PDA

Volledige versie bekijken : XBOX originals: Jade Empire

Krollovic
4 september 2008, 15:53
Effe een vraagje.
Is er nog iemand die de xbox original, Jade Empire heeft gedownload.
Na een lange tijd wachten (download van maar liefst 6GB). bleek dit spel geheel franstalig te zijn. Gaat Microsoft er vanuit dat alle Belgen franstalig zijn of is er gewoonweg geen engelstalige versie beschikbaar op de marketplace?

Ik heb dit bericht al geplaatst op het xbox forum, maar daar kreeg ik spijtig genoeg geen antwoord.

valdemaniak
4 september 2008, 16:03
sorry, kan je niet helpen - maar dat suckt wel donkeyballz als het zo zou zijn... kan toch niet???

hatetn
4 september 2008, 16:21
de taal aanpassen van u xbox.
forza 2 had dat ook en je kon het zo oplossen

Krollovic
4 september 2008, 16:58
de taal aanpassen van u xbox.
forza 2 had dat ook en je kon het zo oplossen

Mag ik vragen wat je juist bedoelt met taal aanpassen. Mijn hele xbox interface is in het nederlands. :oink:
Maar ik zal vanavond toch nog eens zeker nakijken of ik een optie vergeten ben.

Carrotman
4 september 2008, 17:19
Die advertenties op Xbox Live van demo's enzo zijn ook in het Frans bij mij. "Télécharger le demo!" ofzo.
En ook krijg ik steeds Franstalige mails als ik mijn gold abo verleng en/of punten add.

BiZi
4 september 2008, 19:00
Verander hem naar UK, English.

Krollovic
4 september 2008, 19:46
Die advertenties op Xbox Live van demo's enzo zijn ook in het Frans bij mij. "Télécharger le demo!" ofzo.
En ook krijg ik steeds Franstalige mails als ik mijn gold abo verleng en/of punten add.

Nee, daar had ik absoluut geen last van, daarom dat ik verrast was dat het een franstalig spel was. alles is nederlandstalig bij mij.
Maar zoals hier al gezegd is, kan het misschien wel lukken als ik het op engels (UK) zet.

Magenof
4 september 2008, 21:00
kheb da probleem ook, heb microsoft gebeld en ze zeide dat ze hiervoor nog geen oplossinge hadde en dak nog een telefoontje ging krijge van het tech center.... 1 week later nog altijd geen telefoon gekrege :p bullshit franse lingo

The Magical Taz
7 september 2008, 12:44
Zelfde probleem.

MS kon me geen oplossing geven.

Xbox staat op UK ingesteld dus daaraan ligt het niet.

Magenof
10 september 2008, 22:23
Bij mij hebben ze het opgelost door ...

mijn punten terug te geven :p dat liever dan een franse game waar ik niets van versta