PDA

Volledige versie bekijken : Darksiders: Wrath of War

Foulestfawn
2 september 2008, 17:22
Een mixje van chainguns en The Legend of Zelda?

Darksiders: Wrath of War is een game die je qua dungeons doet denken aan The Legend of Zelda. Er zit echter meer achter, waardoor het alsnog een unieke game is.
http://www.gameparty.net/content/previews/3230/

Vraeck
2 september 2008, 17:38
doet mij eerder aan god of war denken tbh, maar 't ziet er wel fun uit

Kakaktus
9 juni 2009, 12:54
Dikke kick! E3 footage van dit spel doet me der echt zin in krijgen :o
Waardig alternatief voor GoW3?

Darksiders Video Game, E3 09: Vengeance Trailer HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com (http://www.gametrailers.com/video/e3-09-darksiders/50397)

vidiot
9 juni 2009, 13:10
Heb het gespeeld op E3 en 't is echt super, vooral hack'n slash, maar zeer brutaal en to-the-point. Moet wel zeggen dat in hetzelfde genre GOWIII alles overtreft, dat spel is écht ruw en grof. Helaas op die andere console...

Tallyshizzle
9 juni 2009, 14:13
Dit ziet er echt prachtig uit, zeker die bossbattles.

dA_WiZ
8 augustus 2009, 16:23
deze ga ik zo wie zo hale op ps3, dat wordt en muug hack'n slash fest :)

Veruca
1 januari 2010, 15:56
De thread is oud... maar het spel niet. En nu blijkbaar al verkrijgbaar bij Darksiders Xbox 360 - Consoleshop.be (http://www.consoleshop.be/product/85921/category-367-nieuw-binnen/darksiders-xbox-360.html).

Darius Craven
1 januari 2010, 17:37
Mijn pre-order is verzonden van zavvi.co.uk, gisteren denk ik.

jumperke123
2 januari 2010, 00:20
lol kheb de game:D tis een zalig spel!!!! kopen jongens!!

Shinro
2 januari 2010, 10:45
lol kheb de game:D tis een zalig spel!!!! kopen jongens!!

Ligt hij al in de winkel?

AssassiN
2 januari 2010, 11:41
Kan zijn illegaal of toch nog legaal aan geraakt op een of ander manier... Als hij inlogt op live terwijl hij speelt gaat hij toch wel even geband zijn.

Shinro
2 januari 2010, 12:09
Aangezien hij binnen 3 dagen uitkomt kan het perfect mogelijk zijn dat hij al in de winkel ligt.

jumperke123
2 januari 2010, 12:38
ik heb hem inderdaad. maakt niet uit op welke manier. ben ofcourse ook niet zo dom om op live in te loggen. btw but for me the hack'n slash fest has already begun:D

Darius Craven
2 januari 2010, 15:22
Kan zijn illegaal of toch nog legaal aan geraakt op een of ander manier... Als hij inlogt op live terwijl hij speelt gaat hij toch wel even geband zijn.

Kom kom, ik heb al verschillende legale games gehad voor hun streetdate, en denk je dat ze daar echt voor bannen? Bayonetta ligt ook al enkele dagen in de winkels en komt pas op 08/01 uit, Darksiders is bij mij al verzonden van Zavvi dus zal ik ook eerder dan de release krijgen.

AssassiN
2 januari 2010, 15:42
Vorige keer was ier zo een whinethread over een kerel die MW2 had voor de release date en geband was doordat...

jumperke123
2 januari 2010, 16:07
ik had MW2 al 2 weken voor de release.... ma kheb em wel ni online gespeeld:)

Beenhesp
4 januari 2010, 09:49
Geef reacties! Ik twijfel zwaar om hem ook te halen...

kamikazekerstma
4 januari 2010, 11:43
Ligt hij nu al in de winkel?

Beenhesp
4 januari 2010, 11:46
Officieel nog niet, maar zoals je hier boven ziet hebben er toch al paar hem gespeeld... Normaal overmorgen in elke winkel te krijgen denk ik.

kamikazekerstma
4 januari 2010, 11:48
Ja oké, maar ze hebben hem niet uit de winkel :)

Dan blijf ik lekker binnen. Geen zin om effe te gaan checken bij -7° :crazy:

Audiofiel
5 januari 2010, 11:44
Op de gamemania website staat er nu ook dat het verkrijgbaar is. Straks er eens om gaan denk ik

Darius Craven
5 januari 2010, 12:06
Ik hoop dat het straks in mn brievenbus ligt, Zavvi heeft vorige week dinsdag of woensdag al verzonden. EDIT: En ja, vanavond kan ik er aan beginnen!

koji
5 januari 2010, 14:30
Derjuist SMS gehad van de GM dat ik men kopietje kan gaan halen.

Darius Craven
5 januari 2010, 19:57
Tip voor diegene die de Game Mania pre-order extra ook willen...

Bij Enter Code in het menu:

The Hollow Lord

Dan krijg je The Harvester van Vulgrim ipv de gewone zeis.

maximus3678
5 januari 2010, 21:38
Is het spel ergens anders verkrijgbaar dan alleen Game Mania...ik hoop op Mediamarkt?
Ik heb vandaag een Email ontvangen i.v.m.mijn pre-order op een buitenlandse site (Hong Kong) en deze lieten weten dat ze niet kunnen verzenden omdat het spel niet regio-vrij is.(wat ze wel beweerden bij hun pre-order)
Ik heb anders ook wel zin in deze game.Op metacritc staat de gemiddelde score van 24 reviews op 89/100.......zeker een topper dus.

Edit....deze morgen (6/1) gekocht in Mediamarkt (52.90,-)

vidiot
5 januari 2010, 21:51
Mijn exemplaar-met-tshirt is onderweg van shopto.net, kijk er enorm naar uit!

Audiofiel
6 januari 2010, 09:29
Heb er al een uur of 3 opzitten in deze game. En het is echt een aanrader.
Het heeft een leuk maar uitgebreid combat systeem. De speelwereld is gevarieerd en enorm knap weergegeven wat bijdraagt tot heel de sfeer van het spel.

Moet men eerste dungeon nog binnengaan maar als het inderdaad zoveel van zelda wegheeft kan het gewoon niet meer misgaan voor mij :p

Enigste nadeel tot hier toe is wel de screen-tearing die bij momenten echt stoort.

Darius Craven
6 januari 2010, 09:43
Idd, maar vind wel dat de screen-tearing na enige tijd went. Zit nu in de eerste dungeon en het heeft wel een zelda feeling met de omgevingspuzzels en handig gebruik van je tools zoals een "boomerang" :)

Reiko
6 januari 2010, 21:43
Ben het ook vandaag gaan kopen en idd die grafische glitches zijn wel merkbaar maar niet zo storend. Had het ook liever niet gehad.

Wel een tof spel tot nu toe. De platform elementen die ik al heb gezien trekken wel nogal heel fel op Prince of Persia. Iemand dit ook al opgemerkt?

Audiofiel
7 januari 2010, 10:46
Gisteren de eerste dungeon gecleared en mijn mening over dit spel is nog niet veranderd. Denk dat ik een nieuw favoriet spel gevonden heb.

Heb alleen precies wat spijt dat ik op Apocalyptic difficulty begonnen ben. Zit nu aan zon shooter achtig stuk (met redemption) en het is echt pokkemoeilijk .

De platform elementen die ik al heb gezien trekken wel nogal heel fel op Prince of Persia. Iemand dit ook al opgemerkt?

Ze zijn wel gaan lenen bij meerdere spellen maar zolang het geheel goed is hoor je mij niet klagen :p

Darius Craven
7 januari 2010, 14:14
Beter goed gepikt dan slecht gevonden :D

Ben ook door de eerste dungeon, die eindbaas was wel lastig maar ben er toch doorgeraakt. Speel maar op normal en maar ben niet zo super in die actiegames dus vind mn uitdaging hier ook wel. Je kan er niet zomaar door razen.

Reiko
7 januari 2010, 21:56
9lives - Games - Darksiders: Wrath of War - Darksiders krijgt pleister op Xbox 360 (http://www.9lives.be/games/darksiders-wrath-of-war/nieuws/darksiders-krijgt-pleister-op-xbox-360)

Dit is wel positief natuurlijk :) Ook al vind ik spijtig dat dit niet eerder is opgemerkt en kunnen verholpen worden.

Audiofiel
8 januari 2010, 13:23
Gisteren tweede dungeon gecomplete. Spel wordt alleen maar beter en beter.

Sportinggboy
9 januari 2010, 12:13
Heb hem net in dit pokkeweer gaan halen, eraan beginnen se en ik kom ni mer buiten vandaag :D

Sl1pstream
9 januari 2010, 18:30
Ook net aan begonnen. Spel speelt een pak vlotter dan in Maart en Augustus vorig jaar. Ben er tevreden mee. Mocht ook wel, voor de uren die ze er in hebben gestoken.

Wss eens vragen of Joe Mad mijn copy niet wil signeren ofzo.

Sportinggboy
9 januari 2010, 19:48
ik heb er zon 3 uurtjes opzitten, eerste dungeon gecleared op normal. Tot hiertoe weinig problemen ondervonden. Ook de eindbaas van de eerste dungeon snel verslagen :)

molog
10 januari 2010, 16:48
Heb het uitgespeeld en ik heb het gevoel dat er een vervolg gaat komen. :)
Was wel ietsje te snel uitgespeeld, 16 uur ofzo :(

Sportinggboy
10 januari 2010, 18:38
kzit nu op 5 h 30 minuten en ben bijna aan de derde boss

koji
12 januari 2010, 09:32
Gisteren aan begonnen, duurde efkes eer ik het wat leuk vond maar nu ben ik wel verkocht, spel is zwaar derover :lol:

Runkle
12 januari 2010, 16:46
Heb het uitgespeeld en ik heb het gevoel dat er een vervolg gaat komen. :)
Was wel ietsje te snel uitgespeeld, 16 uur ofzo :(

16h is veel voor een game de laatste jaren.

En ben ik de enigste die die eindbazen piss easy vind terwijl sommige van die mini-bosses gewoon fucking irritant zijn?

Sportinggboy
12 januari 2010, 18:18
kvond het spel relatief easy eigelijk :) nergens vastgezeten ofzo ( op 14 h uitgespeeld op normal)

Runkle
12 januari 2010, 19:45
kvond het spel relatief easy eigelijk :) nergens vastgezeten ofzo ( op 14 h uitgespeeld op normal)

Ik vind het ook niet moeilijk maar die grote mobs zijn gewoon irritant en eigenlijk "moeilijker" dan de eindbazen. Ik heb net de stygian verslaan en het is toch wel gemakkelijk.

molog
12 januari 2010, 21:02
Ik vind het ook niet moeilijk maar die grote mobs zijn gewoon irritant en eigenlijk "moeilijker" dan de eindbazen. Ik heb net de stygian verslaan en het is toch wel gemakkelijk.

yup buiten de eerste chosen is er niet veel soeps aan die eindbazen. :)
Zelfs de mainboss was a "walk in the park".

maximus3678
15 januari 2010, 12:17
Ben het ook vandaag gaan kopen en idd die grafische glitches zijn wel merkbaar maar niet zo storend. Had het ook liever niet gehad.

Wel een tof spel tot nu toe. De platform elementen die ik al heb gezien trekken wel nogal heel fel op Prince of Persia. Iemand dit ook al opgemerkt?
Het grootste probleem is de screen tearing of V-sync.......daar hebben veel X360 games last van.Dat is al een probleem vanaf de launch games geweest (Perfect Dark)
Als je de camera snel laat ronddraaien dan gaat je beeld in meerdere horizontale delen opsplitsen die niet meer op elkaar passen.
PC games gebruiken daarvoor een V-sync optie,maar dat gaat een invloed hebben op je hardware en frames per seconde.
Ontwikkelaars moeten soms kiezen tussen vaste FPS en V-sync en soms ook AA (anti alliasing of kartelingen in schuine lijnen wegwerken)
Al deze zaken hebben rekenkracht nodig van je hardware en die is er soms niet.
In het geval van Darksiders was er blijkbaar geen tijd op die problemen op te lossen want er is al een officieel bericht te vinden dat ze aan een patch werken om die screen tearing op te lossen.
Ik wacht voorlopig op die patch om verder te spelen want heb toch niet zoveel tijd.
Ik zit een 5tal uren ver in het spel en het is een topper.Ik speel op normal en ben best tevreden met de moeilijkheidsgraad.Een game moet ontspanning zijn en voor een uitdaging moet je maar op het allermoeilijkste spelen.

Sportinggboy
15 januari 2010, 12:55
kheb spijt dat ik niet op de hoogste moeilijkheid begonnen ben, maar heb hem al verkocht. is een leuk spel, maar niet voor een 2de replay vind ik :p het was te frustrerend om alle artifacts en shards te zoeken :D

Runkle
16 januari 2010, 22:58
Het grootste probleem is de screen tearing of V-sync.......daar hebben veel X360 games last van.Dat is al een probleem vanaf de launch games geweest (Perfect Dark)
Als je de camera snel laat ronddraaien dan gaat je beeld in meerdere horizontale delen opsplitsen die niet meer op elkaar passen.
PC games gebruiken daarvoor een V-sync optie,maar dat gaat een invloed hebben op je hardware en frames per seconde.
Ontwikkelaars moeten soms kiezen tussen vaste FPS en V-sync en soms ook AA (anti alliasing of kartelingen in schuine lijnen wegwerken)
Al deze zaken hebben rekenkracht nodig van je hardware en die is er soms niet.
In het geval van Darksiders was er blijkbaar geen tijd op die problemen op te lossen want er is al een officieel bericht te vinden dat ze aan een patch werken om die screen tearing op te lossen.
Ik wacht voorlopig op die patch om verder te spelen want heb toch niet zoveel tijd.
Ik zit een 5tal uren ver in het spel en het is een topper.Ik speel op normal en ben best tevreden met de moeilijkheidsgraad.Een game moet ontspanning zijn en voor een uitdaging moet je maar op het allermoeilijkste spelen.

Ik vind eerlijk gezegd dat voor normal het spel iets te makkelijk is, die eindbaas heeft nog niet eens 1 volledige bar kunnen weghalen van men leven.
Einde is wel nice.

molog
16 januari 2010, 23:26
Ik vind eerlijk gezegd dat voor normal het spel iets te makkelijk is, die eindbaas heeft nog niet eens 1 volledige bar kunnen weghalen van men leven.
Einde is wel nice.

yup echt veeeeeeeeeeeeel te makkelijk. :)
Die bosses zien er mss echt kickass uit maar je kan ze al gapend neer meppen, met als resultaat geen voldoening! :p

Runkle
16 januari 2010, 23:38
yup echt veeeeeeeeeeeeel te makkelijk. :)
Die bosses zien er mss echt kickass uit maar je kan ze al gapend neer meppen, met als resultaat geen voldoening! :p

Inderdaad, terwijl sommige normale vijanden (de grotere wel) zwaar met u kunnen spelen.

vidiot
21 januari 2010, 13:56
Na 24u19 wreed spelamusement heb ik Darksiders ook uit, machtig spel.
Meeste tijd gespendeerd in de Black Throne en op het einde nog 4 Abyssal stukken gaan bijzoeken voor den armor.
Must-play!

Sportinggboy
21 januari 2010, 18:41
amai 24 hr is veel, heb er 15 uur op gedaan ( inc alle shards, lifestones , artifacts en armor :))

Darius Craven
22 januari 2010, 23:41
Hmm... Ik heb nu 10u gespeeld en zit aan de black tower. In't begin vond ik dit echt een topgame, maar nu vind ik hem echt doodsaai. De puzzels zijn veel te makkelijk, de gevechten bestaan 90% uit "dodge, dodge, dodge, ..." en de storyline is OK maar niet meeslepend genoeg.

Kortom: Ik ga voorlopig mijn tijd er niet meer insteken, mn exemplaar is al verkocht en ik vis hem mss ooit nog eens op in de sales van één of andere online shop voor een paar euro. Zwaar teleurgesteld in deze game, had er een stuk meer van verwacht.

De omgevingen, de setting, de artwork is echt super. Geluid enzo ook. Maar de gameplay valt gewoon stil een stuk voor het einde. Grote lege omgevingen met hier en daar een puzzel, een gevecht tegen weer een iets anders gekleurde demon, ... Allemaal wat flets. Spijtig, ben blij dat er anderen blijkbaar meer van kunnen genieten maar voor mij is het op naar de volgende game.

Sportinggboy
23 januari 2010, 19:20
Hmm... Ik heb nu 10u gespeeld en zit aan de black tower. In't begin vond ik dit echt een topgame, maar nu vind ik hem echt doodsaai. De puzzels zijn veel te makkelijk, de gevechten bestaan 90% uit "dodge, dodge, dodge, ..." en de storyline is OK maar niet meeslepend genoeg.

Kortom: Ik ga voorlopig mijn tijd er niet meer insteken, mn exemplaar is al verkocht en ik vis hem mss ooit nog eens op in de sales van één of andere online shop voor een paar euro. Zwaar teleurgesteld in deze game, had er een stuk meer van verwacht.

De omgevingen, de setting, de artwork is echt super. Geluid enzo ook. Maar de gameplay valt gewoon stil een stuk voor het einde. Grote lege omgevingen met hier en daar een puzzel, een gevecht tegen weer een iets anders gekleurde demon, ... Allemaal wat flets. Spijtig, ben blij dat er anderen blijkbaar meer van kunnen genieten maar voor mij is het op naar de volgende game.

hmm als ge daar al zit had ge beter doorgebeten, das zo goed als het einde :D

Colli
30 januari 2010, 22:20
Gistere deze ook beginnen te spelen, juist tiamat gemold. Moet zeggen dat ik het spel ook te makkelijk vind, zkr de bazen. Zoals hier boven gezegd, soms is één van die grote mobs met een paar kleine erbij vervelender dan een baas.

juniorjoa
31 januari 2010, 18:41
ge moet het op het moeilijkste zetten he alleen van waar d aik zit vindt ik het moeilijk keer of 2 vast gezeten en nu zit ik nog vast zit bij rafael ofzoiet die engel en heb juist de 2 de beam gedaan ma weet nu nie hoe verder weet wel dat ik boven moet graken ma kan nie een portal maken aan de top ofwel kan ik ook in het midden een deur binnen gaan en dan een lift nemen ma ben dan dnek ik nbog niet verder dus kan iemand me helpen en zeggen wat ik moet doen

_DM_
4 februari 2010, 12:38
Gisteren gekocht, ben benieuwd :)

Sportinggboy
5 februari 2010, 17:00
ge moet het op het moeilijkste zetten he alleen van waar d aik zit vindt ik het moeilijk keer of 2 vast gezeten en nu zit ik nog vast zit bij rafael ofzoiet die engel en heb juist de 2 de beam gedaan ma weet nu nie hoe verder weet wel dat ik boven moet graken ma kan nie een portal maken aan de top ofwel kan ik ook in het midden een deur binnen gaan en dan een lift nemen ma ben dan dnek ik nbog niet verder dus kan iemand me helpen en zeggen wat ik moet doen

leer eerst zinsbouw en stel de vraag dan opnieuw, ik kan er niet echt aan uit ...

_DM_
17 februari 2010, 00:19
Echt leuk spel, ook vrij lange speelduur (langer dan ik had verwacht).
Wel 1 vraagje: Sinds ik een VGA kabel heb is het spel enorm pixelated bij mij.
Andere games hebben dit niet, dus vraag ik me af: Is dat een instelling die je bij Darksiders moet veranderen ? Want nu ziet het er echt als een PS2-spel uit...

Vraeck
17 februari 2010, 07:20
ik vond de speelduur toch een beetje uitgerokken naar het einde. Net voor de eindbaas nog 6 werelden afschuimen op zoek naar stukken zwaard vond ik net iets te kunstmatig. Voor de rest viel het zeker te genieten

molog
17 februari 2010, 17:53

Dit doet pijn aan mijn ogen. :eek:

moeder_theresa
20 maart 2010, 17:17
Iemand tips om die Tiamat te verslaan.
Heb van frustratie ondertussen al een controller stuk gesmeten.
Damn, wat een irritant gedrocht.

Sportinggboy
20 maart 2010, 17:20
Iemand tips om die Tiamat te verslaan.
Heb van frustratie ondertussen al een controller stuk gesmeten.
Damn, wat een irritant gedrocht.

serieus ? Tis thans een realy easy game vondek, nooit gekild geweest, alle bazen meteen kapot gemaakt. Tiamat ... is dat die gevleugelde baas die in het rond vliegt ? ( is bij mij geleden van januari)

moeder_theresa
20 maart 2010, 18:16
Ik heb hem net gekilled. Eindelijk!

phixiuZ
11 april 2010, 18:16
Ook begonnen aan dit spel en is echt goed, lijkt sterk op God Of War. Zit net voorbij Tiamat, was niet bepaald moeilijk, en om daarvoor nen controller stuk te smijten :lol:..

http://edutoysbookmark.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/Anger-Management-For-Dummies.JPG

xDilatedx
17 april 2010, 10:42
Kben er ook aan begonnen, uiteraard ineens op Apocalyptic :) Fijn spel, zit nu aan Tiamat!

phixiuZ
17 april 2010, 15:25
Sebiet nog is aan verderdoen mss, ben dichtbij derden boss nu dachtek, spel wordt beter en beter :).

xDilatedx
18 april 2010, 10:16
Kheb gisteren griever nog verslaan met die trein azo. Kben nu op weg naar de 4de baas denk ik

xDilatedx
19 april 2010, 14:24
Uitgespeeld op apocalyptic. 780G. Wel een paar pittige puzzels!

AssassiN
19 april 2010, 18:59
Ik moet het nog steeds spelen, maar moet nog geld bijeenrapen :p.
Ik denk da het wel de moeite is?

Mutlee
7 mei 2010, 16:05
Juist 20 uur besteed blijkbaar. 670 GS ongeveer wat meer dan genoeg is voor mij gezien mijn gemiddelde voor andere games.
Buiten de puzzels die op den duur begonnen te irriteren was een super spel. Bosses waren wel vrij easy, enkel een paar keer doodgegaan bij Tiamat.

Sportinggboy
7 mei 2010, 16:46
een 20 uur is niet slecht voor zon spel, van mij lmag de 2de snel volgen ^^

The_Cat
7 mei 2010, 18:05
Kmoet het nog altijd gaan halen. Is kijken of ze in de game mania niet een 2dehands versie liggen hebben ^^

CurrY
7 mei 2010, 18:22
Heb em van de eerste keer op Apocalyptic difficulty gespeeld. Heb em uit na 16u en een beetje en zit op 825 GS ... nu nog alle collectables en nog een paar random achievements en dan heb ik er weer een 1000 bij :p

jazicher
21 mei 2010, 23:03
YouTube - ZGTV: Darksiders - Shooting Gameplay 2 (http://www.youtube.com/watch?v=8tpvzlPksFQ)

Toch een van de vettere blaffers waarmee ik al gespeeld heb in mijn 20jarige gamecarriere

pravesh12
24 mei 2010, 10:25
heb het spel eergisteren gehaald topgame, zeker een aanrader en weet iemand misschien het verschil tussen de normale scyte en de harvester?.