PDA

Volledige versie bekijken : traag internet

Lon$daLe
29 augustus 2008, 09:55
sinds gisteren heb ik dus traag internet , ale tis te zeggen :

mn pc hangt rechtstreeks op een telenet modem , al is het zo sinds gisterenavond dat sommige sites traag laden , of gwn op een wit scherm blijven hangen of dat ik meerdere keren moet refreshen om ergens te geraken

ik dacht eerst dat het kaspersky 2009 was met heel zijn pishing bescherming en blabla maar die heeft eig 3 weken perfect gewerkt , volgens een diagnose van vista is er ook geen probleem met de verbinding

ligt het nu aan IE ( firefox opent de zelfde bepaalde sites ook niet of traag ) of toch een nok kuur van telenet op het moment ? kaspersky kan ik eig uitsluiten aangezien ik 3 weken perfect heb gesurfd

als ik ipconfig doe is ook alles ingevuld ( vroeger had ik soms geen dns ofzo , kwam vaker voor met telenet in dit gebied )

als ik www.telenet.be ping is het overigens ook 0% loss en 10-13ms latency

dewikke007
29 augustus 2008, 10:48
bij mij gaat het ook traag :), waar woon je ergens?
ik heb ook telenet

Keirlan
29 augustus 2008, 11:02
Zit je misschien over je limieten? Dan kan het zijn dat hij automatisch overgaat op smallband.

UrbanusVanAnus
29 augustus 2008, 11:05
Ik heb hetzelfde probleem, vanmorgen is internet plots zo traag :s
en ik zit niet op smallband

boogje
29 augustus 2008, 11:24
Internet is verdomd traag sinds vanmorgen.

tha_rippa1be
29 augustus 2008, 11:31
Same hier
lijkt toch eerder op een telenet probleem dan.

(ondertussen modem en router al een paar keer gereset -_-)

xDilatedx
29 augustus 2008, 11:36
Bij mij ook die pagina's laden echt fucking traag, telenet expressnet hier

Lon$daLe
29 augustus 2008, 11:39
ook mn steam lijst ping wisselt , vaak allemaal tussen 15 en 45 , soms spikes tot 110 op de uk servers

verder speelt mn broertje ook runescape en sinds vanochtend een melding dat de firewall de update server blokkeert , dusi k ff afgezet de firewall van windows en tada het connect

ook raar aangezien em al maanden speelt met die windows firewall aan

oh voor wie het vroeg , kwoon in zuid limburg en sinds +- 4u vannacht was het dus oertraag , sommige sites als google gaan direct , anderen vereisen een refresh poging of 4 , en andere loaden gwn niks

ook het bellen naar telenet ga ik laten , bij ipconfig ziet alles in orde eruit dus wss draaien die weer de oeroude plaat " ja meneer ik zie een firewall zet die eens af " , ja echt wel als em al 8 maand opstaat

G.Knight
29 augustus 2008, 11:54
idem..

dewikke007
29 augustus 2008, 12:08
soms gaat ie snel, soms ubertraag en stopt hij met de site te laden enzo

daarstraks geraakte ik ook niet aangemeld met mijn playstation,

Mja er over zagen zal wel niks helpen! zal wel in orde komen

Lon$daLe
29 augustus 2008, 12:11
same , zelfs hier op 9 lives , kging net van computer naar algemeen , witte pagina en halfgroene loadbalk voor 3 min ofzo , dan duwe 1x refresh en bam daar is je algemeen forum instantly -.-

edit schijnt hier terug normaal te werken , ook broertje zijn java based game dat eerst zaagde over ne firewall , ijdele 5 min hoop of een fix wie zal het zeggen :p

soulreaper
29 augustus 2008, 12:32
Heb het ook,krijg zelfs 9x van de 10 webpagina kan niet worden weergegeven melding

Lon$daLe
29 augustus 2008, 12:38
mn vreugde was van korte duur , kzit terug op tergend lange connect attempts en refreshes -.-

EternalSilence
29 augustus 2008, 12:38
heb hetzelfde voor, dat mijn pagina's traag laden.
alle pagina's blijven wit en blijven precies hangen aan die 'ad.fr.doubleclick.net', dat ik kan lezen in mijn laadbalk aan de onderkant van mijn webbrowser.

Toch heb ik breedband, sedert gisteren en tweakers.net laad bijvoorbeeld zoals het zou moeten op breedband: meteen.
en daar zie je niet 'ad.fr.doubleclick.net' staan, of iets in die aard.

Lon$daLe
29 augustus 2008, 12:42
kheb ook breedband , zit op miss 43 % vd meter ( 16 augustus reset )

op tik zijn er ook threads, andere hebben het blijkbaar al een paar dagen

Joa
29 augustus 2008, 12:52
yup zelfde probleem hier :s

cassie821
29 augustus 2008, 14:42
Bij mij ook :s

Stampertje
29 augustus 2008, 15:02
kijk eens goed wat je browser aan het laden is. ik heb het ook op 9lives en netlog. duurt lang en blijft soms hangen als het ad.doubleclick.net aan het inladen is. (die de reclame op sites voorzien) dus denkt dat het probleem daar ligt.

Jonas89
29 augustus 2008, 16:28
hier ook, soms gaat het traag en dan terug goed...:wtf:

Missy_X
30 augustus 2008, 17:25
Heeft iemand anders hier ook terug last van ? Gisteren had ik het ook maar dan na een tijdje bleek het opgelost te zijn, nu is het terug .. :confused:

Lon$daLe
30 augustus 2008, 17:46
kheb het nog met bepaalde sites , miniem maar toch

was hier weg rond 22u gisteren en terug sinds 13u