PDA

Volledige versie bekijken : Project: Clio 16v

denkimi
6 oktober 2008, 23:36
Zoals nog niemand weet heb ik mij verleden week een bijkomende wagen gekocht als project. Dit omdat ik al lang rondloop met dromen over een rallycarriere. aangezien mijn nonkel renault-verdeler is was het dus al lang zeker dat het mijn voituur een renault zou worden. dan bleef de vraag: wat voor 1? een R5GTT is te oud, een clio rs of williams te duur in aankoop en een megane 2.0 te duur in onderhoud.

daarom heb ik mij een clio 16v aangeschaft, de eerste clio die door de sport-afdeling van renault ontwikkeld is.
AutoWeek.nl - alles over uw volgende auto (nieuwe auto's, occasions, tests, gebruikersreviews) (http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=7340&cache=no)

140pk
990kg
0-100 in 8 seconden
top van 210 km/u

aankoop:
ik was al een jaartje op zoek naar een betaalbare 16v die niet al te veel problemen vertoont, en 2 weken geleden heb ik er 1 gevonden in maastricht. een hollander die allerlei oude goedkope wagens verkoopt had er een te koop staan met motorische schade, prijs 650€
de week erna ben ik hem samen met een maat gaan ophalen met de master van mijn nonkel. daar ter plekke aangekomen hebben we alles eens goed bekeken en zagen we dat het goed was.

goed:
-zeer weinig roest
-interieur bijna perfect in orde
-carroserie redelijk goed, geen krassen maar wel een paar stukken die blijkbaar ooit gedemonteerd zijn en niet perfect terug gemonteerd
-ophanging en remmen in orde
-elektrische ruiten
-centrale vergrendeling
-abs en servo
-alle randapparaten en lichten werken nog perfect

niet goed:
-een kleine rotte plek linksboven in de achterste venster
-de onderkant van het kofferdeksel is volledig rot
-de dorpels zijn ook ietwat roest
-de motor is kapot
-het open dak lekte blijkbaar en de vorige eigenaar heeft dat opgelost met silicone :sop:

tot nu toe:
ik heb om te beginnen een nieuwe batterij gestoken, heb daarmee alle elektrische circuits uitgetest en ben tot de conclusie gekomen dat ofwel de startmotor kapot is ofwel de motor volledig geblokkeerd zit.

ik heb een andere startmotor uit een gewone clio gevezen en urenlang geprobeerd om de startmotor los te vijzen. daarvoor moet de luchtfilter, de batterij, en uitlaatcollector en de uitlaat los, samen met een aantal hitteschilden, beschermkappen en steunen. natuurlijk zitten alle bouten mooi keihard vast en op een plaats waar ge er slecht tot niet aankunt.

nadat alles toch los was heb ik de startmotor vervangen en de getest, zelfde probleem. -> de motor zit dus vast -> hij moet dus open

daaruitvolgend is de voorkant van de wagen afgebroken en is de radiator gedemonteerd. in het koelwater zat olie, dus wss een kapotte join de cullasse en de cilinders vol water. gelukkig is bijna alles wat kan in de weg zitten om de motor eruit te halen ondertussen afgebroken om bij de startmotor te kunnen.

ook is ongeveer het volledige interieur gedemonteerd zodat er een rolkooi kan geplaatst worden

plannen:
de bedoeling is dus om vanaf volgend jaar zo veel rally's te rijden als het budget het toelaat, te beginnen met de TAC. het is dan ook de bedoeling dat hij tegen dat terug volledig in orde staat.

daarom moeten er zowiezo een aantal dingen aangepast worden, zijnde:
-afzagen van open dak en inlassen van gesloten
-aangepaste kriksteunen en van die buisjes zodat hij op poten kan gezet worden
-rolkooi (gelast of gebout)
-kuipzetels met aangepaste bevestigingen
-het reservewiel moet binnenin bevestigd kunnen worden
-carter en versnellingsbak bescherming
-bescherming voor de hoofd en hulp brandstoftank
-een aangepast elektrisch circuit met hoofstroomschakelaars binnen en buiten de wagen
-extra gewicht in de koffer
(-regelbare schokdempers en veren)
(-doorlassen van de kas)
(-veerpootbruggen voor en achter)
(-pedalen en stuur naar achteren voor een betere gewichtsverdeling)
(- ... )

foto's (http://users.telenet.be/biggenvarkensfredje/clio/)

http://users.telenet.be/biggenvarkensfredje/clio/slides/DSC06151.JPG

Stancke
6 oktober 2008, 23:37
Whiwhiehieie! Vette bak! Waarom geen Williams?:p

EDIT: nvm:

ComputerVISTA
6 oktober 2008, 23:38
-zeer weinig roest

+

:unsure:

ComputerVISTA
6 oktober 2008, 23:40

Omdat die goudkleurige wielen heeft, en wie wil da nu! :D

Gentei
6 oktober 2008, 23:41
ziet er intressant uit ga ik volgen

Laat die pics maar snel komen :D

Frisko
6 oktober 2008, 23:45
klinkt als een zeer tof projectje, ga ik zeker volgen

benieuwd naar fotos

keeperke126
6 oktober 2008, 23:46
Weer eentje om op te volgen. Veel succes gewenst met afbraak- en heropbouwwerken.

Terror Factor
6 oktober 2008, 23:47
Waarom extra gewicht in de koffer? En wa zijn de regels voor zo'n rallywagen, want da zou ik eigenlijk ook nog wel zien zitten, als project:p

SkateDivision
6 oktober 2008, 23:57
Waarom extra gewicht in de koffer? En wa zijn de regels voor zo'n rallywagen, want da zou ik eigenlijk ook nog wel zien zitten, als project:p

RACB website (http://www.racb.be)
VAS - Vlaamse Autosportfederatie vzw (http://www.vas.be)

denkimi
7 oktober 2008, 00:11

EDIT: nvm:

te duur in aankoop en onderhoud. voor een williams betaalt ge rap 5 keer zoveel als voor een 16v

-zeer weinig roest
+

niets dat niet in een uurtje kan opgelost worden, voor een clio van 15j oud is dat zeer weinig roest :applause:

Waarom extra gewicht in de koffer? En wa zijn de regels voor zo'n rallywagen, want da zou ik eigenlijk ook nog wel zien zitten, als project
ARTIKEL M.3 : GEWICHT
De voertuigen zijn onderworpen aan een minimumgewicht volgens onderstaande schaal in functie van de cilinderinhoud (schaal gedefinieerd in groep A Bijlage J FIA) :
Tot 1400 cm³ : 840 kg
Vanaf 1401 cm³ tot 1600 cm³ : 920 kg
Vanaf 1601 cm³ tot 2000 cm³ : 1000 kg
Vanaf 2001 cm³ tot 2500 cm³ : 1080 kg
Vanaf 2501 cm³ tot 3000 cm³ : 1150 kg
Vanaf 3001 cm³ tot 3500 cm³ : 1230 kg

aangezien zo'n ding standaard maar 990kg weegt, en er nog 50kg kan bespaard worden kom ik dus nog 50kg gewicht te kort.

voor de reglementen, zie de website van de racb, de vas, de knaf of de fia

sarnath
7 oktober 2008, 09:13
Ah netjes, altijd een cool autoke gevonden, echt rallybakske.

pr0ph3t
7 oktober 2008, 09:55
picz or it didn't happen :D

|) ][ |V| ][
7 oktober 2008, 09:59
te duur in aankoop en onderhoud. voor een williams betaalt ge rap 5 keer zoveel als voor een 16v

niets dat niet in een uurtje kan opgelost worden, voor een clio van 15j oud is dat zeer weinig roest :applause:

ARTIKEL M.3 : GEWICHT
De voertuigen zijn onderworpen aan een minimumgewicht volgens onderstaande schaal in functie van de cilinderinhoud (schaal gedefinieerd in groep A Bijlage J FIA) :
Tot 1400 cm³ : 840 kg
Vanaf 1401 cm³ tot 1600 cm³ : 920 kg
Vanaf 1601 cm³ tot 2000 cm³ : 1000 kg
Vanaf 2001 cm³ tot 2500 cm³ : 1080 kg
Vanaf 2501 cm³ tot 3000 cm³ : 1150 kg
Vanaf 3001 cm³ tot 3500 cm³ : 1230 kg

aangezien zo'n ding standaard maar 990kg weegt, en er nog 50kg kan bespaard worden kom ik dus nog 50kg gewicht te kort.

voor de reglementen, zie de website van de racb, de vas, de knaf of de fia
Is da minimum gewicht niet met piloot en copiloot erin of is het echt de lege auto?

-inf-
7 oktober 2008, 10:12
Prachtig project, en we delen dezelfde droom, deze volg ik op de voet :niceone:

tynoesj
7 oktober 2008, 10:15
Fotos! :D

Asserti
7 oktober 2008, 10:28
Nice!

WeedJunk
7 oktober 2008, 11:35
Waar is de 'This-thread-is-worthless-without-pics' -smiley als ge hem nodig hebt? :(

Stancke
7 oktober 2008, 11:37
http://www.suspendedlaunch.com/dl/this_thread_is_worthless_without_pics.gif

tynoesj
7 oktober 2008, 11:50

Azo droog :D

citrofenwick
7 oktober 2008, 12:30
Vetjes, ne clio :D

Kwertie
7 oktober 2008, 12:51
Nice, weer iets anders :)

Macresco
7 oktober 2008, 15:38
Er zijn toch meer Williams auto's gemaakt als 16v. Maarja om er rally mee te gaan rijden is ne Williams nie goed hé. Zoiets moet ge in ere houden.

DBK
7 oktober 2008, 15:56
Clio's zijn cool. Ahja dat gewicht, waar ga je da juist steken? Ge zegt in de koffer maar zou je niet proberen uw zwaartepunt zo laag mogelijk te krijgen en proberen een 50/50 gewichtsverdeling te verkrijgen? ( zijn maar bedenkingen hé, ik ken helemaal niets van autosport )

Frisko
7 oktober 2008, 16:50
Clio's zijn cool. Ahja dat gewicht, waar ga je da juist steken? Ge zegt in de koffer maar zou je niet proberen uw zwaartepunt zo laag mogelijk te krijgen en proberen een 50/50 gewichtsverdeling te verkrijgen? ( zijn maar bedenkingen hé, ik ken helemaal niets van autosport )

ge moet er wel rekening mee houden da ge vanvoor al de motor hebt, dus ge moet daar denkek geen gewicht meer steken om 50/50 te halen(ale, denkek toch he)

distinct
7 oktober 2008, 18:19
by tze way: draai eens aan uw poulies vooraan met een gewone ringsleutel oid. Ge gaat rap weten of uw motor bloktoe zit of niet hé ;p

denkimi
7 oktober 2008, 19:31
[ |V| ][;10673107']Is da minimum gewicht niet met piloot en copiloot erin of is het echt de lege auto?

Dit is het reële gewicht van het lege voertuig (zonder personen of bagage aan boord), zonder gereedschappen, zonder krik en met maximum één reservewiel. In geval zich 2 reservewielen
het voertuig bevinden, zal het tweede verwijderd worden vóór de weging.
Op ieder ogenblik van de proef, mag een voertuig niet minder wegen dan het minimumgewicht.
In geval van een geschil tijdens de weging, zal de volledige uitrusting van piloot en copiloot verwijderd worden, inclusief de helmen, maar het bijhorende communicatiesysteem mag in het voertuig blijven. Alle vloeistofreservoirs van olie, koeling, remmen, verwarming moeten op hun normale niveau zijn. De reservoirs voor koplampreiniging, voorruitreiniging, remkoeling en waterinjectie moeten geledigd worden.
Het gebruik van ballast is toegestaan volgens de voorwaarden voorzien door artikel 252.2.2 Bijlage J FIA « Algemene Voorschriften ».
Het is toegestaan het voertuig op minimumgewicht te brengen door één of meerdere ballasten op voorwaarde dat het gaat om stevige blokken als een eenheid, bevestigd door gebruik te maken van gereedschap, gemakkelijk te verzegelen, geplaatst op de bodem van de cockpit, zichtbaar en verzegeld door de Technische Commissarissen op vraag van de bemanning.

by tze way: draai eens aan uw poulies vooraan met een gewone ringsleutel oid. Ge gaat rap weten of uw motor bloktoe zit of niet hé ;p
dat is makkelijker gezegd dan gedaan. standaard zijn de enige bewegende delen die zichtbaar zijn de aadrijfassen en 5 tandjes van het vliegwiel. tussen de poulies en de rand van de motorruimte zit er mss 3cm plaats die ge alleen kunt bereiken door de voorlicht eruit te vijzen

distinct
7 oktober 2008, 20:09
dat is makkelijker gezegd dan gedaan. standaard zijn de enige bewegende delen die zichtbaar zijn de aadrijfassen en 5 tandjes van het vliegwiel. tussen de poulies en de rand van de motorruimte zit er mss 3cm plaats die ge alleen kunt bereiken door de voorlicht eruit te vijzen

de nokkenaspoulies zijn toch makkelijk bereikbaar? 2 bovenliggende nokkenassen... daar moet ge toch wel aan kunnen draaien?

wabbe
7 oktober 2008, 20:14

draai de bougies deruit en draai met ne schroevendraaier aan die tanden van het vliegwiel

Jack-in-the-box
8 oktober 2008, 00:09
Nice, weer iets anders :)

Nee Nee, Eindelijk eens iets anders.

Seraph
8 oktober 2008, 00:19
Nice, helaas zijn zulke projects niet aan mij besteed wegens plaatsgebrek. :(

Stancke
8 oktober 2008, 10:36

sarnath
8 oktober 2008, 11:46

Clio 16v (http://users.telenet.be/biggenvarkensfredje/clio/) :unsure:

linux
8 oktober 2008, 11:54
haha tem is precies van ne tjoener geweest :D

sarnath
8 oktober 2008, 15:48
haha tem is precies van ne tjoener geweest :D

Denk dat die zo standaard is, nie?
Wel nice zo in t zwart, zo vind ik menne III ook nog altijd t mooiste :cool:

denkimi
20 oktober 2008, 23:59
ok.

het heeft een namiddag geduurd, maar de motor is er uit.
uiteindelijk was het simpeler dan gedacht, de kabelboom was snel los alsook de chaufageleidingen, koppelingkabel, gaskabel en alle motorsteunen.

de benzineleidingen waren een groter probleem, om te voorkomen dat alle benzine eruit liep moesten er stoppen ingestoken worden. daardoor konden ze dan niet meer vanonder de motor gehaald worden zonder die op te heffen.

de motor zelf eruit krijgen was op zich niet zo moeilijk, het was vooral een kwestie van duwen, trekken, opheffen, weer laten zakken en kantelen. in feite zaten/zitten de alternator, boite en remleidingen in de weg maar met wat wringen en duwen is het dan toch gelukt

de volgende stap is het proper stomen van de motor en de motorruimte, en daarna de motor opendoen.

Stancke
21 oktober 2008, 11:49
Foto's verdomme!

Stancke
9 november 2008, 15:04
Foto's verdomme!

Goed gezegd!

-inf-
9 november 2008, 17:11
Op dagen als vandaag bij de prachtige Condroz rally moet het wel kriebelen bij den kimi :) Spijtig dat ik er niet geraakt ben.

Jack-in-the-box
6 februari 2009, 01:51
Hoe zit het eigelijk hiermee?

Preske
6 februari 2009, 02:04
Omdat die goudkleurige wielen heeft, en wie wil da nu! :D

rappers

CAS
13 september 2009, 16:08
En???

|) ][ |V| ][
13 september 2009, 16:09
Juist :)
Is de motor al afgestoomd en open gedaan?

denkimi
14 september 2009, 00:35
het gaat niet zo snel als ik gehoopt had, vooral omdat moeder tegenwerkt omdat ze bang is dat ik me ga doodrijden.

de plannen zijn ondertussen iets gewijzigd. aangezien mijn zusje na de 3e keer door haar rijexamen geraakt is moet ik dus mijn laguna afstaan en zal de clio ook voor dagelijks gebruik dienen. hij is ondertussen door de keuring geraakt en ik ben aan het wachten op de verzekering, hopelijk lukt dan nog deze week.

meer info zal nog wel eens volgen

|) ][ |V| ][
14 september 2009, 00:43
Auto afstaan. 't Zou gaan pakken hier :unsure:

-inf-
14 september 2009, 08:38
het gaat niet zo snel als ik gehoopt had, vooral omdat moeder tegenwerkt omdat ze bang is dat ik me ga doodrijden.

de plannen zijn ondertussen iets gewijzigd. aangezien mijn zusje na de 3e keer door haar rijexamen geraakt is moet ik dus mijn laguna afstaan en zal de clio ook voor dagelijks gebruik dienen. hij is ondertussen door de keuring geraakt en ik ben aan het wachten op de verzekering, hopelijk lukt dan nog deze week.

meer info zal nog wel eens volgen

Ow, das minder, ik had gehoopt hier ooit een extreem rally project klaar te zien. Voordeel is wel dat de Clio wat vinniger is dan de Laguna, zal wel voor wat dagelijks rijplezier zorgen zeker?

Gundor
14 september 2009, 08:45
:evil:foto's zijn nog steeds welkom zenne

pr0ph3t
14 september 2009, 14:48
haha tzou hier ook ine pakken men otto afstaan, kzou ze nekeer swaffelen ja

denkimi
15 september 2009, 00:34
meer dan dat krijgt ge nog niet te zien
http://img200.imageshack.us/img200/9430/dsc07729.jpg

denkimi
19 september 2009, 22:01
de verzekering wil hem niet verzekeren met mij als hoofdbestuurder :cry:

dan moet het maar op een andere manier

st!no
19 september 2009, 22:04
vandaag met zo eentje mee geweest op malmedy ! toffe en snelle wagen ! veel plezier ermee!

denkimi
25 oktober 2009, 23:25
http://i38.tinypic.com/s427a8.jpg
http://i37.tinypic.com/2vwitlh.jpg
http://i34.tinypic.com/2vtz477.jpg
het is terug wakker na 2 weken slaap.

na zorgvuldig testwerk en veel ingewikkelde berekeningen ben ik tot de conclusie gekomen dat de versnellingsbak die er op zat toch niet helemaal perfect was. waar de topsnelheid ergens op 210 zou moeten liggen bleef die steken op 190 in 4e en 180 in 5e. (dit natuurlijk volledig hypothetisch zijnde daar in belgie een snelheidlimiet van 120 geldt)

dat is natuurlijk wel heel zuinig enzo, maar omdat de vorige eigenaar de schroefdraad in de gaten van de originele motorsteun toch naar de kloten had geholpen en ik toevallig nog een andere boite had liggen heb ik ze dan toch maar verwisseld.

toen ik dan toch bezig was heb ik ook maar meteen ongeveer de hele voorophanging gedemonteerd, geschuurd en opnieuw gespoten. ondertussen heb ik ook nog efkes vlug een ander (korter) stuurhuis gestoken samen met een andere stuurstang en de rubbers van de stabilisatorstang vervangen.

ondertussen heb ik dan maar vlug de uitlaatcollector ingepakt in tape om te voorkomen dat mijn motorkap begint te smelten en heb ik 2 lampjes van 55w vervangen door lampjes van 130w in de verstralers.

ahja, ik heb ook de uitlaat losgehaald na de eerste demper (die trouwens verdacht veel op een groep N/A demper lijkt) om te testen wat dat geeft.
in elk geval valt hij dan niet in een put in rilantie als hij koud staat, maar hij rookt wel als een oude diesel en maakt nogal veel lawaai. op zich heb ik daar geen probleem mee, maar ik denk dat de politie mij nogal vlug zou tegenhouden gezien hij (voor zover de crap-decibelmeter van een gsm die maar tot 115dB gaat juist meet) al meer dan 115dB produceert in rilantie.

meer foto's komen van de week wel eens.

war signs
26 oktober 2009, 00:20
nice job, keep going :niceone:

TiBasco
26 oktober 2009, 11:06
ralentie... niet rilantie

citrofenwick
26 oktober 2009, 12:43
Wordt er nog iets aangepast aan het motorblok zelf? Verder goe bezig, maar ik wil wel meer pics :p

[LRRP]
26 oktober 2009, 14:02
Verder goe bezig, maar ik wil wel meer pics :p

Ik eis filmkes :p

GMotha
26 oktober 2009, 14:06
Zalig^^

denkimi
26 oktober 2009, 14:19
Wordt er nog iets aangepast aan het motorblok zelf? Verder goe bezig, maar ik wil wel meer pics :p

afhankelijk van hoeveel tijd en budget ik nog kan vinden mss wel, maar dat mag ik natuurlijk niet te luid zeggen want de verzekering vindt dat niet leuk

[LRRP]
26 oktober 2009, 14:46
afhankelijk van hoeveel tijd en budget ik nog kan vinden mss wel, maar dat mag ik natuurlijk niet te luid zeggen want de verzekering vindt dat niet leuk

Die verzekeringen toch :angry:

m1dnight
3 november 2009, 11:15
Vette clio! :D Filmkes miljaarde!

CuRv3
3 november 2009, 11:42
in before filmpjes! :D

denkimi
3 november 2009, 18:54
als er iemand een digitale camera heeft mag die altijd afkomen, want ik heb hier thuis alleen een analoge met een batterij die bijna naar de zak is

en een webcam is niet echt ideaal

Brecht
3 november 2009, 19:20
moet ik vant weekend eens afkomen? kan eventueel mijne 350D ook meepakken en wa picjes nemen :p

denkimi
3 november 2009, 20:06
een fototoestel heb ik zelf (sony a200).

en vant weekend ist condroz rally. zaterdag ben ik dus al zeker niet thuis en zondag waarschijnlijk ook niet.

mss volgend weekend of op 11 november?

Brecht
3 november 2009, 21:11
11 november is ook een optie

Terror Factor
3 november 2009, 22:01
Op 11 november een beetje gaan racen, beetje respect voor de oorlogsveteranen he :angry:

:p

denkimi
3 november 2009, 22:15
racen, racen :naughty:

zolang mijn carterplaat er niet onder zit en ik geen reservewiel mee heb blijft het bij voorzichtig couperen en opletten voor grote stenen

Brecht
10 november 2009, 19:44
ja oe zit da ier, zijde gij morgen thuis? :p

NA_T
16 december 2010, 18:07
BUMP

Wat is hier van geworden ?

denkimi
16 december 2010, 20:25
BUMP

Wat is hier van geworden ?
hij staat nog altijd op de oprit te wachten tot er iemand er een nieuwe V-riem oplegt.

Gizmo_1987
16 december 2010, 20:34
Wat je zelf doet, doe je meestal beter?

w3bb3r
16 december 2010, 20:53
kwil ook een rallycar.. maar de vriendin en ouders hebben tot mij door gedrongen dat ik beter nog wa spaar om eerst samen te gaan wonen :p

citrofenwick
16 december 2010, 20:55
rallycar > alleen wonen imo :unsure:

Gizmo_1987
16 december 2010, 20:57
car < alleen wonen imo :sad:

w3bb3r
16 december 2010, 20:58
i know :cry: .. maar kmoet ook aan mijn toekomst denken e

ik zie mij al helemaal voor me, eindigen bij de betere van de rally.
en plots sponsors hebben en dan als job rally piloot zijn..

maar dit is ook maar een droom :p

ik zal een deel van mijn droom later dan wel waar maken. als ik wat meer kapitaal heb dan 3000euro :p

citrofenwick
16 december 2010, 21:02
met 3k€ kunde echt wel al beginnen rally rijden zne :p Maar das dan huren, en dan moogde nie plooien.

En ik ben ook aant wachten tot het citroën-fabrieksteam mij ontdekt en in een DS3 WRC/R3 of C2 R2 Max steekt, maar totnutoe nog niets :(

w3bb3r
16 december 2010, 21:16
ja kweet dak al kan beginnen, maar mijn voorkeur staat toch nog op iets anders dan een auto bij kopen en verbouwen .. al hoewel mijn droom dan uitkomt !

+ kheb geen idee hoe ik zo'n auto kan verzekeren als 21jarige

ComputerVISTA
16 december 2010, 22:36
rallycar > alleen wonen imo :unsure:

You can sleep in your car but you can't race your house :D

citrofenwick
16 december 2010, 22:47
You can sleep in your car but you can't race your house :D
qft!

@ webber:
een lichtgewicht sportwagentje zoals bvb die van mij is echt nie duur om te verzekeren hoor. Tis wel nie superrap, maar tgaat toch al redeijk goe eigenlijk. Er zijn genoeg rallyauto's die trager zijn...

denkimi
17 december 2010, 00:37
Wat je zelf doet, doe je meestal beter?
dat is ook de bedoeling, maar daarvoor moet ik eerst tijd en goesting hebben. om deftig aan dat klote ding te kunnen moet ge de halve voorkant afbreken en de motor er half uithalen, en dat in het donker in de sneeuw doen is niet helemaal ideaal.

misschien dit weekend.

NA_T
17 december 2010, 00:44
dat is ook de bedoeling, maar daarvoor moet ik eerst tijd en goesting hebben. om deftig aan dat klote ding te kunnen moet ge de halve voorkant afbreken en de motor er half uithalen, en dat in het donker in de sneeuw doen is niet helemaal ideaal.

misschien dit weekend.

Ik ken het gevoel! Ik wil een garage :cry:

denkimi
17 december 2010, 00:48
Ik ken het gevoel! Ik wil een garage :cry:

ik had er eentje maar die is afgebrand in september. dus in de eerstvolgende maanden zal het buiten te doen zijn.

w3bb3r
17 december 2010, 10:37
qft!

@ webber:
een lichtgewicht sportwagentje zoals bvb die van mij is echt nie duur om te verzekeren hoor. Tis wel nie superrap, maar tgaat toch al redeijk goe eigenlijk. Er zijn genoeg rallyauto's die trager zijn...

mss moet ik het dan toch wel eens overwegen voor zo'n 106 GTI :p

ditn_tae
12 januari 2011, 22:35
Als die in orde is/niet mee gefoefeld,dat moet zowat één van laatste zijn die gemaakt is.
peugeot 106 gti (http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=188132369)
Hm stond ook nog een peugeot 106 1.6 rallye op die aan het volgen was maar hij is al weg:(

Stancke
12 januari 2011, 22:36
Als die in orde is/niet mee gefoefeld,dat moet zowat één van laatste zijn die gemaakt is.
peugeot 106 gti (http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=188132369)
Hm stond ook nog een peugeot 106 1.6 rallye op die aan het volgen was maar hij is al weg:(

Die blauwe met 76k km's?

Brecht
12 januari 2011, 22:37
hoe zit het hiermee? ik heb gezien dat ie al niet meer langs de straat staat :p

ditn_tae
12 januari 2011, 22:42
Was een zwarte met lichtbak,tenzij ik scheef aan het kijken was en het blauw was :)
Stond te koop voor 3100€