PDA

Volledige versie bekijken : KWAS ZOEKT LEDEN!!!

GodLikeBE
25 augustus 2008, 11:58
Beste gamers van 9Lives,

de laatste dagen ben ik druk bezig geweest aan een clan. De naam van de clan luidt ‘Killing With A Smile’. KWAS zoekt leden voor MGS4, GTA4, FIFA 08 maar zeker COD4. In de toekomst gaan we natuurlijk ook online gamen met SOCOM, Killzone en Resistance 2. Voor COD wil ik een stuk of 10 leden. Ik verwacht geen mensen die prestige 5 hebben ofzo maar ik wil gewoon gamers die er redelijk goed in zijn. Dus je hoeft je ratio niet te vermelden. Je moet natuurlijk wel eens een proefmatch spelen met mij en dan beslis ik of je in het team mag. We gaan ook minstens 1 keer per week trainen (in het weekend). We gaan ook verschillende clanwars organiseren. Als we met ongeveer 8 leden zijn voor COD4, gaan we eens samen trainen en als we goed voorbereid zijn kunnen we al meteen eens een testmatch spelen tegen P3c. Later ga ik KWAS aanmelden bij consolegaming. Een headset is zeker een must en regelmatig het forum bezoeken ook. Maar iedereen die de daarnet genoemde spellen speelt, is zeker ook welkom!

Heb je interesse in de clan? Dan kan je mij contacteren via kwasclan@hotmail.com of via onze website www.kwasclan.co.nr. Het is aan te raden dat je op het forum je ID e.d. geeft voor we een testmatch spelen.

Met vriendelijke groeten

GodLikeBE

P.S. Ik kan morgen pas online komen om een testmatch te spelen.

Lloyd
25 augustus 2008, 12:14
Parkway Drive?

GodLikeBE
25 augustus 2008, 12:16
excuseer me... O_o

Solid Q
25 augustus 2008, 12:18
nog niet de moeite doen om Gaming Only te vervangen :)

spammer !!

GodLikeBE
25 augustus 2008, 12:21
Ik snap het niet :)

nog aandere gamers die in de clan willen?

ElGargamel
25 augustus 2008, 12:29
Ik snap het niet :)

Hij bedoelt dat je op verschillende fora reclame spamt.
"Beste gamers van gaming-only" . Je bent hier vergeten om gaming-only te vervangen door 9lives ;). Te snel willen plakken he.

[OT]
Die testmatch, is dat voor COD of BF ?
Hoe "actief" wordt je verwacht te zijn? Is dat 1-2x per week of gaat het de DieHard toer op?

GodLikeBE
25 augustus 2008, 12:34
oei, sorry daarvoor :) heb het nu veranderd en zijn er mensen die in de clan willen?

nog eens mijn excuses :)

ElGargamel
25 augustus 2008, 12:53
Awel, als je op mijn vraagjes een antwoord geeft, dan wil ik wel eens een testmatch doen.

GodLikeBE
25 augustus 2008, 13:12
ik wil morgen een testmatch spelen. Voeg me toe op msn en dan praten we erover

We gaan met de clan 1 keer in de weekends trainen en af en toe een clanwars houden. Ik wil niet dat deze clan stilletjes aan dood gaat gaan. allemaal werk voor niks achteraf

GodLikeBE
25 augustus 2008, 22:50
Is er echt niemand die men clan wilt joinen ??? :s

ElGargamel
26 augustus 2008, 15:15
ik wil morgen een testmatch spelen. Voeg me toe op msn en dan praten we erover

jonas.vandenbussche@hotmail.com

We gaan met de clan 1 keer in de weekends trainen en af en toe een clanwars houden. Ik wil niet dat deze clan stilletjes aan dood gaat gaan. allemaal werk voor niks achteraf

weet je wat? we spreken binnen 2 weken eens af. Ik ga deze week nog gaan surfen, dus dat heeft dan toch geen zin meer.

GodLikeBE
26 augustus 2008, 21:31
is goed maar mag je msn?