PDA

Volledige versie bekijken : mozilla thunderbird

reen
9 september 2008, 11:57
Hallo,

ik gebruik sinds gisteren dit programma en ben er behoorlijk tevreden over. Er zijn echter twee dingen die ik anders zou willen, en ik vind niet meteen de oplossing.

- In mijn inbox van hotmail staan 3565 berichten, en ik wil ze niet verwijderen, maar ook niet allemaal downloaden

- Ik vind het vervelend dat thunderbird een vakje in mijn taakbalk inneemt. Kan ik het icoontje niet gewoon bij de kleinere icoontjes zetten rechts onderaan zetten?

Thx!

CFK
9 september 2008, 14:12
1. daar kunt ge niet aan onderuit... misschien is't toch eens tijd om uwen inbox op te kuisen :o

2. download MinimizeToTray (gewoon googlen of op mozilla addons site) en installeer dat via Extra > Addons in Thunderbird
(daarna kunt ge door naar Addons te gaan die addon instellen volgens uw behoeften)

CFK
9 september 2008, 14:14
/edit/
1. ge kunt wel alle berichten die ge niet wilt downloaden in een subfolder steken in uw hotmail. Thunderbird download alleen de berichten in uit uw inbox voor zover ik weet.

RpR
9 september 2008, 14:26
/edit/
1. ge kunt wel alle berichten die ge niet wilt downloaden in een subfolder steken in uw hotmail. Thunderbird download alleen de berichten in uit uw inbox voor zover ik weet.

Tenzij je dit activeert :)

reen
9 september 2008, 14:34
/edit/

Ja, dat bedacht ik mij ook al. Maar hoe krijg ik al die berichten in een subfolder? Ik vind in hotmail nergens de mogelijkheid om al mijn berichten te selecteren. Er staat inderdaad een blokje met 'Select All', maar dan selecteert hij enkel degene die op die ene pagina staan. Daar schiet ik dus niets mee op aangezien er 132 pagina's zijn...

CFK
9 september 2008, 14:36
kzou eerlijk gezegd gewoon eens beginnen opkuisen dude :o