PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Coolermaster Case, DDR2, CCFL + WC

Oli4V
7 oktober 2008, 21:01
Hey hey hey allemaal, kheb nog wat dingen die wegmogen

Er zit ook nog waterkoelingsmateriaal tussen, maar dit is pas vrij wanneer m'n nieuwe reservoir en radiator besteld en gearriveerd zijn, maar ik wil toch al eens zien of er interesse voor is.

1. Coolermaster Centurion 5 grijs/zwart met doos en alle extras toen ik h'm kocht bij, geen factuur meer voor handen, prima staat, 1 klein krasje van eens mee te nemen naar een lanparty, voor de rest niks aan.
- reden verkoop, ik heb hier op het forum een Coolermaster Stacker STC-101 gekocht.
Minimum: €20
Meeneem:€25

2. Corsair 2x512 PC6400 DDR2
Kitsje van 1GB, goed overclockram, doen stabiel 960mhz bij 2.25v (2.2=standaard voltage)
-reden verkoop, upgrade naar 3GB ram in 2e pc en kan nergens anders meer hier thuis ingestoken worden
Min= € 12
Meeneem= €15
ik heb 2 van deze setjes, prijzen zijn per setje

3. GROENE CCFL's
3 kitjes bestaande uit 6 CCFL's, reden verkoop, staat ni echt bij men case (P182) en ook ni bij men graka (ati 4870), factuur en doosjes nog voorhanden, komt van alternate.be en van bij jaha (revoltec) en ze werken nog :p
1x 2x30cm van sharkoon
1x 2x10cm van sharkoon
1x 2x10cm van revoltec
minimum= €10 voor alles tesamen

WATERKOELING (PAS BESCHIKBAAR ALS NIEUWE ONDERDELEN BESTELD ZIJN EN AANGEKOMEN).
1. EK X-RES 100, klein compact reservoirtje, met custom plasticje in tegen cycloonvorming (anders hebt ge bubbels in je loop, ideaal voor een cpu/nb loop, zonder fittingen of koppelingen, van bij it-service, 1 maand in gebruik nu en factuur voor handen, content van maar ik heb een ietsje groter res nodig :p is voor op een laing DCC pompje.
Min= €38
meeneem €45

2. Alpacool Nexxxos Extreme 360 Rev2
Goede radiator, ook wel content van, maar ik ga upgraden naar een Thermochill PA120.3, die performt net wat beter en is beter voor m'n flow aangezien ik met een EK-supreme zit die vrij restrictief is maar beestig koelt.
Factuur ook nog voorhanden, komt zonder schroeffittingen en is even oud als de rest van m'n waterkoeling, 1 maand dus en komt ook van IT-service
Minimum €40
meeneem €45

ik weet dat de prijzen voor het waterkoelings materiaal maar €5 onder de nieuwprijs ligt, maar het is dan ook quasi nieuw en er zijn GEEN lekker in, anders zou'k m'n pc nu ni doen draaien :p

Case zou ik liever niet versturen dus afhaling bied de voorkeur, kan evt nog een gratis DVD speler bijgedaan worden van nec met IDE aansluiting ;)

Verzenden kan met post/kiala, afhaling geniet de voorkeur.

Alvast bedankt, en happy bidding ;)

wordt ook op tones.be gezet en evt nog ergens anders maar dat wordt wel meegedeeld

FOTO's op aanvraag en worden zeker gegeven ;)
edit: vergeten, prijzen zijn EXCLUSIEF :p

Oli4V
7 oktober 2008, 23:03
meeneemprijs voor de centurion 5 is geboden op tones ;)

edit: door bladeken, maar die heeft hier ook een account (ook genaamd bladeken dus de itreaderdinges zullen via hier gebeuren ;)

bladeken
8 oktober 2008, 20:57
yep case vandaag afgehaald ;)

Oli4V
9 oktober 2008, 21:27
kzal der maar al eens een schopje tegen geven,

khem ook nog een creative geluidskaartje ergens liggen dat weg mag, een soundblaster 5.1 live met KXdrivers, vond de originele nimeer op de creative site, maar die KX drivers doen het perfect.

alsook op de waterkoelingstukken mag er geboden worden en kunnen evt al weg, maar dan liefst allebei tesamen of snel na mekaar, zodat ik snel m'n ander materiaal heb ;) :)

Oli4V
11 oktober 2008, 15:14
SCHOP 2

alle hup hup hup, al die hardware onderdelen liggen hier toch maar te liggen ...

ook als ge de radiator en het reservoir samen neemt, dan hebt ge ze voor €85 samen, zijn wel nog ni vrij, alleja tkan wel, maar dan moet men nieuwe rad snel bestelt worden en aangezien ek binne 2 weekjes met ne lan zit ...

Oli4V
12 oktober 2008, 11:28
SCHOP 3

CCFL's zijn verkocht aan men neef, nu de rest nog :)

Cervantes
14 oktober 2008, 23:01
Alphacool Nexxxos Extreme 360 Rev2

30€

anders laat maar, kbestel dan wel eentje via IT-Ware, voor 5€ meer, moet ik maar even mijn deur uit, en betaal ik geen verzendingskosten...

Oli4V
15 oktober 2008, 16:47
imho beetje weinig voor een practisch nieuwe radiator, maar kan voorlopig niks veranderen aan dees config (watergekoeld, binnen een weekje en een half zit'k met een lanparty dus dezen moet mee aangezien dieje anderen zen specs ook nog wel ok zijn, maar grafischen qua opslag ...

nja ni erg daje het intrekt hoor,

reservoir kan trouwens aan €40 weg, kben nu ook geen liefdadigheidsinstelling he :p, alleja tis quasi nieuw ...

longpatje
15 oktober 2008, 16:58
Corsair 2x512 PC6400 DDR2

25 incl voor de 2 setjes

Oli4V
15 oktober 2008, 18:36
Longpatje, dat is genoteerd

indien er tegen 19u gen hoger bod is van min €1.5 gaan ze naar jou en kan je rond dat tijdstip een PM van mij verwachten ;)

edit: @Longpatje, voor €3 extra dus €28 wil ik ze in een doosje naar je opsturen zodat ze veilig en wel bij jou aankomen, want ik zag net dat het ene blisterverpakkinkje een beetje kapot is ... en je weet nooit wat ze bij de post allemaal uitspoken :p