PDA

Volledige versie bekijken : Nieuwe X360 Dashboard

Pagina's : [1] 2 3

_ns_
17 juli 2008, 15:16
Zoals we allen weten, hebben we normaal gezien deze herfst een nieuw Dashboard op onz 360 :), enkele links met info:

E3 2008: Exclusive Dashboard Walkthrough: http://www.gametrailers.com/player/36411.html#

Huigige Themes werken ook: http://news.teamxbox.com/xbox/17112/How-Does-the-Xbox-Guide-Look-Like-with-Themes/

Ben iig zeer benieuwd :D!

NeoCracer
18 juli 2008, 21:02
DASHBOARD = HOT!

In uw avatar (op forum) staat toch ook een soort mannetje?

Ma bon, sommige mensen voelen hun waarschijnlijk te stoer om met die avatars te werken...

Ik vind het alvast een hele verbetering. Sterkere look, meer community. Meer communicatie.
Spijtig dat het nog zo lang wachten is.

Magenof
18 juli 2008, 22:23
damn khaat die avatars :< hadde ze niet moeten doen voor mij :)
dashboard valt goed mee, zolang ik men gekochte themes maar kan gebruike :p

_ns_
18 juli 2008, 22:27
Bwoh de ava's zijn toch minder kiddy dan op de wii, maar toch meer kiddy dan de gwn menskes in Home. Een beetje de 'gulden middenweg' dus, mjah eerst zien hoe het er aan zal toegaan en dan kunnen we pas echt beoordelen :)!

fixer187
19 juli 2008, 12:47
En je hoeft ze niet te gebruiken...

CP-RB2H
19 juli 2008, 15:43
Je kan oude theme's gebruiken als achtergrond

Je kan de functie van de avatars uitschakelen

Je kan de oude UI ook nog gebruiken

Jeroen_HD
19 juli 2008, 17:03
Kvind die nieuwe UI veel te saai en leeg eigenlijk :D

naokske
19 juli 2008, 21:09
lol , de guldenmiddenweg is niet altijd de beste oplossing eh! :D

_ns_
20 juli 2008, 12:00
http://www.xboxonly.nl/videos/1777/Avatars/

info avatars, vooral kleding

naokske
20 juli 2008, 14:05
al gezien ;)

kiewitcity
20 juli 2008, 14:27
link wil niet laden .... duurt een eeuwigheid...

jerommeke90
20 juli 2008, 18:37
't ziet er allemaal erg fris uit en 'k ben persoonlijk wel voorstander voor die gulden middeweg wat de avatars betreft (home vinnek teveel op the sims lijken en de mii's zijn vrij kiddy)

als ik het goed versta zullen de avatars dus de gamerpics vervangen, dan lijkt het me wel wat lullig voor de picture packs die je al gekocht hebt...

is er al iets bekendgemaakt wanneer we die dashboard update mogen verwachten??

naokske
20 juli 2008, 18:41
ge kunt uw oude gamerpics behouden naart schijnt ^^

jerommeke90
20 juli 2008, 18:45
ge kunt uw oude gamerpics behouden naart schijnt ^^

ipv de nieuwe avatar's ofwa?

fixer187
20 juli 2008, 19:12
is al een paar keer gezegd geweest ;)

Newboy
20 juli 2008, 19:19
Dashboard is een grote verbetering tegenover die tabbladen van nu. Meer overzichtelijker.

naokske
20 juli 2008, 19:38
yup idd ^^

En da komt omda ze da goei idee van apple hebben gekoppieerd :D

_ns_
21 juli 2008, 11:24
Xbox 360 krijgt medaille systeem
Nieuws | 21 juli 2008 - Het vernieuwde dashboard zal een MyXbox sectie bevatten. Dit is de centrale plaats om je persoonlijke gegevens te wijzigen, foto's toe te voegen en je achievements te bekijken. Laatstgenoemde zal worden omgetoverd tot een medaille systeem; een visuele representatie van je behaalde achievements.

Sony heeft al een soortgelijke feature met haar recent geïntroduceerde Trophy systeem. Het medaille systeem, tezamen met het vernieuwde dashboard, staat gepland voor dit najaar.

WTF :(?!

Duc1n0
21 juli 2008, 11:35
omg????

Tremium
21 juli 2008, 12:01
Die nieuwe dashboard ziet er wel goed uit :)

naokske
21 juli 2008, 12:10
Wa bedoele ze met 'medaille systeem' ?

Razor 81
21 juli 2008, 12:34
gewoon een grafische representatie van de achievements..

De achievemnts blijven er gewoon zoals ze er nu zijn, er veranderd in principe niks.

Maxwell
21 juli 2008, 13:41
Echt, what's the prob ?

Saaier als nu kan da dashboard ni worden lmao

naokske
21 juli 2008, 14:22
lol wtf?

_ns_
21 juli 2008, 17:20
Ik hoop dat het niet te veel op de trophys bij de PS3 gaat lijken, want dat is imo dikke crap :/...

Jeroen_HD
21 juli 2008, 17:27
Ik ga gewoon niets veranderen. Ik vind het goed zoals het nu is. Je hebt de mogelijkheid om alles te behouden

http://tweakers.net/nieuws/54657/nieuw-dashboard-xbox-360-hoeft-niet-te-worden-gebruikt.html

_ns_
21 juli 2008, 17:32
Jah, das ook maar relatief he ->

"I know that there are some people that aren't going to like the happy, happy, shiny New Xbox Experience. For whatever reason it's not flipping their bit. Here's my message to you: you don't actually have to use it. You can never go there, just leave your game disc in and pretty much do everything that you could before but on the Guide level - one button press away in every single game.

Dus gewoon altijd via de guidebutton ;)

naokske
21 juli 2008, 22:24
^^ :p

BrAiNlEsS
23 juli 2008, 15:51
zou dit kunnen dat dit alleen voor amerikanen is? Ik heb momenteel inside xbox staan op mijn dashboard, omdat mijn email waarschijnlijk op united states staat. Waardoor ik tal van filmpjes kan bekijken via mijn xbox

_ns_
31 juli 2008, 10:16
Avatars, kleine vgl met Mii's en Home:

Quote:

- Op een gegeven moment zullen er duizenden voorwerpen voor je Avatar beschikbaar zijn. Van nieuwe kleding tot nieuwe gitaren en skateboards.

- Avatars kunnen kleren dragen waarop jouw oude gamerpictures zijn aangebracht

- Gamerpictures zullen in de toekomst zeker niet verdwijnen, maar zullen nu nog meer met jouw online identiteit te maken hebben

- In tegenstelling tot de Mii’s op de Nintendo Wii is het met de Avatars op de Xbox 360 wel mogelijk om gezichten tot in de details te manipuleren

- Avatars zullen in hun digitale lichaam over meer dan 100 verschillende botten beschikken

- Volgens een medewerker van Microsoft is Home van Sony op de Playstation 3 te serieus. Mensen zitten daar niet op te wachten en houden zich liever bezig met de Mii’s op de Nintendo Wii en binnenkort met de Avatars op de Xbox 360

djaxx79
31 juli 2008, 10:23
Avatars, kleine vgl met Mii's en Home:

Quote:

- Op een gegeven moment zullen er duizenden voorwerpen voor je Avatar beschikbaar zijn. Van nieuwe kleding tot nieuwe gitaren en skateboards.

- Avatars kunnen kleren dragen waarop jouw oude gamerpictures zijn aangebracht

- Gamerpictures zullen in de toekomst zeker niet verdwijnen, maar zullen nu nog meer met jouw online identiteit te maken hebben

- In tegenstelling tot de Mii’s op de Nintendo Wii is het met de Avatars op de Xbox 360 wel mogelijk om gezichten tot in de details te manipuleren

- Avatars zullen in hun digitale lichaam over meer dan 100 verschillende botten beschikken

- Volgens een medewerker van Microsoft is Home van Sony op de Playstation 3 te serieus. Mensen zitten daar niet op te wachten en houden zich liever bezig met de Mii’s op de Nintendo Wii en binnenkort met de Avatars op de Xbox 360

kweeni ze, dat ze er maar geen te kinderachtige toestand van maken ze, daar zit ik toch zeker niet op te wachten!

_ns_
31 juli 2008, 10:25
Te kinderachtig gaat het toch niet worden he :), de mii's zijn echt erover :p.

Vaillant
31 juli 2008, 11:26
... zolang ik kan doen wat ik nu kan (gamen en communiceren) en dit zonder al teveel extra omwegen ben ik al content. Of mijn contacten nu worden afgebeeld door een picture of een 'poppetje' maakt mij niks uit.

Soms het gevoel dat het voor sommigen leuker is om erover te discussieren dan te spelen :)

(ik zit nu op mijn werk dus kan enkel discussieren)

koji
31 juli 2008, 11:39
Soms het gevoel dat het voor sommigen leuker is om erover te discussieren dan te spelen :)

(ik zit nu op mijn werk dus kan enkel discussieren)

loooool smos derop, als ik zien hoeveel UREN ik lul en lees over gaming in verhouding tot het daadwerkelijke gamen... mja werk hé.... :D

naokske
31 juli 2008, 13:12
jah , da ken ik :D

Yones
1 augustus 2008, 07:36
"waar het hart van vol is, loopt de mond van over" :niceone:

gta_gamer
1 augustus 2008, 21:03
Ik denk wel dat het goed zal worden. Eerst proberen en dan beoordelen :)

naokske
2 augustus 2008, 12:30
ja, een beetje verandering kan nooit geen kwaad eh ^^

SjaleB
3 augustus 2008, 01:47
nieuwe dashbord gaat af zijn. heb ergens gezien dat je ook films zal kunne downen en quizzen tegen elkaar spelen enz :D het gaat een heel sociaal gebeuren worden die Xbox Live

I~MushrooM
3 augustus 2008, 02:22
Maar niet hier in belgie. Da quiz program van Endemol, nb een nl bedrijf, zal je niet eens kunnen spelen in de benelux. Films huren, downen zal ook nog een lange tijd duren, if at all

Razzia
3 augustus 2008, 02:44
Meh, da quiz gedoe lijkt me echt vet retevet. 1 vs 100 :love:

Maarja, eer dat hier in Europa gaat...

FEW
3 augustus 2008, 03:11
ik heb nog maar een keer een X360 voor mij gehad, en het eerste wat ik merkte is dat ik de interface rotslecht en enorm lelijk vond.

nu ziet het er echt handig en mooi uit :)

I~MushrooM
3 augustus 2008, 03:41
Meh, da quiz gedoe lijkt me echt vet retevet. 1 vs 100 :love:

Maarja, eer dat hier in Europa gaat...

Uk, Duitland en Frankrijk vanaf de eerste dag...

Vassilij
3 augustus 2008, 10:51
ik vraag mij af waarom ze zulke dingen nooit overal tegelijk releasen, en waarom wij hier op marketplace niks deftig kunnen downloaden van films en muziek enzo, en in amerika wel :s

NeoCracer
3 augustus 2008, 11:11
Uk, Duitland en Frankrijk vanaf de eerste dag...

En niet bij ons?
Zo oneerlijk hé, dat zag me er net ook superleuk uit die 1 tegen 100.

I~MushrooM
3 augustus 2008, 12:03
Idd. Miss omdat het vertaald moet worden, idk. Allessinds onduidellijk of het zelfs nog maar gelanceerd word hier

L0k1-
3 augustus 2008, 12:19
ik vraag mij af waarom ze zulke dingen nooit overal tegelijk releasen, en waarom wij hier op marketplace niks deftig kunnen downloaden van films en muziek enzo, en in amerika wel :s

is ook probleem met licenties en rechten. Zitten in Europa niet altijd bij hetzelfde bedrijf, met als gevolg dat er met elk bedrijf individueel moet onderhandeld worden.

NeoCracer
3 augustus 2008, 20:45
Mja, een tegen 100 is toch van endemol
Endemol is een Nederlands bedrijf. En ik denk toch dat endemol de rechten behoudt als ze dat gemaakt hebben, of niet?

naokske
4 augustus 2008, 00:37
lol, da doet mij hier denken aan de iPhone affaire... XD (ok , een bekke off-topic mag toch ook es eh :p)

davidgaylover
4 augustus 2008, 05:28
Die avatars zijn eigenlijk gewoon een soort up-to-date versie van die ouwe MS ComicChat. Daar had je ook visuele avatars en dergelijke

niks Wii ripoff :p

http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Comic_Chat

Lieg uw eigen toch niet voor :doh::):puke:

h0pje
4 augustus 2008, 11:07
link wil niet laden .... duurt een eeuwigheid...

Klik! (http://nl.youtube.com/watch?v=U9JonXfgKpg&feature=related) Ik had hetzelfde probleem :) Om een of andere reden werkt gametrailers nooit.

Avenger 2.0
4 augustus 2008, 12:43
En wanneer mogen we dat dashboard verwachten?

I~MushrooM
4 augustus 2008, 13:17
November ofzo. In donkere kringen is de beta al beschikbaar

naokske
4 augustus 2008, 14:24
lol 'donkere kringen' XD

Marginal0
5 augustus 2008, 14:58
T'mag er is van komen. Vooral voor de 1680x1050 support. Geen id of het zoveel veranderingen gaat teweegbrengen, maar sindsdien ik een breedbeeld heb gekocht zijn de gfx van Oblivion superlelijk (alle andere spellen gaan zien er wel goed uit), en ik hoop dat dit verandert met de update.

Gonzo
6 augustus 2008, 16:03
Da is geen 16:9 breedbeeldresolutie, en dus nie bedoeld voor hd-tv's. Zal er dus niets aan veranderen...

Marginal0
6 augustus 2008, 21:04
Ja duh, t'is obviously bedoelt voor 20"-22" TFT monitoren, waarop ik oa. speel. Wat nut zou het dan hebben (gegeven het niets zou veranderen)? Heel veel gamers zagen om de feature te hebben. Ik verwacht toch op zen minst dat het beeld deftig vorm krijgt dan. :)

Gonzo
7 augustus 2008, 09:27
een breedbeeld heb gekocht
Onder breedbeeld versta ik TV :p

phixiuZ
7 augustus 2008, 12:10
Ja duh, t'is obviously bedoelt voor 20"-22" TFT monitoren, waarop ik oa. speel. Wat nut zou het dan hebben (gegeven het niets zou veranderen)? Heel veel gamers zagen om de feature te hebben. Ik verwacht toch op zen minst dat het beeld deftig vorm krijgt dan. :)

Het dashboard zal er alleszins goed uitzien, maar ivm games twijfel ik toch ze...

Marginal0
7 augustus 2008, 13:33
Allé dan. :) Nogal belachelijk lijkt me om maanden te liggen klagen voor een update die gewoon het menuscherm, dat trouwens zal veranderen nota bene, te optimaliseren. Ziet er voor mijn part goed genoeg uit hoor. Ik verwacht nu geen superveranderingen he, maar bijvoorbeeld geen uitgerekt beeld meer bij sommige spellen enzo (niet dat dat er momenteel is, ofja, slechts bij sommige spellen). Spijtig. :(

Decay
7 augustus 2008, 15:02
Tziet er goed uit, veel beter dan de stoïcijnse boel dat we nu hebben. Hoewel dat die avatars me niet echt aanspreken, kdenk niet dat ik er veel tijd ga insteken :)

naokske
7 augustus 2008, 19:51
khoop da die xbox-guide menu/knop minder gaat haperen... Ik dacht da ze da zeiden...

kiewitcity
8 augustus 2008, 18:49
wat is het nut vd update merk geen verschil....

net hetzelfde als bij cod 4 ne update en het spel speelt bij momenten nog slechter als ervoor... er zit pakken noobs op live die hunne router niet hebben geconfigureerd... 2 magazijnen leg schieten en die mannen gaan nog nie neer...

Avenger 2.0
8 augustus 2008, 19:32
wat is het nut vd update merk geen verschil....

Waarschijnlijk gewoon xbox live servers toevoegen aan de lijst in je console zodat de boel daar niet gaat crashen bij de grote update die iedereen wilt hebben...

josuwa
10 augustus 2008, 02:00
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=30350

Wow games installen, als dat zo is, ligt de 360 hier buiten... Als ik games wil die beginnen installeren koop ik me wel een ps3!

Marginal0
10 augustus 2008, 03:04
Wat is dat nu voor een domme uitspraak... Wat verlies je in godsnaam met die extra optie? Negeer het dan toch gewoon...?

microlink
10 augustus 2008, 06:11
idd bekijk eerst es ff alle berichten. GAMES MOETEN NIET GEINSTALLEERD WORDEN, JE KRIJGT ENKEL DE MOGELIJKHEID das al punt 1.
Punt 2: Waarom in godsnaam is dat nu zo slecht, is een handige extra functie die je trouwens ook op de ps3 hebt. is dat nu een reden om uwe xbox 360 buiten te smijten. Als je hem beu bent of er niet tevreden over zijt zeg het dan zo ipv zo een dwaas excuus te zoeken....

Avenger 2.0
10 augustus 2008, 12:00
Is wel leuk dat games installeren niet verplicht is. Bij de PS3 is dit wel verplicht zeker?

_ns_
10 augustus 2008, 12:07
jups :)

CP-RB2H
10 augustus 2008, 13:20
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=30350

Wow games installen, als dat zo is, ligt de 360 hier buiten... Als ik games wil die beginnen installeren koop ik me wel een ps3!

Optioneel, mn beste, optioneel.

NeoCracer
10 augustus 2008, 20:21
Zou je dan eigenlijk sneller in het spel zitten in sommige MP games ? (als je installeert)

NeoCracer
10 augustus 2008, 22:14
Gedeeltelijk wel allicht, maar MP snelheid hangt ook af van de snelheid van uw internetverbinding.

Mjah, ik had het over de laadtijden tussen de ronden door...Niet over de snelheid van spelen, die zal waarschijnlijk daardoor niet veranderen

josuwa
11 augustus 2008, 00:03
Sorry, ik mistte duidelijk het optionele deel. Maar ik heb echt een fobie van dat installen opde ps3. Een demo duurt gewoon een uur en twintig minuten. En microlink, dimmen he. Heb mijn 360 sinds 2 december 2005 en zal em niet snel wegsmijten ;) Behalve als je games moest installeren. Écht!

devil
11 augustus 2008, 00:18
Sorry, ik mistte duidelijk het optionele deel. Maar ik heb echt een fobie van dat installen opde ps3. Een demo duurt gewoon een uur en twintig minuten. En microlink, dimmen he. Heb mijn 360 sinds 2 december 2005 en zal em niet snel wegsmijten ;) Behalve als je games moest installeren. Écht!

een uur en 20 minuten lol , niets ook ni hoor , da duurt net zolang als op pc hoor , een goei 5 a 10 minuten naargelang de grote van de demo.

valdemaniak
11 augustus 2008, 10:29
hij rekent de download mee denk ik, en dat is niet snugger

ik ben alvast blij dat je zal kunnen installen, verkort sowieso de laadtijden én je dvd drive moet niet telkens beginnen draaien

RaZoR be
11 augustus 2008, 10:34
een demo op de 360 duurt evelang om te downen + install zenne

jerommeke90
11 augustus 2008, 10:38
een demo op de 360 duurt evelang om te downen + install zenne

een demo op de 360 moet je toch enkel downloaden en daarna niet meer installeren dacht ik..
En als ik dat hier bij mij vergelijk dan gaat dat downloaden toch veel sneller via xbox live dan via PSN

valdemaniak
11 augustus 2008, 10:51
yeps!

het gaat enkel om fullgames te installeren dat ie geen data van het schijfje moet plukken, en ik vind dat een prima optie!

josuwa
11 augustus 2008, 12:03
een uur en 20 minuten lol , niets ook ni hoor , da duurt net zolang als op pc hoor , een goei 5 a 10 minuten naargelang de grote van de demo.

Neen ik reken het downloaden niet mee. Maar dat downloaden ging NOG trager, ik wou de BF:BC demo afhalen op de ps3. vier uur en een half voor install + download. Was wel met WiFi maar toch. En zeg nu ni dak lieg ofzo, het is zo, wil het of niet. :p

kiewitcity
11 augustus 2008, 19:00
Neen ik reken het downloaden niet mee. Maar dat downloaden ging NOG trager, ik wou de BF:BC demo afhalen op de ps3. vier uur en een half voor install + download. Was wel met WiFi maar toch. En zeg nu ni dak lieg ofzo, het is zo, wil het of niet. :p

hahahahaha gooi die nest buiten ... ik haalde de beta versie v bf bc op 8 min binnen .... meeste demos duren een klein half uurke ........zit ook wifi op 360.

als ik zie dat mene xbox blijft zoeken dan stop ik de download onmiddelijk ga geen 5 u wachten om is ne demo 10 min te testen... t blijft trouwens raar wanneer ge betaald hebt ge het dadelijk binnen en anders spelen ze met u ballen .. en kunt ge wachten.

Razzia
11 augustus 2008, 19:07

Ge hebt wss ADSL fzo, want met telenet/dommel gaat da een STUK rapper zne.

CP-RB2H
11 augustus 2008, 19:25
Filmpje (http://www.engadget.com/2008/08/11/xbox-360s-new-dashboard-game-install-demoed-on-video/) van hoe GTA 4 bv geïnstalleerd wordt op de hdd.

SjaleB
12 augustus 2008, 13:12
ja, toen ik pas xbox Live had verschoot ik ervan hoe snel een demo downen wel ni ging :o
voor een demo van 1.3 GB doet hij er max 20 minuten over...
ligt natuurlijk voor een groot stuk aan je verbindingssnelheid, maar op pc ging het toch altijd trager...

_ns_
12 augustus 2008, 13:46
jup, verschoot er gisteren weer van :), ik downde de demo van NG II en op nog geen kwartier stond em der al :D.

koji
12 augustus 2008, 13:49
Filmpje (http://www.engadget.com/2008/08/11/xbox-360s-new-dashboard-game-install-demoed-on-video/) van hoe GTA 4 bv geïnstalleerd wordt op de hdd.

gisteren ook zitten op zien

ziet der toch allemaal een pak beter uit, manmanman, nimeer zo kitsherig (imo)

Tits
12 augustus 2008, 16:00
gisteren ook zitten op zien

ziet der toch allemaal een pak beter uit, manmanman, nimeer zo kitsherig (imo)

Phff, wat moeten de xboxgamers met een hd van 20 GB nu doen?

Magenof
12 augustus 2008, 16:11

gewoon de games niet installeren, op een 2 sec extra load time zal het wel niet steke zekers

koji
12 augustus 2008, 17:27

1) wat heeft de lay-out met dat specifieke feature te maken

2) niemand houdt u trouwens tegen om een grotere HD te gaan halen

3) niemand verplicht u die games te installen

:confused:

ik vind het wel best vet, nimeer dat (soms) angstaanjagende gefluit van die drive als ik aan het gamen ben

maar mijn post ging eigenlijk over het design van het dashboard, ziet der tenminste een bitje meer stylistisch uit dan wat ze nu hebben, toen ik men 360 net had kwam da allemaal nogal cheap en brak over, nu ben ik het wel wa gewend geraakt, maar schoon ga ik het toch ni noemen

naokske
12 augustus 2008, 18:02
tis zo 'stylisch' omda ze het front-row van apple hebben gekoppieerd, ik neem hun da ni kwalijk ze.... Beter koppiere en mooi, dan niet koppiere en niet mooi :p

koji
12 augustus 2008, 20:40
tis zo 'stylisch' omda ze het front-row van apple hebben gekoppieerd, ik neem hun da ni kwalijk ze.... Beter koppiere en mooi, dan niet koppiere en niet mooi :p

lol, ja da ligt der wel wa dik op

phixiuZ
13 augustus 2008, 01:03

Lol zo goed lijkt dat er nu ook weer niet op en Front Row stelt nu ook niet veel voor..

jerommeke90
13 augustus 2008, 08:57
't komt er gewoon op neer dat het dashboard visueel weer mee zal kunnen met zijnen tijd. die updates zijn toch wel mooi aan deze generatie consoles vinnek: hetgeen goed blijkt te zijn bij de concurrentie voegen ze wat later aan hun eigen console toe via een update (vb. trophies en ingame xmb bij de ps3, en nu bij xbox de vernieuwde dashboard en avatars)
't maakt voor mij ook niet veel uit of het origineel is of gekopieerd ze, zolang het maar goed ineen zit ;)

naokske
13 augustus 2008, 11:54
tis da ;) , maarja tis toch goe als ge et weet eh ;)

josuwa
13 augustus 2008, 12:40
hahahahaha gooi die nest buiten ... ik haalde de beta versie v bf bc op 8 min binnen .... meeste demos duren een klein half uurke ........zit ook wifi op 360.

als ik zie dat mene xbox blijft zoeken dan stop ik de download onmiddelijk ga geen 5 u wachten om is ne demo 10 min te testen... t blijft trouwens raar wanneer ge betaald hebt ge het dadelijk binnen en anders spelen ze met u ballen .. en kunt ge wachten.

Ik had het over de ps3. Niet de 360. ... .... .......

De snelheid van XBL ownt gewoonweg!

naokske
13 augustus 2008, 12:43
OWNAGE!

kiewitcity
13 augustus 2008, 13:01
Ik had het over de ps3. Niet de 360. ... .... .......

De snelheid van XBL ownt gewoonweg!

ik was ook bezig over ps3 v die buiten te gooien ....

en da van adsl is ook zever heb hier adsl go en da werkt perfect draadloos.

Tits
13 augustus 2008, 15:08
1) wat heeft de lay-out met dat specifieke feature te maken

2) niemand houdt u trouwens tegen om een grotere HD te gaan halen

3) niemand verplicht u die games te installen

:confused:

ik vind het wel best vet, nimeer dat (soms) angstaanjagende gefluit van die drive als ik aan het gamen ben

maar mijn post ging eigenlijk over het design van het dashboard, ziet der tenminste een bitje meer stylistisch uit dan wat ze nu hebben, toen ik men 360 net had kwam da allemaal nogal cheap en brak over, nu ben ik het wel wa gewend geraakt, maar schoon ga ik het toch ni noemen

1. ze komt toch samen met de nieuwe lay-out?
2. ik heb bijna €400 betaald voor een xbox 360, niet genoeg?
3. Neen, niemand verplicht mij, maar ze zullen de games op termijn wel maken zodat je ze bijna moet installeren... Online spelen tegen installgames, gaat dat dan geen probleem geven?

valdemaniak
13 augustus 2008, 15:14
gamen is een dure hobby als je "hardcore" gamer bent... die kleine harde schijven zijn goed voor de casual gebruiker, niemand had toch ooit gedacht dat je op lange termijn met 20gig ging toekomen?

maar het gaat hier om data opslag en data acces bij laadtijden. Dat gaat ingame geen voordeel opleveren, enkel misschien dat je online een paar sec sneller op de map bent dan iemand anders? hoewel ze dat volgens mij ook wel synchroniseren als er noemenswaardige gevallen van "ongelijkheid" opduiken

josuwa
13 augustus 2008, 15:51
ik was ook bezig over ps3 v die buiten te gooien ....

en da van adsl is ook zever heb hier adsl go en da werkt perfect draadloos.

Amen dan kiewitcity! volledig gelijk hebt ge dan! Gelukkig is de ps3 van mijn vriendin, en wordt hij gebruikt voor blu-ray speler! anders smeet ik em idd buite :p

devil
13 augustus 2008, 20:32

ik heb adsl van dommel zonder speedpack nog en ik haal op de ps3 alles demos binne op een goei 10 a 15 minuten hangt van de grote af max een half uurke en ik doe dit ook via wifi.

dan is er volgens mij toch iets mis hoor in u instellen van u router ofzo dat mss de ps3 geblockt word.
ik heb geen problemen met downloaden zowel op de ps3 als xbox 360 heb beiden.

josuwa
14 augustus 2008, 15:40
En toch was het zo :p

L0k1-
14 augustus 2008, 16:06
3. Neen, niemand verplicht mij, maar ze zullen de games op termijn wel maken zodat je ze bijna moet installeren... Online spelen tegen installgames, gaat dat dan geen probleem geven?

Meeste games starten maar vanaf alle gamers de map gejoined zijn. Dus als iemand met een full install 2 seconden eerder joint, zal die uiteindelijk online 2 seconden langer mogen wachten.

Die full install imo heeft als enige voordeel dat je singleplayers vloeiender kan spelen, door kortere of simpelweg geen laadtijden. Online zal zoiets nooit invloed kunnen uitoefenen :)

jerommeke90
8 september 2008, 21:37
GERUCHT: http://www.xboxonly.nl/nieuws/12444/The_New_Xbox_Experience_al_deze_maand_online?/

spectrious
8 september 2008, 23:03
WTF gratis Halo voor gold accounts? whiiiii

Duc1n0
8 september 2008, 23:03
GERUCHT: http://www.xboxonly.nl/nieuws/12444/The_New_Xbox_Experience_al_deze_maand_online?/

Enige intresante voor mij is de nieuwe content voor halo3 :)

dr.lee
14 september 2008, 10:05
Ik hoop dat Fable bij die gratis xbox originals zit dan, k was eigenlijk net van plan om me die aan te schaffen.

NeoCracer
14 september 2008, 13:01
Ziet er mooi uit...
Maar er staat wel nog steeds gerucht. :p
En dat bevalt me niet :p

jerommeke90
20 september 2008, 08:38
een nieuw filmke van de avatar costumisation options: http://www.gametrailers.com/player/40276.html

Avenger 2.0
20 september 2008, 11:03
Ziet er wel leuk uit. Volgens sommige bronnen komt nieuwe dash volgende week al uit. Ik ben benieuwd of dat het geval gaat zijn...

Creamium
20 september 2008, 11:34
dat is bullshit. gamerscoreblog, major nelson en andere outlets releasen nu die teaser vids en info 'over the coming weeks'. ze hebben nog maar played games en avatars behandeld. volgens mij gaat t nog minimum een maand duren.

phixiuZ
20 september 2008, 12:34
Idd, het zal wel nog even duren voordat alles werkt en ze het uiteindelijk zullen releasen.

tinbie
21 september 2008, 09:03
Idd, het zal wel nog even duren voordat alles werkt en ze het uiteindelijk zullen releasen.

Maar het ziet er vetjes uit :evil:

Naradia
21 september 2008, 10:28
tkomt dus toch nog deze maand uit :)

NeoCracer
21 september 2008, 11:32
tkomt dus toch nog deze maand uit :)

bron?

Wg_Flow
21 september 2008, 16:04
Hoe gaat het installeren van games op je hd dan juist in werking?

Want toen ik gta IV begon te spelen heeft het spel me nooit gevraagd om te installeren of iets dergelijks, heb in de opties ook nergens een functie 'install game' ofzo gezien.

NeoCracer
21 september 2008, 16:56
=Jackass;10615267']Hoe gaat het installeren van games op je hd dan juist in werking?

Want toen ik gta IV begon te spelen heeft het spel me nooit gevraagd om te installeren of iets dergelijks, heb in de opties ook nergens een functie 'install game' ofzo gezien.

Dat komt pas met de nieuwe update...

CP-RB2H
21 september 2008, 16:57
aub (http://www.youtube.com/watch?v=WVq6SDWyRc4)

Naradia
21 september 2008, 21:14
bron?

major nelson zegt zelf op einde clip: new xbox experience coming later this month

Creamium
22 september 2008, 02:11
later this fall, niet later this month

Naradia
22 september 2008, 18:24
later this fall, niet later this month

idd, srr :$

gta_gamer
1 oktober 2008, 21:07
Komt dus in november. Ik kijk er wel naar uit. Vooral naar de nieuwe features. Avatars kunnen best leuk worden. Hangt er van af wat je er allemaal mee kunt doen.

SjaleB
4 oktober 2008, 15:45
de nieuwe dashboard gaat 100% pwne

Shotterke
4 oktober 2008, 19:25
Ik heb momenteel een 24" monitor met 1920x1200 als native reso.
Als ik hier een xbox 360 op aansluit zal hij het beeld uitrekken omdat de max reso die hij ondersteunt 1920x1080 is.
Maar zal dit probleem opgelost zijn na de nieuwe update of zal de xbox nog altijd mijn beelden uitrekken? :(

Tiim
4 oktober 2008, 20:41
Dit zal waarschijnelijk opgelost zijn. Ze zeiden dat er meer pc-resoluties komen in nieuwe update.

Shotterke
4 oktober 2008, 21:29
Dit zal waarschijnelijk opgelost zijn. Ze zeiden dat er meer pc-resoluties komen in nieuwe update.

Ok bedankt.
Nu nog kiezen tussen een xbox 360 of ps3 :D

Tiim
4 oktober 2008, 21:38
Xbox360,

- betere games
- betere online opties etc...

Shotterke
4 oktober 2008, 22:32
Xbox360,

- betere games
- betere online opties etc...

En goedkoper...
Maar zou het geen bepaalde reden hebben dat ms de xbox zo cheap maakt? (xbox 720 :unsure:?)
Maar momenteel heeft een xbox 360 inderdaad de voorkeur omdat bijna al mijn vrienden een xbox360 hebben :D en de games mij meer aanstaan.

Keirlan
5 oktober 2008, 09:15
Maar momenteel heeft een xbox 360 inderdaad de voorkeur omdat bijna al mijn vrienden een xbox360 hebben :D en de games mij meer aanstaan.

Ik koop mijn console nog altijd omdat de verkrijgbare games mij aanstaan en omdat mijn vrienden die ook hebben (-> Online fun.) Kopen dus als ik u was, goedkoper gaan ze hem niet meer maken denk ik. En X720 gezever, voorlopig haalt Microsoft nog genoeg $$ uit Xbox Live.

gta_gamer
5 oktober 2008, 09:52
Xbox 3 komt pas ergens 2011/2012. Daar moet je je nog lang niet ongerust over maken. Ik krijg toch meer en meer uit naar de nieuwe Dashboard. Gaat veel lol met zich mee brengen.

gStar
5 oktober 2008, 22:59
@Straatloper:

Ik ben geen fanboy ofzo , zeker niet.
Heb ook met dat dillema gezeten in augustus..

Was ook aan het twijfelen tussen de Xbox360 en PS3..

Heb dus de Xbox360 gekocht.

Waarom ?

- Betere games
- Goede online opties , service , ...
- goedkoper
- ...

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

En goedkoper gaan ze hem niet meer maken en een Xbox720 ? neenee , is gewoon slimme zet van MS. Ze hebben vorige maand dubbel zoveel Xbox360's verkocht dan PS3..

't is ni da de 360's de deur uitmoeten. Gewoon zeer slimme marketing zet , die zijn effecten heeft..

hummel
6 oktober 2008, 02:49
die maandvergelijkingen qua verkoop, daar krijg ik dus het schijt van he
en goedkoper tis hoe ge het bekijkt, bij ne wireless controller moet ge al ne play and charge kit kopen of ge moet met batterijen zitten klote.
hdd is ook groter
Bluray speler
en online van ps is zeeeeeeeeeeker nie slechter dan xbx vind ik, ik heb ze allebei, en tis vooral gratis ;)
tis maar wa ge wilt natuurlijk

microlink
6 oktober 2008, 03:26
is het nu zo dat we geen 1 tegen 100 en trivia krijgen??? vond het eigenlijk wel interessant die games. Video komt er allesinds nog niet in het begin. Maar had op een ander forum gelezen dat ze in nederland bezig zijn met zoiets en meestal is dit toch benelux dus wie weet...

Yones
6 oktober 2008, 07:11
is het nu zo dat we geen 1 tegen 100 en trivia krijgen??? vond het eigenlijk wel interessant die games. Video komt er allesinds nog niet in het begin. Maar had op een ander forum gelezen dat ze in nederland bezig zijn met zoiets en meestal is dit toch benelux dus wie weet...

die 1 tegen 100 toestanden e.d. Komen pas later voor ons. Als ik het goed begrepen heb. Zoals gewoonlijk wordt europa (België) in de zak gezet.

ToNiC
6 oktober 2008, 10:23
en online van ps is zeeeeeeeeeeker nie slechter dan xbx vind ik, ik heb ze allebei, en tis vooral gratis ;)

Ik heb ze ook allebei en sorry maar de online van PS3 is momenteel toch wel achter op X360. Ik speel wipeout HD op PS3 en daar heb je geen cross game friend invites,laat staan friend invites in het game zelf.

Voice chat is ook maar crappy bij wipeout HD en kan ook niet als een friend een andere game ah spelen is. Die 2 dingen maken momenteel de service van microsoft (hoewel betalend) stukken beter voor de online gamers.

Je zult misschien zeggen, "je vergelijking op basis van 1 game is onterecht" maar 2 belangrijke (althans voor mij toch) zaken die ik hierboven opnoem zijn van toepassing op elke PS3 game. Geen cross game invites en geen cross game voice chat. Wat wel beter zou kunnen zijn is de in game voice chat en in game friend invites van game tot game.

Geef mij ook maar het party systeem ipv al dat gedoe met zelf games hosten en game rooms ed..

Qua lag ed kan ik echter niets zeggen over de online dienst want het bolt heel soepel. Afwachten wat Home brengt vs het nieuwe dashboard...

gta_gamer
6 oktober 2008, 13:26
@Straatloper:

Ik ben geen fanboy ofzo , zeker niet.
Heb ook met dat dillema gezeten in augustus..

Was ook aan het twijfelen tussen de Xbox360 en PS3..

Heb dus de Xbox360 gekocht.

Waarom ?

- Betere games
- Goede online opties , service , ...
- goedkoper
- ...

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

En goedkoper gaan ze hem niet meer maken en een Xbox720 ? neenee , is gewoon slimme zet van MS. Ze hebben vorige maand dubbel zoveel Xbox360's verkocht dan PS3..

't is ni da de 360's de deur uitmoeten. Gewoon zeer slimme marketing zet , die zijn effecten heeft..

Dat is zo, je moet weten hoe meer ze verkopen hoe beter voor de aandelen.

PSN heeft inderdaad weinig features. Daarnaast is een game spelen die pas uit is nogal moeilijk soms. Je kan niet joinen of er is lag. Niet altijd maar soms is het toch zo.

hatetn
6 oktober 2008, 13:31
Ik koop mijn console nog altijd omdat de verkrijgbare games mij aanstaan en omdat mijn vrienden die ook hebben (-> Online fun.) Kopen dus als ik u was, goedkoper gaan ze hem niet meer maken denk ik. En X720 gezever, voorlopig haalt Microsoft nog genoeg $$ uit Xbox Live.

idd daarbij tussen het aankondigen en het effectief releasen van een console gaat er nog zeker 2 jaar zitten. een xbox aankondigen gaan ze maar doen op X09(bestaat dat event van ms zelf nog) of E3(voor thuispubliek) dus zelfs al kondigen ze hem volgend jaar aan je bent nog 2.5 jaar save. met het succes dat deze gen heeft mag je zeker nog 3-4 jaar gerust zijn.

naokske
6 oktober 2008, 14:47
Het verschil tussen Microsoft en Sony, zit er in dat Microsoft gewoon veel slimmere zetten zet dan Sony... Grote prijsverlagingen etc...

Terwijl dat Sony gewoon een grotere HDD aanbiedt... (dat heeft micro$soft ook gedaan, maar nat. ook een prijsverlaging :p)

Razzia
6 oktober 2008, 16:11
Het verschil tussen Microsoft en Sony, zit er in dat Microsoft gewoon veel slimmere zetten zet dan Sony... Grote prijsverlagingen etc...

Terwijl dat Sony gewoon een grotere HDD aanbiedt... (dat heeft micro$soft ook gedaan, maar nat. ook een prijsverlaging :p)

True. De sales van de 360 gaan met kerst zeer hoog zijn denk ik. Zeer slimme zet van Mircosoft. Snap niet waarom Sony geen (tijdelijke) prijsverlaging wilt.

gta_gamer
6 oktober 2008, 16:52
Sony heeft miljarden in de PS3 gestoken. Ze moeten nu hun geld ook terug verdienen. Daarom dat ook de prijs zolang mogenlijk hoog blijft. Maar ik denk dat sony wel binnenkort actie onderneemt.

Typhoon
8 oktober 2008, 22:59
Dat die update maar snel komt! 1680x1050 resolutie :drool:

IIcon
8 oktober 2008, 23:04
zal wél ff wennen worden de nieuwe Update :)

Spectre
8 oktober 2008, 23:05
kheb nu allebei de consoles en ik weet het zo niet wat de betere is :p
vroeger altijd :love: Xbox 360 maar nu ....

exCite
8 oktober 2008, 23:19
die maandvergelijkingen qua verkoop, daar krijg ik dus het schijt van he
en goedkoper tis hoe ge het bekijkt, bij ne wireless controller moet ge al ne play and charge kit kopen of ge moet met batterijen zitten klote.
hdd is ook groter
Bluray speler
tis maar wa ge wilt natuurlijk

batterijen? koopt gwn oplaadbare dan, problem solved..

sp1lo
9 oktober 2008, 00:35
batterijen? koopt gwn oplaadbare dan, problem solved..
True + heb xbox nu al 2/3 maand en heb nog geen enkele keer batterijen moeten veranderen :wtf: heb hier oplaadbare klaarliggen maar gewoonweg nog niet moeten gebruiken :crazy:

OT: iemand die weet wanneer deze update exact uitkomt, heb niet echt zin om 8 pagina's door te spitten (luiheid)

Yones
9 oktober 2008, 07:16
True + heb xbox nu al 2/3 maand en heb nog geen enkele keer batterijen moeten veranderen :wtf: heb hier oplaadbare klaarliggen maar gewoonweg nog niet moeten gebruiken :crazy:

OT: iemand die weet wanneer deze update exact uitkomt, heb niet echt zin om 8 pagina's door te spitten (luiheid)

allesinds voor (of tegelijk met) GOW2 (7/11/08)
Op de disc van gears 2 gaat de update staan , vooral voor de mensen die niet over live beschikken

Vantham
9 oktober 2008, 08:53
Dat die update maar snel komt! 1680x1050 resolutie :drool:
idd, daar wacht ik ook op

ToNiC
9 oktober 2008, 09:15
Dat van de Gears 2 disc bleek dus een fabeltje...

19 November it is!

The New Xbox Experience is coming November 19th - Xbox Lives Major Nelson (http://majornelson.com/archive/2008/10/08/the-new-xbox-experience-is-coming-november-19th.aspx)

ToNiC
9 oktober 2008, 09:16
Double post

exCite
9 oktober 2008, 11:37

mjah, ik heb em denkek anderhalf maand en heb al wel moete switche van batterije :D, beetje verslaafd enzo

sp1lo
10 oktober 2008, 01:25
mjah, ik heb em denkek anderhalf maand en heb al wel moete switche van batterije :D, beetje verslaafd enzo

haha nja ik speel maar uurtje per week ofzo :(

btw ben jij de exCite dat ik ken? pio ofzo? ;o

exCite
10 oktober 2008, 05:41
haha nja ik speel maar uurtje per week ofzo :(

btw ben jij de exCite dat ik ken? pio ofzo? ;o

lol, jah :D, voegt me mah toe op XBOXLIVE - exCiteBE

gStar
11 oktober 2008, 10:11
't is hier al gepost , maar nog eens..

Op de keynote van Microsoft op de Tokyo Game Show heeft men aangekondigd dat de New Xbox Experience, de grootschalige vernieuwing die Microsoft afgelopen zomer aangkondigde, op 19 november in 26 landen zal verschijnen.µ

Dat maar snel 19 november is :D , komt goed uit , da, word mijne telemeter gereset voor te downloaden :D

EDIT :

Xbox.com | New Xbox Experience (http://www.xbox.com/en-US/live/nxe/)

Kleine minisite :)

_ns_
14 oktober 2008, 18:04
Onlangs liet Microsoft weten dat je voor de 'Nieuwe Xbox Ervaring' minstens 128MB ruimte nodig had om deze te kunnen downloaden. Een groot probleem dus voor de Xbox 360 Arcade/Core eigenaars, aangezien deze versies geen harde schijf of memorycard bevatten. Er wordt echter reeds een oplossing geboden voor deze kwestie.

De Core eigenaars worden opgedeeld in drie categorieën:

Degenen zonder HDD of een memoryunit van 64MB krijgen een gratis memoryunit van 512MB of een 20GIG HDD voor een kleine twintig euro. Zij die een 256MB of 512MB memoryunit hebben, kunnen ook een 20GIG HDD kopen voor hetzelfde prijsje.

Is je console in twaalf maand niet verbonden met Xbox Live geweest en heb je geen HDD, krijg je een HDD van 20GIG en drie maand Xbox Live aangeboden voor een €25 à €30.

Als je een Arcade versie hebt gekocht én je bent Xbox Live gebruiker, kan je de 20GIG HDD kopen, ook voor de prijs van ongeveer twintig euro. Als je ook deze versie hebt gekocht, maar geen Xbox Live gebruiker bent en geen HDD hebt, krijg je de aanbieding van de 20GIG HDD + drie maand Xbox Live.

Niet iedereen komt hier uiteraard voor in aanmerking, je moet namelijk op de Xbox site je gegevens invoeren en dan krijg je te weten of je al dan niet kan deelnemen aan deze actie.

X-Power.be - Jouw dagelijkse bron voor Xbox 360-info (http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=8843&game_id=298)

Toch mooie oplossing :)!

frero
14 oktober 2008, 18:10
3 groepen, maar ze betalen allemaal wel 20 euro voor de HDD

huh?

_ns_
14 oktober 2008, 18:13
Uh :p? 2 grote groepen: Core en Arcade. Core wordt opgedeeld in 3 groepen en Arcade in 2. Maar zijn idd bijna allemaal gelijk, buiten dat sommige Core eigenaars een 512MB unit kunnen krijgen ;).

gta_gamer
15 oktober 2008, 14:16
Leuk gedaan voor die mensen :)

valdemaniak
15 oktober 2008, 14:38
Proper van MS, maar ja als je zo’n Core en Arcade versies uitbrengt zit je met de gebakken peren. Alhoewel, on second thought, die verdienen nog ne mooie cent aan die herstelde HDD’s die ze anders toch maar op de schroothoop gooien.

Hoe dan ook, als je een huidige generatie console koopt moet je al een pippo zijn om dat zonder HDD te doen…

Snert
15 oktober 2008, 15:02
denkte gij dat mensen die er niks van kennen en voor hun kinderen hunne kerstmis of sinterklaas zo nen xbox kopen nen duurdere gaan pakken als het goeikoper kan? zeker in deze financiele crisis-tijden ;)
die arcade edities gaan goe verkopen ze, vooral voor de mensen die ni echt weten wa ze kopen...

Avenger 2.0
1 november 2008, 10:13
De nieuwe Xbox 360 dashboard update is trouwens uitgelekt voor diegene die niet het geduld hebben om te wachten tot de 19de. Je kan wel niet op live tot de 19de wanneer het voor iedereen beschikbaar is.

fixer187
1 november 2008, 13:03
gelieve ontopic te blijven aub...

Anyway naar het schijnt zou België terug met het Franse taal probleem zitten en is het er niet op verbeterd...

Piejie
1 november 2008, 13:04
Dat zou toch wel jammer zijn :(

CP-RB2H
1 november 2008, 13:08
Ai das wel minder :s

S3TH
1 november 2008, 14:35
Dat is heel spijtig ja, maar misschien al opgelost tegen 19november? Hopelijk...

Creamium
1 november 2008, 14:39
franse taal probleem? wha? ik ben niet mee, waar gaat het hier over

Storme_93
1 november 2008, 19:14
Je kan da toch gemakkelijk oplossen door bij console settings , Nederland als land kiezen...

fixer187
2 november 2008, 02:05
franse taal probleem? wha? ik ben niet mee, waar gaat het hier over

De nieuwelingen op Xbox Live hebben er niet veel last van maar het gaat hier over franse banners, reclame, trailers...een groot deel van de belgische live gebruikers hebben dit

Je kan da toch gemakkelijk oplossen door bij console settings , Nederland als land kiezen...

I am not a cheesypoof...

kloon
2 november 2008, 12:48
Door Pieter Molenaar, zondag 2 november 2008 11:46, views: 2.854

Xbox 360-games die op de harde schijf zijn geïnstalleerd, een nieuwe feature van de New Xbox Experience-dashboardupdate die op 19 november wordt uitgerold, starten tot wel 22 procent sneller op, zo blijkt uit testen van MTV Multiplayer.

Op 14 juli kondigde Microsoft een belangrijke dashboardupdate voor de Xbox 360 aan. Naast een nieuwe interface zouden gamers ook de mogelijkheid krijgen games te kopiëren naar de harde schijf. Hierdoor zouden games sneller opgestart kunnen worden. MTV Multiplayer, in in het bezit van een Xbox 360 met de NXE-dashboard, heeft die claim aan een test onderworpen, met bevredigende resultaten.

Zo bleek de initiële laadtijd van GTA IV met 14 seconden te zijn bekort, een vermindering van bijna 18 procent, terwijl bij Fable II al na 62 seconden in plaats van 76 seconden gespeeld kon worden. De initiële laadtijd van Gears of War II werd met acht seconden ingekort naar 28 seconden, een verbetering van 22 procent. De games werden opgestart vanuit de nieuwe NXE-menu-interface. De installatie van de geteste games op de harde schijf nam gemiddeld elf minuten in beslag, terwijl de installatiegrootte gemiddeld 6,7GB bedroeg.

Naast een verkorting van de initiële laadtijd biedt het installeren van games op de harde schijf van de Xbox 360 nog andere voordelen. Zo zullen de laadtijden tijdens het spel waarschijnlijk ook korter zijn en, belangrijk voor Xbox 360-eigenaars van het eerste uur, zal de dvd-speler geen lawaai meer maken tijdens het spelen. De dvd-speler is namelijk alleen nodig om voorafgaand aan het opstarten te controleren of de speler de game ook echt in zijn bezit heeft, daarna wordt het spel exclusief vanaf de harde schijf geladen.

apriliars50
2 november 2008, 12:54
Zo zullen de laadtijden tijdens het spel waarschijnlijk ook korter zijn en, belangrijk voor Xbox 360-eigenaars van het eerste uur, zal de dvd-speler geen lawaai meer maken tijdens het spelen. De dvd-speler is namelijk alleen nodig om voorafgaand aan het opstarten te controleren of de speler de game ook echt in zijn bezit heeft, daarna wordt het spel exclusief vanaf de harde schijf geladen.

:applause: Da's wel super!

Creamium
2 november 2008, 13:09
ja installs zijn super, maar er zijn ook kleine dingen die cool zijn:

- als je een spel in de lade steekt, kan je instellen dat je erna in de dash blijft en dat ie de game niet automatisch laadt
-IEDER spel met 0 gamerscore kan je deleten, dus naast arcade trials van vroeger ook retail games van 0 GS. Dit is goed nieuws als je bv even games met vrienden checkt en hebt vergeten naar je ghostaccount om te schakelen. no more clutter!

Mike Ty$on
2 november 2008, 13:10
ja vet :applause:
maar ik vraag me af hoeveel games je op je kleine Hd zetten

kloon
2 november 2008, 13:21
ja vet :applause:
maar ik vraag me af hoeveel games je op je kleine Hd zetten

reken zelf uit +- 6,5 gig per game op een 20 gig schijfje
gelukkig heb ik een elite

Mike Ty$on
2 november 2008, 13:30
tis eigenlijk mor 14 of was het 12 gig??
misschien 2 spellen dan

hatetn
2 november 2008, 14:39
tis eigenlijk mor 14 of was het 12 gig??
misschien 2 spellen dan

12 maar wnr je alle brol wist krijg je er nog een pak bij. nuja elite hier.

als de install toch maar een minuut duurt. intstalleren game uistpelen en eraf gooien tot je nog eens wilt spelen. die win je toch terug. met hetgeen ik al had gezien van installs vreesde ik ervoor dat het bij de 360 ook lang ging duren om te installen maar toch wel nice

Avenger 2.0
2 november 2008, 19:45
Op een 120GB schijf krijg je er ongeveer een 16 tot 20 games.

Yones
3 november 2008, 07:49
ja installs zijn super, maar er zijn ook kleine dingen die cool zijn:

- als je een spel in de lade steekt, kan je instellen dat je erna in de dash blijft en dat ie de game niet automatisch laadt
-IEDER spel met 0 gamerscore kan je deleten, dus naast arcade trials van vroeger ook retail games van 0 GS. Dit is goed nieuws als je bv even games met vrienden checkt en hebt vergeten naar je ghostaccount om te schakelen. no more clutter!

dat is nu ook al hoor, niets nieuws;)

frero
3 november 2008, 17:07
als de install toch maar een minuut duurt. intstalleren game uistpelen en eraf gooien tot je nog eens wilt spelen. die win je toch terug. met hetgeen ik al had gezien van installs vreesde ik ervoor dat het bij de 360 ook lang ging duren om te installen maar toch wel nice

artikel nog eens lezen, 11 minuten installatietijd.

dat is nu ook al hoor, niets nieuws;)

Nee, nu kun je instellen of je xbox bij het opstarten ineens het spel in je tray laadt of naar het dashboard gaat, als je ene spel in de tray steekt start hij hem automatisch

sele
3 november 2008, 17:52
tss zo kleine hd,en een nieuwe kost redelijk veel geld,great rip of ms

gStar
15 november 2008, 23:52
http://video.gearlive.com/video/article/q408-296-new-xbox-experience-definitive-walkthrough-video/#

definitieve walktrough die uitkomt op 19 november.

Tiim
16 november 2008, 00:46
Ty ;D

gStar
16 november 2008, 01:10
Np

Maar dashboard gaat grotendeels weer int frans zijn.

Moet officieel forum maar eens checken..

Tiim
16 november 2008, 01:17
Zullen wij ook films kunnen huren en streamen?
En trailers streamen enzo.

gStar
16 november 2008, 01:20
Da peisk ni..

peis ni da Netflix beschikbaar is in BE..

But i god damn love the new dashboard..

Woensdag direct downen..

Creamium
16 november 2008, 04:09
ja wij krijgen toch wel een groot deel van de features niet: netflix is US only en dat hele 1 vs 100 gedoe (dat toch maar in de lente uitkomt, maar soit) is buiten US enkel voor UK, frankrijk en duitsland. boo hiss

en non UK euro landen hebben ook nog geen inside xbox tabke (voor zover ik weet)

Yones
16 november 2008, 10:34
walkthrough ziet er echt naais uit:D

Babs
16 november 2008, 11:09
Tziet er echt goed uit :)
Overzichterlijker vooral.

CP-RB2H
16 november 2008, 12:10
Mooie walkthrough, hoop alleen maar dat we geen zever gaan krijgen met dat frans.

xDilatedx
16 november 2008, 12:19
ik HAAT die avatars jongens toch.. altijd ner da voos manneke zitte zien alsge u xbox opzet.. nu konnek tenminste altij ner mijn seriously gamerpic kijken..

Hatchetman
16 november 2008, 12:23
Bah niet meer aan gedacht,heb gisteren net theme pack van GoW 2 gekocht voor 250 MSp.Gaan die theme's nog zichtbaar zijn op het nieuwe dashboard?

Catscratch
16 november 2008, 12:25
Themes blijven idd ondersteund worden, de vraag is hoe dat alles eruit gaat zien.

kiewitcity
16 november 2008, 13:09
zie de nieuwe daschbord zo niet zitten ..zeker bij al die zever ..wil mene prul opzetten kijken wie online is en hup beginnen gamen ..en niet naar zo e dement avator manneke zitten staren en thee kransjes houden zoals de bedoeling is bij home.. allemaal onzin.

Tiim
16 november 2008, 13:45
Jammer dat er vele features wegvallen voor Europa. Kunnen we onze regio niet gwn op Amerika zetten voor de update? :p

Babs
16 november 2008, 13:59
Verbeter mij als ik verkeerd ben, maar wij gaan dus opeens een zo goed als Frans dashboard krijgen ofzo? :eek:

hatetn
16 november 2008, 17:40
ik dll hem enkel voor de updates en laat hem schoon op het oud staan.

Bubbling Zombie
16 november 2008, 17:59
Als mijn ventje nie in't roos en dik kan zijn hebben we een probleem é vrienden.

naokske
16 november 2008, 18:08
Verbeter mij als ik verkeerd ben, maar wij gaan dus opeens een zo goed als Frans dashboard krijgen ofzo? :eek:

da meent ge ni ?!?!? gaat da ni int Engels zoals nu?

MiniJeffrey
16 november 2008, 19:12
ja wij krijgen toch wel een groot deel van de features niet: netflix is US only en dat hele 1 vs 100 gedoe (dat toch maar in de lente uitkomt, maar soit) is buiten US enkel voor UK, frankrijk en duitsland. boo hiss

en non UK euro landen hebben ook nog geen inside xbox tabke (voor zover ik weet)

pfff 1 tegen 100 leek me zo leuk :(

Tiim
16 november 2008, 19:55
Ja kwou da eigenlijk stiekem wel spelen ;D

MiniJeffrey
16 november 2008, 19:57
tzal ooit wel beschikbaar worden zeker?

hatetn
16 november 2008, 19:58
het ging hier toch gewoon een tijdje later komen?

naokske
16 november 2008, 20:28
tzal ooit wel beschikbaar worden zeker?

zucht... ooit... :ironic:

misch. volgende XBOX eh ;)

Creamium
16 november 2008, 22:32
het ging hier toch gewoon een tijdje later komen?

zoals ik zei, die delay is enkel voor de landen die het al zouden krijgen. wij staan helemaal niet op die lijst.

MiniJeffrey
16 november 2008, 23:00
jeuj!!! :D

bah dus... gelukkig ziet het er wel heel slick uit het nieuwe menusysteem

webdesigner
16 november 2008, 23:02
Wanneer komt het er juist? En iemand enig id hoe groot deze update zijn zijn (mb's).

Edit: Wat ik niet snap, je kan dus je spellen op je harde schijf zetten zodat je ze kan spelen zonder cd? Wat als ik nu al de games van mijn vrienden ga 'lenen' en ik smijt die erop? Kan ik ze dan fulltime spelen, zelfs online?

lowscore
16 november 2008, 23:07
Er is wel een disk-check. maw. De disk van de game moet ik de drive zitten, ook al wordt alles via de HDD geladen.

MiniJeffrey
16 november 2008, 23:10
de update is er .... damdamdam WOENSDAG :D en het zal een hel worden vrees ik om binnen te halen als iedereen tegelijk online gaat :D

naokske
17 november 2008, 06:25
omg, wel kl**e da dienen live starter pack pas vrijdag uitkomt.... nu moek wachte tot vrijdag... en ik vraag mij af, als ik nu woensdag dienen update weiger.... ben ik dan nog instaat om da vrijdag toch te doen? zoja , hoe??

Dennoman
17 november 2008, 09:16
de update is er .... damdamdam WOENSDAG :D en het zal een hel worden vrees ik om binnen te halen als iedereen tegelijk online gaat :D
Thank God dat ik pas vrijdag ten vroegste online kan dan :p

Dennoman
17 november 2008, 09:17
Edit: Wat ik niet snap, je kan dus je spellen op je harde schijf zetten zodat je ze kan spelen zonder cd? Wat als ik nu al de games van mijn vrienden ga 'lenen' en ik smijt die erop? Kan ik ze dan fulltime spelen, zelfs online?
:applause::rofl:

'k Vind het wel een goeie zenne Pette :p

webdesigner
17 november 2008, 09:52
Mja ik heb da nooit begrepen :p, ikke maar hopen dat het zo ging werken, NOT!

Back to Insane @ gears!

MiniJeffrey
17 november 2008, 10:03
microsoft mag dan lomp zijn, zo lomp zijn ze nog net niet :D

Naradia
17 november 2008, 19:12
omg, wel kl**e da dienen live starter pack pas vrijdag uitkomt.... nu moek wachte tot vrijdag... en ik vraag mij af, als ik nu woensdag dienen update weiger.... ben ik dan nog instaat om da vrijdag toch te doen? zoja , hoe??

ge gaat gewoon nimeer op live geraken en elke keer als ge op live wilt gaan de melding krijgen da der nen update is

naokske
17 november 2008, 19:16
ahzo.... ok dan :p

The Moff
17 november 2008, 19:48
wat is dat live starter pack misschien?
*edit*
ofja, ondertussen al gegoogeld.
Niets voor mij want ik had al een premium.

naokske
17 november 2008, 20:38
voor mij wel... kheb een arcade... :sop: (waarom toch? :s)

Annebel123
17 november 2008, 21:59
wat ik kan opmaken uit vele filmpjes en walktroughs gezien te hebben is dat er eigenlijk geen geweldig grote change gaat gebeuren woensdag. Ok, interface is iets of wat anders dus dat komt ten goede van de "look" in het dashboard.. Maar zowiezo ben je dat na woensdag gewoon en is het nothing more! Het enige wat een grote verandering zal geven imo is dat je games (eindelijk) kan installeren op je schijf. Voor de rest echt niks meer dus.
Dat spel 1 tegen 100 waar velen op waren aant wachten zit er voor ons nog niet eens in dus schrijf u dat de eerste maanden al maar op de buik! En voor die Avatars, owkee... Wacht maar tot je voor een nieuw hoedje of schoentjes MS-points moogt gaan kopen in uw gamestore... Is alleen maar om er toekomstgewijs geld uit te slaan dan voor het echt goed is. Vind het zelfs goedkoop van de Nintendo Wii afgekeken ma soit, ieder zijn mening!

phixiuZ
17 november 2008, 23:03
Idd, zoveel speciaals is dat dashboard nu ook niet, maar 't is wel leuk, eens wat vernieuwing :)?

MiniJeffrey
17 november 2008, 23:38
man man man, altijd klagen en zagen he... nu is het niet zoveel speciaals meer... wa hebben bepaalde mensen eigenlijk nodig om eens voluit te kunnen zeggen dat ze tevreden zijn.

microlink
17 november 2008, 23:45
dashboard op zich is wel top. enkel probleem dat alle gegevens in het frans zijn. DAT STEEKT ME TEGEN !!!!

MiniJeffrey
17 november 2008, 23:54
is goe om uw frans te leren :D

Dennoman
18 november 2008, 08:27
dashboard op zich is wel top. enkel probleem dat alle gegevens in het frans zijn. DAT STEEKT ME TEGEN !!!!
Ben ik tbh wel mee akkoord. Waar alle marketingkoppen het idee toch vandaan halen dat de voertaal in België Frans is, goes beyond me :p 60% van de bevolking spreekt Nederlands (66-67% zelfs als je de tweetalige Brusselaars meetelt), dus waarom het toch zo'n grote moeite is om ook het Dashboard in het Nederlands te voorzien... kunt beter als nationaliteit Nederlander kiezen dan.

Catscratch
18 november 2008, 08:37
Ik zou m'n dashboard nog nie in't NL willen ... kunde da nie in't Engels zetten?

_DM_
18 november 2008, 09:06
MOET ge dat nieuwe dashboard downloaden ?

microlink
18 november 2008, 09:06
nope eigenlijk kunde nie veel doen heb men xbox account van de launch zodus zit ik met de gebakken peren é... Nuja de franse reclame enzo kan me echt niet veel schelen. kijk er toch niet naar. Maar op dat nieuwe dashboard zal alle omschrijving enkele keuzeopties en ondertitels in trailers enzo ook in het frans zijn en dat gaat me niet echt.
Tis totaal geen haat tegenover walen of het frans maar toch zit het me niet echt lekker.

hatetn
18 november 2008, 09:30
MOET ge dat nieuwe dashboard downloaden ?

ja. t'is niet enkel dat dashboard het is een grote update. als je online wil gamen ben je verplicht die af te halen. je kan wel kiezen of je het nieuwe of het oude dashboard gebruikt

@frans gezever: console op nederland of uk zetten en het probleem is opgelost

Yones
18 november 2008, 09:48
nope eigenlijk kunde nie veel doen heb men xbox account van de launch zodus zit ik met de gebakken peren é... Nuja de franse reclame enzo kan me echt niet veel schelen. kijk er toch niet naar. Maar op dat nieuwe dashboard zal alle omschrijving enkele keuzeopties en ondertitels in trailers enzo ook in het frans zijn en dat gaat me niet echt.
Tis totaal geen haat tegenover walen of het frans maar toch zit het me niet echt lekker.

Ik heb m'n live account nog maar een kleine 2 jaar, ga ik dan bij de dashboard update ook alle rampetamp in't frans krijgen?

Zoals hierboven gezegd gewoon local veranderen, maar toch het zou jammer zijn.

exCite
18 november 2008, 10:06
Dus als ge uw plaats wijzigt, ist ni int frans?

hatetn
18 november 2008, 10:52
Dus als ge uw plaats wijzigt, ist ni int frans?

t'is nu toch ook zo

Dennoman
18 november 2008, 11:10
Tjah, ik wil mezelf als Belg profileren, en dat kan niet volgens Microsoft als je geen Franse reclames wilt. België is nu eenmaal een drietalig land, dus moet alles in deze drie talen (+ evt. Engels) beschikbaar zijn zonder je land te moeten veranderen, zo simpel is het.

CP-RB2H
18 november 2008, 11:12
Zolang het enkel de reclame voor de marketplace in het frans is, kan ik er nog mee leven. Want op het eerste zicht is die nu beter verscholen als bij het huidige dashboard.

_DM_
18 november 2008, 13:29
Mja, ik was al vergeten dat mijn console op US of UK staat, dus probleem opgelost :p

bogy
18 november 2008, 16:25
da ze maar rap die update uitrollen...

ik kan nog altijd met mijn oude xbox dashboard rommelen terwijl ik de nieuwe wilde zien!

microlink
18 november 2008, 17:00
ja. t'is niet enkel dat dashboard het is een grote update. als je online wil gamen ben je verplicht die af te halen. je kan wel kiezen of je het nieuwe of het oude dashboard gebruikt

Werkt niet hoor. Is al lang geprobeerd maar taalprobleem zit niet in de landinstelling maar zit ingebakken in uw account.

bogy
18 november 2008, 17:53

als het zo simpel zou zijn zou die andere topic over franstalige problemen allang niet meer bestaan éh.

ik heb alles al geprobeerd;
console op uk zetten
andere live id linken aan de gamertag (met andere nationaliteit)
console op NL zetten
in het huidige live id de landinstellingen veranderen naar NL

niks helpt, behalve een andere gamertag aanmaken... maar dan verlies ik al mijn aangekochte games+content én mijn achievements.. en da zie ik echt ni zitten..

Tiim
18 november 2008, 18:00
NXE al online fzo?

bogy
18 november 2008, 18:14
NXE al online fzo?

helaas nog ni

CP-RB2H
18 november 2008, 18:23
helaas nog ni

Ik denk dat we die pas morgenvroeg moeten verwachten ook.

naokske
18 november 2008, 18:31
da over ni veel verandering vind ik nu ook ni waar ze... Wa echt goe is da ge nu zo een party kunt make opt dashboard da ge altijd bij elkaar blijft EN da ge private chat met meer dan 1 persoon kunt :love: zucht... eindelijk :p

Evil Force
18 november 2008, 18:31
Voor mij zal het geen NXE zijn vrees ik,
heb men wireless adapter verkocht en heb geen mogelijkheid om live te gaan. (draadloos internet op kot)

Mr Legend
18 november 2008, 19:29
Waarom verkoop je die adapter dan?

metalslave
18 november 2008, 19:38
Voor mij zal het geen NXE zijn vrees ik,
heb men wireless adapter verkocht en heb geen mogelijkheid om live te gaan. (draadloos internet op kot)

Je kunt hem ook op torrent sites downloaden en dan op een usb stick zetten en daarna gewoon die usb stick in je xbox steken, dan update die je xbox ook en heb je hem zonder op live te moeten gaan. Dit is toch legaal trouwens, het is toch zowiezo gratis.:)

Evil Force
18 november 2008, 20:01
Ah ok, thx :)

MiniJeffrey
18 november 2008, 20:05
de update zal maar moprgenavond beschiklbaar worden zeker? (middag in USA)

gStar
18 november 2008, 20:11
Rond wa uur???

Moet deze nacht werken en alsek dan morgenvroeg thuis kom om 6u kan ik hem mss al binnen halen :D

EDIT :

X-Power.be - Jouw dagelijkse bron voor Xbox 360-info (http://www.x-power.be/?act=nieuws&content_id=8949&game_id=300)

Om 11 u dus :sad:

't zal dan eerst wa slapen zijn tot 12 u of 13u :p

exCite
18 november 2008, 20:35
Werkt niet hoor. Is al lang geprobeerd maar taalprobleem zit niet in de landinstelling maar zit ingebakken in uw account.

nu werkt et toch wel?
gwn language settings van de console zelf aanpassen en klaar?

bogy
18 november 2008, 20:44
nu werkt et toch wel?
gwn language settings van de console zelf aanpassen en klaar?
het gaat dan ook ni over de console, maar over alles wat met live te maken heeft...
als je de xbox opstart, en je bent ingelogd op live, krijg je op dat eerste scherm een kaderke met reclame ... dat is bv volledig in 't frans... ook alle herinneringen per mail ivm verlopen van het live account is volledig frans ...

de menu's op de xbox zelf zijn gewoon engels

Tiim
18 november 2008, 20:53
Hmmm kwil NXE :( tzal voor na't school zijn .

gStar
18 november 2008, 20:58
bij mij morgen middag :p ..

Maar morgen vroeg als ik thuis kom toch eens snel zien :p

MiniJeffrey
18 november 2008, 21:13
morgen om 18.00 :D

gStar
19 november 2008, 07:32
Countdown :p .

Daarnet nog niks.. moet straks mijn vriendin naar haar werk doen , als ik thuis kom nog keer kijken :p

gStar
19 november 2008, 07:45
Peis da ze bezig zijn :p

Kan niet meer op mijn xbox op Xbox.com | Xbox.com Home (http://www.xbox.com)

Laat ons hopen :p