PDA

Volledige versie bekijken : Norton antivirus probleem

dr.lee
14 september 2008, 11:26
Hallo,
ik heb dus een probleem met mijn norton antivirus scanner. Ik heb net bijbetaald voor een extra jaar en heb via e-mail een code gekregen die ik in mijn virusscanner moet ingeven om een jaar te verlengen. Nu blijkt deze code niet te werken, als ik de code ingeef word ik naar een pagina doorgestuurd die niet blijkt te bestaan (wrong url)en dus wordt mijn abonnement niet verlengd.
Enkele e-mails naar de helpdesk van Norton worden steeds met hetzelfde antwoord teruggezonden: "U maakt gebruik van een ongeldige code". ALSOF IK DAT NIET WEET!
Anyway, nu ben ik wel 45€ kwijt en zit ik met een ongeldige code van Norton zelf. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Mvg,

uni1313
14 september 2008, 11:39
Bel eens naar de helpdesk of probeer eens live chat.

Exit
14 september 2008, 14:33
tja, bij Norton klagen.

dr.lee
14 september 2008, 18:20
tja, bij Norton klagen.

Al gedaan, helpt niet. Ach ja, blijven proberen dan maar zeker :-( Het was de eerste keer dat ik iets bij norton kocht en t zal meteen de laatste zijn.

uni1313
14 september 2008, 21:44
Ik gebruik al jaren Norton Antivirus. Ik heb één keer moeten mailen naar support voor een probleem met activatie. De volgende dag kreeg ik een mail met de oplossing.

Exit
14 september 2008, 22:43
tja, gekocht bij norton, probleem => norton klagen, zij moeten het dan oplossen ...

en anders gratis versies gebruiken