PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Gigabyte P965 DS3 (met nieuwe zalman cooler op NB)+ E6300 + zalman 9500 led

LaCucaracha
18 juli 2008, 19:14
Bon, eerst en vooral: deze hoeven niet persé buiten , ik ben binnekort van plan up te graden, maar kijk nog wat de kat uit de boom, bij een mooi bod kan het echter snel gaan
ik verkoop ook liever niet apart, vermits ik geen zin heb om de cooler der af te halen ( is nogal n tricky karweitje voor ne kluns gelijk ik:p)
dus wat je krijgt is een DS3 mobo met een E6300 (die goed overclockt) en een zalman 9500 LED cooler en een ZM NB 47 cooler op de northbridge, de oorspronkelijke northbridge cooler krijg je er uiteraard bij, evenals alle dozen, kabels etc.... en de factuur van bij jaha (cpu + mobo) en van bij loveno ( zalman cooler)
ik zet de minimumprijs op 85 € voor alles en de meeneemprijs op 95€ afgehaald in Grimbergen
ideaal voor een zeer degelijk budgetsysteempje mee samen te stellen

informa
18 juli 2008, 22:52
originele koeler van de e6300 erbij? en alle toebehoren van zalman 9500?

LaCucaracha
18 juli 2008, 22:53
yeppa, ik kan desnoods ook afspreken in leuven, maar normaal zit ik daar pas vanaf 3 augustus

Gewoonjve
18 juli 2008, 23:29
Gigabyte P965 DS3: welke revisie? staat meestal tss de pci slots of ergens rond de geheugenbanken.

alvast een bod van 85 euro, liefst morgen afgehaald in Grimbergen

LaCucaracha
18 juli 2008, 23:31
revisie 1.0... maakt da veel uit?
morgen afhalen is niet echt n probleem, maar zou je dan direct de meeeneemprijs kunnen bieden?
kmoet er wel bijvertellen dat de stock cooler en de originele northbridge cooler zich nog in leuven bevinden, maar ik zal die dan zo rap mogelijk ( begin augustus) opsturen, als da voor u ok is
al de rest is normaalgezien hier ( doos moederbord, handleiding, kabels, doos cpu, doos cooler, facturen...)

Gewoonjve
18 juli 2008, 23:34
reden voor morgen is dat ik in de buurt zal zijn ... voorlopig hou ik het op de minimumprijs ... wat betreft de andere koelers, ik ben regelmatig in Leuven dus daar kan er ook afgesproken worden ... aan jou de keuze.

LaCucaracha
18 juli 2008, 23:36
ja ik ben wss ni in leuven voor 3 augustus en ik zou graag zo rap mogelijk bestellen dus ook zo rap mogelijk de nodige fondsen vergaren:p
90€ en ge moogt er morgen achter komen:)

Gewoonjve
18 juli 2008, 23:41
indien alle accessoires (ide-sata-power_sata kabels, brackets, etc ...) bij het moederbord zitten, dan ga ik akkoord voor 90 euro ...

LaCucaracha
18 juli 2008, 23:42
brackets? is da de backplate? kgeloof dak er zo'n stuk of 3 heb:p kzal zu allemaal meegeven:)

Gewoonjve
18 juli 2008, 23:44
nee is niet de backplate maar hier is de link alvast ...

http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Accessories.aspx?ProductID=2314

in ieder geval pm me je gegevens dan spreken we verder af

LaCucaracha
18 juli 2008, 23:45
heuh, ik kan mij vergissen, maar volgens mij hebben die dingen der nooit ingezeten:p komen mij toch ni bekend voor, kzal direct s zien zie
*edit* staat toch "optional" bij?
wat er bij zat was 4 sata kabels, nen ide kabel , nog nen soortgelijke kabel ehm handleiding, backplate...

Gewoonjve
18 juli 2008, 23:51
pm gestuurd

piotke
19 juli 2008, 14:41
Ik bied meeneemprijs van 95 als het nog beschikbaar is.

Ik zou het straks komen afhalen...

LaCucaracha
19 juli 2008, 18:02
hm net te laat
tis derstrax afgehaald voor 90
greetz