, 13:07
Het is geen 3g dus van de 1ste generatie. anders lag de prijs natuurlijk hoger
Ik heb hem gekocht en moest niets kraken ofzo, maar ik denk niet dat hij uit belgië komt..

mpolo
8 oktober 2008, 14:01
en hoe kom jij eraan?
Wie heeft hem gekraakt?
Welk kaartje heb je erin zitten (mobistar,proxi,...)
Softwarematig gekraakt? of (Xsim of dergelijke)

Maak eens wat foto's?
Beschadigingen?

mustykief
8 oktober 2008, 14:45
Ik heb hem eerst op proximus gedaan( werkte perfect ) en ben dan overgeschakelt naar base omdat het voordeliger smsen was en dit werkt ook perfect, ik heb hem gekocht van iemand dat tientalle iphones verkocht dus had er wel verstand van.Beschadeginge zijn er niet, juist gebruikssporen. Hij is software gekraakt denk ik .

mpolo
8 oktober 2008, 15:15
200.00 € Excl

Met doos + alle toebehoren
+ Eerst verzenden en keuren aangezien je geen itrader hebt

mustykief
8 oktober 2008, 16:27
Startprijs is 300?

mpolo
8 oktober 2008, 17:10
Aangezien de informatie die jij geeft is dat mijn bod

Frado2005
8 oktober 2008, 18:32
€210 aangezien jij al de tweede eigenaar bent, en je hebt er zelfs wrs maar zoveel voor betaald(kostte toen nieuw zo'n 300 in de usa...)

mustykief
8 oktober 2008, 20:39
Neen ik heb hem 475 betaald, en had op kapaza al b od van 350 maar heb me dan bedacht omdat het zo een fantastisch toestel had en niet echt geld nodig. Maar nu wel, en welke info je wilt vraag maar..

mustykief
9 oktober 2008, 19:20
up nummer 1

AcE
13 oktober 2008, 12:52
275 euro?