PDA

Volledige versie bekijken : Asus P5K

Oli4V
10 juli 2008, 12:53
zoals titteltje zegt, wie is der hier geïnteresseerd in een goed werkend asus P5K bordje

enig minpuntje is, onboard lan kreeg ik niet aan de praat dus maar een 100mbit realtek kaartje gebruikt, dit krijgt ge er dan ook bij voor moest u ook den onboard lan ni aan de praat krijgen, nu na research op internet hebben vele mensen dit probleem, en de oplossing is da los netwerkkaartje en ik heb gewoon geen zin in lange RMA procedures als er een simpele oplossing bestaat :)

verder is het bordje perfect in orde.
-rede van eventuele verkoop, ik zoek iets dat nog harder oc-ed, heb vroeger een P5K DLX gehad en zou er toch zo graag eentje terugwillen omdat die gewoonweg oerehard oc-en :)

eventuele ruil men een DLX met opleg langs mijn kant wil ik ook wel overwegen Smile

greetz, Olivier en laat maar iets weten aja ;)

edit: tis ni heel dringend hoor, maar tmag wel weg want kheb iets beters op het oog

van die onboard lan, kheb da even opgezocht en blijkt dat er vrij veel mensen zijn met dat probleem en de enige oplossing RMA'en is, nu ik heb hier eigenlijk geen zin in, als een silmpele oplossing als een netwerkkaartje al werkt dusja...

tstaat ook op tones, nei ginder nog melden dat het hier ook staat :)

edit: de meeneemprijs is €60 incl verzending, of een goed bod !

Asshen
10 juli 2008, 22:10
Ik heb dit bord ook.
Het probleem is de driver voor de onboard netwerkkaart.
Maar met wat gefoefel krijg je die wel in actie.

K.

Cerv.Be
10 juli 2008, 22:20
Ik heb dit bord ook, nog nooit problemen gehad met de onboard. Ik gebruik het sinds dag 1 ... Prachtig moederbordje voor zo'n prijs :)

Nuja, gedaan met off-topic :p

Succes met de verkoop!

Oli4V
10 juli 2008, 22:42
Ik heb dit bord ook, nog nooit problemen gehad met de onboard. Ik gebruik het sinds dag 1 ... Prachtig moederbordje voor zo'n prijs :)

Nuja, gedaan met off-topic :p

Succes met de verkoop!

wel, kheb ne cameraad da bord aangeraden opt einde van vorige zomer toen z'n msi p965 neo stierf, en dieje heeft der ook niks problemen mee gehad, alleen bij mij mijn onboard lan kaart, maar tmoet buiten, kheb er al genoeg aan gefoefeld om het in orde te krijgen, maar tlukt ni ook al genoeg gezocht dusja ...

voor de rest ist inderdaad een prachtig bord, maar kzoek iets beters voor mijn 2e pc, meer satapoorten ennal, nen p5k dlx of nen -e of iet anders van asus of van dfi ofzo zou welkom zijn

ruil met opleg langs mijn kant voor nen p5k premium/deluxe/-e (fifi editie's) is ook welkom of iets anders leuks, laat maar weten e :d

edit: @asshen, hebt gij het probleem ook gehad en dan in orde gekregen ofzo, anders zou het wel leuk zijn, kan ik het in orde maken en de nodige dinges op cd meeleveren :)

successor
11 juli 2008, 00:51
als het dit :http://be.asus.com/nl/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=534&l4=0&model=1637&modelmenu=1 bordje is.

bied ik €60 incl.

Ik hoop op een snelle afhandeling. Ik heb hier zelf nog genoeg gigabit netwerkkaartjes liggen dus dat is voor mij geen enkel probleem.

Ik wil er wel een kopie van de factuur bij.

mijn E8200 moet er wel zonder boe of ba in werken.

mag ik ook weten hoe hoog je bent gegaan met dat bordje ? Ik heb namelijk een FSB van 450 (1800QDR) nodig om met mijn CPU 3.6GHz te doen, wat die perfect op stock voltage kan.

Oli4V
11 juli 2008, 13:15
wel ik heb het bord in nieuwstaat 2ehands gekocht, maar ik heb er geen factuur bijgehad
er zit bios 0603 op denkik, gisteren gecheckt, nu weet ik niet of een E8200 er dan al zonder dat van cpu loading error dus dat bios updategedoe direct op werkt.

verder ik heb er een E6600 opgehad, en heb die met een multi van 9 maximum op 3.78ghz gekregen, maar niet stabiel, dus teruggeschroeft naar 3.7ghz wat iets stabieler was ...

http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=387197

en het is het bord van de link. voor €60 incl is het zeker van jou.

successor
11 juli 2008, 13:36
Als ik er DOA garantie bij heb is de deal voor mij beklonken.

Ik heb je mijn gegevens al ge PMed , omdat er haast achter zit. (mijn GA P35C DS3R is dood en ik heb de 20e LAN)

en van wat ik kan zien was de beperkende factor de CPU.

Ik heb hier ook een E2160, dus flashen zou nog net moeten lukken.

Oli4V
11 juli 2008, 14:38
bij deze bord verkocht aan Successor :) en mag het draadje dan ook dicht

na dat het bedrag op mijn rekening staat zal ik successor dan ook ene positieve dings geven, itreader