PDA

Volledige versie bekijken : Backupprogramma

Destiser
4 september 2008, 18:34
Hoi,

toen mijn laptop even vreemd deed, zei ik tegen mezelf, laat ik mijn laatste backup maar terugzetten. Zo gezegd zo gedaan, maar nadat ik mijn backup terug had gezet (via savepart, gratis klein backup proggie) ging het pas echt verkeerd. Laptop startte op, maar toen ik me aanmeldde kreeg ik allerhande foutberichten tijdens het inloggen. Nadat ik ingelogd was verscheen er een berichtje: Account is verkeerd ingeladen, alle veranderingen in deze sessie worden niet opgeslagen. (of zoiets toch) Ik kon zelfs 'deze computer niet openen' -> klasse niet gerigistreerd was de fout.
Nuja, ik herstart pc maar zelfde probleem. Ik zeg, mss is de backup corrupt, laat ik een andere erop zetten, dat doe ik dan, maar bij het heropstarten op de nieuwe backup kreeg ik dezelfde shit :p
Conclusie -> Savepart trekt op de ballen.

Nu vraag ik me toch af hoe dat komt, ik bedoel :p hij kan toch maar de hele partitie opslaan en dan terugschrijven eh... ik heb wel enkel mijn partitie teruggezet (deze van vista) mijn hd ziet er als volgt uit:

XP - Vista - Data -> allemaal primaire

Nuja, swat :p wat ik nu graag wil weten, wat is een ander, liefst gratis, maar heel goed backupproggramma? Dus voor volledige systeembackup eh

Thx

TiZon
4 september 2008, 19:53
Northon Ghost wint dan bij mij... Uiteraard niet gratis...
Anders Acronis True Image, echt goede gratis ken ik niet...

Destiser
9 september 2008, 12:47
thx ;) zal k ns uittesten dan

Lord Kveldulv
9 september 2008, 12:51
Clonezilla