PDA

Volledige versie bekijken : Slim & Lite Black en toebehoren

dead squad
22 augustus 2008, 00:02
Ik verkoop men PSP slim & lite, mits ik hem tegenwoordig toch nog alleen maar gebruik voor muziek en wifi, en nu ik een nieuwe smartphone heb is dit overbodig.

Ik verkoop:

- PSP Slim & Lite Piano Black, aangekocht in de Fnac van Antwerpen in december
- Een 2Gb SD kaartje erbij (ik denk van Sandisk, zal het morgen eens checken want hij ligt bij men vriendin)
- GTA Vice City Stories
- Een zwart stoffen omhulsel waar je de PSP in kan steken en enkele games.
- Zo'n doorzichtig body armor (trekt op niet veel imo, vraag er dan ook geen extra geld voor)

Er zitten geen krassen op, ik denk dat ik hem zelfs nooit in men broekzak heb gestoken mits ik hem helemaal niet zoveel heb gebruikt, enkel op vakantie. Er heeft ook altijd een plastiekje op het scherm gezeten + in die body armor.
Is customized firmware, weet niet juist dewelke maar ik denk de 3.90mm.

Het kasticketje voor de garantie zou hier nog moeten liggen, maar ik ben te moe om het nu nog te zoeken, al zou dit geen probleem mogen zijn. Morgen laat ik hier iets over weten.

Ik zou er toch nog minstens 150EUR voor hebben gehad (voor alles). Geen aparte verkoop. Ruilen kan tegen een Ipod touch, opleg van mijn kant is een optie. Ik ben van Kontich, het kan ook verzonden worden.
Bieden exclusief aub.

iTzStevee
22 augustus 2008, 02:19
Is't mogelijk om die firmware probleemloos te updaten naar 4.05 , de nieuwste firmware ?

dead squad
22 augustus 2008, 13:50
Dat zou geen probleem mogen zijn.

NemZoR
22 augustus 2008, 15:18
bodje 150 excl

dead squad
22 augustus 2008, 22:57
Genoteerd. Ik laat het hier nog openstaan tot volgende vrijdagavond.
mvg

dead squad
24 augustus 2008, 13:37
Upke.

dead squad
26 augustus 2008, 14:06
upke nummer 2

NemZoR
26 augustus 2008, 15:41
Ik trek bodje in. Heb hem ergens anders goedkoper & sneller gekregen.

dead squad
26 augustus 2008, 16:26
Meeneemprijs is 130EUR excl.