PDA

Volledige versie bekijken : e-mail attachments te zien krijgen -_-

Racemaniac
22 september 2008, 18:27
m'n vader gebruikt outlook van office xp. de laatste tijd als hij e-mails stuurt, 'k zie da er attachments moeten zijn, maar 'k kan er gewoon ni aan -_-
hij heeft nog maar net een mail gestuurd, met attachment. 'k heb hem geopend in outlook express van windows xp, en in windows mail van windows vista, allebei tonen een mail van 8Mb, in outlook express is er nix te zien van een attachment, in windows mail staat er een attachment icoontje langs, maar 'k vind nergens iets om aan da attachment te geraken.

iemand enige idee hoe ik aan die attachments geraak? dees is echt wel lastig. 'k heb al in instellingen gekeken, en alle beveiligingen nu zo laag mogelijk gezet, en er staat zeker nix meer op da attachments zou moeten blokkeren of zo, maar 'k kan er nog altijd niet aan -_-

Exit
22 september 2008, 19:09
waar opent ge die? outlook, outlook express, online, ...

Racemaniac
23 september 2008, 22:47
waar opent ge die? outlook, outlook express, online, ...'k zeg het toch, 'k had het met outlook express van windows xp bekeken die mail, en met windows mail.
in outlook express was er nix van attachments te bespeuren
in windows mail stond er een paperclip bij de mail z'n titel, maar eens ge de mail opende, was er weer nix van attachment te zien

soit, 'k heb nu m'n accounts ook maar in outlook gestoken, en daar kan ik wel aan de attachments -_-.
maar wtf scheelt er met windows applicaties, als ze elkaars formaat al ni meer begrijpen

Chromage
23 september 2008, 23:25
Ik heb hetzelfde probleem ook aan de hand gehad. Als ik mij niet vergis is dit de oplossing:

Ga bij u pa zijn Outlook en ga naar:
Extra > Opties > E-mailindeling
Bij berichtindeling HTML nemen ipv RTF-indeling

En dan zou het probleem opgelost moeten zijn

Greetz

ChroMage