PDA

Volledige versie bekijken : logitech stuurwiel DO or DONT

GEE
29 augustus 2008, 15:21
net dat wielke voor een goede 40 euro zien staan bij BS, ook in game mania gaan kijken staat daar nog bijna 80 euro ...
Met welke games werkt dit, logitech heeft hem niet meer op de site staan :(
dus is dit einde serie ?
Heb ook een pack gezien met een eigen MS wiel en grid maar samen 157 euro :crazy: (edit* blijkt wireless te zijn en los te koop voor 101 bij consoleshop)

Wat zou de beste koop zijn en vooral met meeste race games werken.

Heb voorlopig enkel PGR4 maar den kook aan burnout paradise en forza 2 te komen ... mss GRID ... dus ik ga bijna enkel race op xbox (waarvoor ik hem kocht on top of een PS3)

goede raad welkom dan kan ik het vandaag mss nog in huis halen

ben niet zeker meer van de naam is dat FX of EX stuurwiel specifiek voor 360
edit * Logitech DriveFX Racing Wheel (Xbox 360)

thx

Bellerophon
29 augustus 2008, 15:22
Ik verkoop een MS Wielke inclus Playseat met alles erop en eraan voor een zeer scherpe prijs ;-).

Op een 360 zou ik dus echt voor het MS Racing Wheel gaan hoor! Door alles ondersteund en toch een stuk beter!. Zeker de Force Feedback tech van MS staat al jaren op punt. Check Buy & Sell hé. Bij console.

Of zoek naar threads op mijn username. Ga hier niet letterlijk gaan linken. Das nie proper.

_ns_
29 augustus 2008, 15:23
en wat is die zeer scherpe prijs :D.

Bellerophon
29 augustus 2008, 15:26
en wat is die zeer scherpe prijs :D.

Check Buy & Sell hé. Bij console.

Of zoek naar threads op mijn username. Ga hier niet letterlijk gaan linken. Das nie proper.

GEE
29 augustus 2008, 15:39
Ik verkoop een MS Wielke inclus Playseat met alles erop en eraan voor een zeer scherpe prijs ;-).

Op een 360 zou ik dus echt voor het MS Racing Wheel gaan hoor! Door alles ondersteund en toch een stuk beter!. Zeker de Force Feedback tech van MS staat al jaren op punt. Check Buy & Sell hé. Bij console.

Spijtig xbox heb ik al ... is dat ook al dat wireless wielke ... heb het nog nergens zien staan (wel wit stuur).
Dat logitech wielke vind ik maar niks van op internet wat de prijzen zijn ... zelfs op de website van BS bestaat het niet :( al dumpen ze het in de winkels.

Bellerophon
29 augustus 2008, 16:20
Je kan de X-Box anders apart verkopen.

GEE
29 augustus 2008, 16:26
Je kan de X-Box anders apart verkopen.

iedereen weet dat er nieuwere modellen dus die miserie ga ik me besparen :angry:

Heb toch wat reviews gevonden van het logitech stuurke en denk dat ik daavoor ga gaan, het is op draad maar blijkbaar zit er tussen het MS stuurke en zijn pedalen toch ook een kabel ... eentje meer of mnder ;)

bedankt voor de reply en succes met de verkoop ;)

I~MushrooM
29 augustus 2008, 16:52
Do it but dont

GEE
29 augustus 2008, 17:03
Do it but dont

thx verry helpfull :confused:

fixer187
29 augustus 2008, 18:32
Je moet ook wel opletten dat enkel het Ms stuur Force Feedback heeft, de rest zijn meestal enkel vibratie.

kiewitcity
29 augustus 2008, 18:46
ge gaat bij grid toch nie veel kunnen aanvangen met zo e stuur denk ik..... enkel misch in uwe single player .;dan nog gaat veel te snel die game .;lijkt eerder iets voor pgr en forza...

GEE
29 augustus 2008, 19:30
Je moet ook wel opletten dat enkel het Ms stuur Force Feedback heeft, de rest zijn meestal enkel vibratie.

heb de logitech gekocht en die heeft ook force feedback en vibratie, en die zet ik af, beetje overdreven.
Puik stuurtje alleen de pedalen zijn crap en moeilijk op te stellen voorlopig, dus werk ik met gas en rem aan stuur.
Het is wennen maar toch een pak leuker ;)

fixer187
30 augustus 2008, 00:30
hu, hoeveel heb je die dan betaald?

_ns_
30 augustus 2008, 08:40
Ik dacht dat die geen force feedback had :s?

GEE
30 augustus 2008, 16:22
hu, hoeveel heb je die dan betaald?

44 euro, niet teveel vind ik ;), heb al in elke game ondersteuning tot nu toe
forza 2 (zelfs in de demo) PGR4, Need for Speed carbon, Test Drive demo, Flat out demo, bij die games wel even experimenteren met de gevoeligheid (3 standen in game aanpasbaar).

Ik dacht dat die geen force feedback had :s?

Noemt axial feedback ... zou het wel eens willen vergelijken met een MS stuurke, maar nu was de prijs doorslag gevend.
Forza 2 begint verslavend te worden ;)

Enige minpunt is dat je maar 90* kunt draaien, maar bon dat is bij race stuurkes IRL ook ;)
Het dient niet om te parkeren.
Dat het de xbox lay out en knoppen heeft was ook doorslag gevend voor me, plus de reputatie van logitech, die toch geen rommel maken op dat gebied, ik verdenk MS er ook van veel van hun producten door logitech te laten ontwikkelen.

Het zoeken van een goed plekske is nog een probleem, heb een tof laptoptafelke maar met midden poot, probleem voor de pedalen dus, of te dicht of te ver.

Tot nu toe race ik ook veel zonder pedalen (gas en remmen zitten dan achteraan stuur, dat geeft wel weinig gevoeligheid maar bon alles went)
Dat speciale steuntje van http://www.hanssystem.nl/ is het overwegen waard ...
Vooral door zijn compactheid, zet je tegen de muur of even in andere kamer als je niet gamed, en vooral leukt me solide