PDA

Volledige versie bekijken : Video bewerken

Frado2005
27 september 2008, 17:36
hi,

ik zou graag een avi willen bewerken: verschillende stukken eruitknippen, bv reclame, zodat alles in 1x door kan gaan. Ik zou een stuk of 4 stukjes moeten eruitknippen, en terug kunnen saven als avi met xvid ed.
Met welk programma doe ik dit het best, en welke werkt het vlotst/gemakkelijkst?

Grtz

Accordis
27 september 2008, 17:57
hi,

ik zou graag een avi willen bewerken: verschillende stukken eruitknippen, bv reclame, zodat alles in 1x door kan gaan. Ik zou een stuk of 4 stukjes moeten eruitknippen, en terug kunnen saven als avi met xvid ed.
Met welk programma doe ik dit het best, en welke werkt het vlotst/gemakkelijkst?

Grtz

good old windows movie maker? :)

Frado2005
27 september 2008, 19:28
heb'k ook als tip gekregen. T'is uiteindelijk adobe premier elements geworden. Niet zo moeilijk als ik had gedacht, de help sectie is nl zeer duidelijk :D

Accordis
27 september 2008, 19:30
heb'k ook als tip gekregen. T'is uiteindelijk adobe premier elements geworden. Niet zo moeilijk als ik had gedacht, de help sectie is nl zeer duidelijk :D

Ah oké :) Adobe Premier Elements heb ik daravoor nog niet gebruikt, want Windows Movie Maker doet genoeg voor mij :) En dat is echt easy ^^

Frado2005
27 september 2008, 19:40
hehe:p . Enigge dat ik niet gevonden heb(niet echt gezocht tbh) was direct xvid compressie. Adobe compressed niet, dus twas 6gb groot, en nu ben ik het in virtualdub bezig. Zo'n 15minuten elk