PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware Assassins Creed Collectors Edition Te Koop

{FgnZ} DeBroin
28 juli 2008, 14:31
Hey,

ik verkoop mijn CE van Assassins Creed.
Alles is in prima staat, figurine is zelfs maar 1 keer uit de doos geweest, nadien opnieuw direct ingepakt.
Buiten het game en de figurine (die trouwens écht knap is, maar spijtig genoeg geen plaats meer om het te zetten) bevat de box ook nog een soort strip verhaal, een energy drink, een tinnen box met nog een dvd in als ik mij niet vergis...
Doe maar es google search op de contents van de box :-)

Verzenden doe ik liever niet, de doos is nogal van een groot kaliber :-)
Afhalen is geen probleem, brengen ook niet, mits een kleine meerprijs dan...

Happy bidding!

J-Gangsta
28 juli 2008, 14:56
hmm ik ben van hartje limburg, dus is er echt geen mogelijkheid om te verzenden?

{FgnZ} DeBroin
28 juli 2008, 16:08
hmm ik ben van hartje limburg, dus is er echt geen mogelijkheid om te verzenden?

Niet echt vrees ik.
Die beeldjes zijn vrij broos, dus ik wil echt het risico niet lopen dat dat beschadigd geraakt in de post, en die kans schat ik wel vrij hoog in :s
Plus de doos waarin het zit, is al vrij groot, en ik moet dan nog een geschikte doos vinden om dat in te verzenden :-)
Of het moet zijn dat je alles wilt kopen behalve dat beeldje. Dan is het geen probleem. Dat beeldje kan ik wel verkopen in vriendenkring eventueel...
Is dat een optie voor jou?

Grtz

J-Gangsta
28 juli 2008, 16:34
nee wil het beeldje erbij :p

Ingis
28 juli 2008, 16:38
als dat beeldje nog in zijn originele doos zit is verzending echt geen probleem hoor.
onze editie is namelijk gekocht bij een webshop dus ook verzonden met de post.
en een doos voor te verzenden moet ook geen probleem zijn (gewoon naar de supermarkt gaan of desnoods een kopen bij de post zelf), extra prijs van verzending ligt ook bij de koper :) dus daar heb je geen omkijken aan :)

{FgnZ} DeBroin
28 juli 2008, 16:46
nee wil het beeldje erbij :p

Volgens Ingis vormt het dus blijkbaar geen probleem...
Als jij zegt dat je het risico erbij neemt (en ook kosten voor een eventuele doos van de post als ik geen deftige vind) wil ik het dan wel verzenden.
Maar er is nog geen bedrag opgekleefd natuurlijk :-)

Grtz

Cerv.Be
28 juli 2008, 16:48
Ik heb het beeldje ook hier verkocht op het forum, stevig dubbel ingepakt in dik verpakpapier + mooi ingetaped met van die bruine tape. Als het in originele doos zit is dat geen enkel risico om te verzenden ... ;)

{FgnZ} DeBroin
29 juli 2008, 08:13
bump1

dafran
29 juli 2008, 10:49
Hoeveel vraag je ervoor ?

{FgnZ} DeBroin
29 juli 2008, 10:57
Hoeveel vraag je ervoor ?

Wat geef je ervoor? :-)
40€ excl? (bijna niet gebruikt en is wel mooie uitgave en beeldje natuurlijk ook :p )

dafran
29 juli 2008, 11:17
Het is deze versie toch hé ? -> http://www.bdgamers.net/wp-content/uploads/2007/10/assassins-creed-collectors-edition.jpg

Voor mij is het in orde dan. Enig idee hoeveel de verzendkosten zijn ?

{FgnZ} DeBroin
29 juli 2008, 11:30
Het is deze versie toch hé ? -> http://www.bdgamers.net/wp-content/uploads/2007/10/assassins-creed-collectors-edition.jpg

Voor mij is het in orde dan. Enig idee hoeveel de verzendkosten zijn ?

Dat is inderdaad die versie ja.
Ik heb nog geen idee van de kosten :s
Kzal proberen vanavond in het postpunt langs te gaan om te informeren naar de prijs.
Handelen we verder af via pm?

Grtz

dafran
29 juli 2008, 20:38
Goed, stuur je gegevens en totaalprijs maar door van zodra je de verzendkosten kent.