PDA

Volledige versie bekijken : Funtornooi

Mister Virus Be
12 september 2008, 21:01
Beste XBOX360 gamers,

De Belgian ghosts (BeG) organiseren een funtournementje voor alle gamers die intresse hebben.
Dit tornooi zal doorgaan vanaf 27oktober tot ....

Het zal dus een Cod4 tornooi worden.

Er valt niks te verliezen en ook niks te winnen, behalve nieuwe vrienden en een gezellig toernooi.

Aan het aantal ingeschreven personen zal ik groepen maken.(normaal groepen van 4 personen)
De groepen en winnaars worden dan ook in deze topic vermeld.

Als je met meerdere personen inschrijft gelieve dan een voor elke inschrijvingen in 1 mail een apart inschrijvingsformulier te gebruiken.

Heb je intresse mail dan even volgende info naar belgianghosts@hotmail.com
(copy/paste)
Naam:
Gamertag:
E-mailadres(om bevestiging van inschrijving te sturen):
Favoriete maps:
*Met wie zou je graag in groep zitten:
Eventuele clan(optioneel):

*voor als je met meer dan 1 persoon inschrijft

Grtz,
BeG virusangel

fredenevy
12 september 2008, 22:50
beste waar gaat dit plaats vinden?

Mister Virus Be
13 september 2008, 09:37
Op live natuurlijk

Mister Virus Be
13 september 2008, 09:38
had er mss best bij gestaan

kyle stich
13 september 2008, 10:04
Wanneer gaat dit plaatsvinden is eerder een vraag...
Savonds, in de dag, snachts...Welke dag, of een weekend...enz?

Ook heb je de bijkomende(lees betalende)maps nodig om mee te doen?

Ik wil wel meedoen...Maar vrees dat ik door men ploegen der tussenuit gaan vallen + ik weiger van te betalen voor bijkomende maps.

Greets

frero
13 september 2008, 10:28
Ik wil wel meedoen als ik tegen dan cod4 in mijn bezit heb, dus stop met bieden op cod4 op het forum!

ik heb wel de extra maps al.

I YannicK I
13 september 2008, 13:48
waarom nie eens ne lan organisere BeG? das veel leuker :) Maar toch een goed initiatief!
kga hiermee wss nie kunne deelnemen omdat ik niet echt veel tijd heb 's avonds.

Mister Virus Be
14 september 2008, 11:23
Ok ten eerste als de teams gevormd zijn en alle inschrijvingen binnen zenden we naar de groepen wanneer ze het liefst spelen in de dag of 's avonds, het valt in de herfstvakantie dus de meeste zijn mss thuis.Er staat we beginnen 27oktober(maandag) maar het kan eventueel al van de zaterdag.

2.we gaan de betalende maps niet doen omdat niet iederreen ze dus heeft

Yannick dit is gewoon es een probeersel, we hebben al es ne lan in onze clan willen plannen maar er kwam niks van, eens we mss sponser(s) gaan hebben kunnen we dit dus mss wel doen.
Als dit goed verloopt en we zullen sponser(s) hebben zullen we dit eventueel nog doen maar met prijzen dan.
Voorlopig dus enkel dit :p

kyle stich
14 september 2008, 21:26
Ga je reserve laten opstellen?
Ik bedoel, neem nu dat ik me inschrijf...jij maakt een team met mij erin, maar juist die dag of uur moet ik werken...
heb je dan iemand klaar om het team te vervoledigen...of laat ik dan het volledige team in de steek?

Mister Virus Be
15 september 2008, 08:55
als je je zelf met een groepje inschrijf zorg dan dat je reserves hebt en zet die erby.

Schrijf je je alleen in dan probeer ik een groep te vormen met eventueel ook reserves.

Als je het moment van de match niet kan laat dat dan op tijd weten en we verplaatsen die match dan.

Mister Virus Be
15 september 2008, 18:56
Komaan maak u groepkes en schrijf je in, heb nog maar 1 inschrijving en zou et jammer vinden moest het niet doorgaan wegens te weinig teams :p

Mister Virus Be
19 september 2008, 10:29
bumping it up

Mister Virus Be
21 september 2008, 12:55
we hebben nog alty maar 1 team.

Razor 81
21 september 2008, 14:14
'k wil ook wel meedoen voor de fun, zet mij desnoods bij kyle stich ofzow..

Razzia
21 september 2008, 20:45
ingeschreven :)

Mister Virus Be
21 september 2008, 23:17
inschrijving razzia ontvangen
razor als je wil meedoen inschrijven dan :p
kyle stich nog ni ingeschreven

Duc1n0
22 september 2008, 01:03
maak er halo3 van en ik doe mee (:

Mister Virus Be
22 september 2008, 15:32
Zoals ik al eerder zei dit is een probeersel.

Als dit een succes is zullen er meerdere volgen en van diverse games, en als we sponsers hebben eventueel ook met prijzen dus nu voor dit inschrijven zodat het een succes word. :p

kyle stich
22 september 2008, 16:34
Alle, kheb me ingeschreven...Ik ben is nieuwschierig of ik ga kunnen meedoen, zet dus maar een reserve klaar wanneer ge mij ergens inzet.

Liefst een beetje opvoorhand waarschuwen voor een match aub, kan ik direct zien of ik kan of ni he...

Hellcats
22 september 2008, 17:36
ook ingeschreven maar zoals hierboven benik ook wel niet zeker of ik beschikbaar ga zijn met mijn werk enzo

Mister Virus Be
22 september 2008, 19:03
Ik zou toch graag tegen de week voor het toernooi alle inschrijvingen hebben dan kan ik matchen opmaken voor de eerste ronde en die al laten weten.
De matchen van de 2de ronde kan ik pas laten weten na de eerste ronde natuurlijk.

Blij dat jullie zich ingeschreven hebben, als razor zich nog inschrijft dan heb ik een groepke van 4 personen die zich hier ingeschreven hebben :p

Een 2de team dus

Razor 81
22 september 2008, 19:12
done.

frero
22 september 2008, 19:17
Ik wil me wel inschrijven als reserve als ik 1: mijnen cod4 ontvang tegen dan (is al betaald en opgestuurd maar nog niet ontvangen, is nochtans vrijdag verzonden)
en 2: redostrike betrouwbaar blijkt te zijn zodat ik 1 jaar live kan kopen.

Mister Virus Be
22 september 2008, 19:19
als je het spel tegen die tijd niet hebt stel dan maar vragen :p

Mister Virus Be
22 september 2008, 19:20
groep werd gemaakt check youre emails

We hebben nu al 2 teams van 4

kyle stich
22 september 2008, 20:00
Heb erover nagedacht, voor mij zou het beste uitkomen om op een woensdag middag te spelen vanaf 14h...Dat gaat bij een vroege, nacht en recup shift...enkel bij een late shift op woensdag, 1 op 4 zou ik niet kunnen meedoen....Je ziet maar, want meerendeels van de mensen kan dan juist niet, tezij schoolgaande jeugd.

Mister Virus Be
22 september 2008, 20:59
Oei dus ge zult de maandag ni kunne spele??

kyle stich
22 september 2008, 21:05
Volgende maandag in den dag lukt het perfect voor mij...Ik heb de nacht die week.

Razzia
22 september 2008, 22:16
Iedere dag in de week lukt wel voor mij. Weekend zijn meestal niet mogelijk, omdak dan meestal uitga.

Mister Virus Be
22 september 2008, 23:27
kyle heb het op de 27ste oktober e dan begint het diene maandag dus :p
Want heb al de eerste 2 teams en zou jullie dus de eerste match laten spelen

kyle stich
23 september 2008, 05:58
Als ik nu nog een uur weet...

Yones
23 september 2008, 07:26
ik kan ook nog wel voor een team van vier spelers zorgen. Laat maar weten als we kunnen meespelen.

Mister Virus Be
23 september 2008, 09:16
Dan laat ik het u weten schrijf je in

Stich weet je zelf een uur wat best past?

kyle stich
23 september 2008, 09:31
Nu ga ik het moeilijk maken waarschijnlijk :D Liefst voor 17h...Nekeer 18h is die van ons thuis, eten maken, eten, wassen en naar het werk vertrekken.

Yones
23 september 2008, 11:41
ingeschreven...

edit: wat wordt er eigenlijk gespeeld? Team deathmatch of S&D? ik opteer in dat geval voor S&D

Mister Virus Be
23 september 2008, 15:40
het word search and destroy

kyle tegen 17uur wil ik toch al de eerste match gedaan hebben eventueel al de 2de ook :p

Zal eigenlijk eerst es men uren moeten kijken van werk om te zien welke shift ik de maandag heb :p

kyle stich
23 september 2008, 15:50
Ahaaa...Maar dat is iedeaal als we vroeger kunnen beginnen zene :niceone: mag zelfs al van in de voormiddag zene ;)

Mister Virus Be
23 september 2008, 16:39
ok is goed vinde de andere van het team dat ook goed?
Jullie zouden dan de eerste match spelen

Hellcats
23 september 2008, 18:08
ik kan het best vanaf 18u s'avonds

Razor 81
23 september 2008, 18:32
Meestal thuis tussen 16/17 uur.. ben elke week wel 1 dag thuis.

Yones
24 september 2008, 12:03
mijn team kan meestal wel al vanaf 18.00 In het slechtste geval hebben we wel wat vervangers op standby

kyle stich
24 september 2008, 12:07
Ai, ai, ai...Das al veel na 18h, bad news for me dus.

Ik stel voor dat onze partyleader hier gewoon een match start wanneer em denkt. Ze (en we) zullen wel zien wie online komt....Twas toch allemaal maar voor de fun he ;)

Als er zijn die deze nammiddag al is willen gaan ik zit waarschijnlijk online rond 15h.

kyle stich
24 september 2008, 12:17
Eum mannen....Over maandag :lol:
http://x360.9lives.be/gamepublishers/microsoft/nieuws/xbox-live-gaat-maandag-offline

Is live dus down :lol: begin al maar nieuwe data te bespreken he ...

Mister Virus Be
24 september 2008, 15:14
Das maar volgende week maandag e toernooi start maar eind oktober dus das np

kyle stich
25 september 2008, 09:34
Aaaaaaaa 27 OCTOBER...Assooooo, dan heb ik weeral geluk dat ik weer in een nacht week zit dan.

Mister Virus Be
2 oktober 2008, 20:50
Beste gamers,
Wegens het einde van de BeG (belgian ghosts) gaat dit toernooi niet door.

Mijn excuses voor het ongemak.

Grtz,
Virusangel

(mag slotje)

Razzia
2 oktober 2008, 22:12
Ai, spijtig... :s

Mister Virus Be
2 oktober 2008, 22:45
idd ja ik keek er eigenlijk ferm naar uit om dit te doen