PDA

Volledige versie bekijken : lagspike

Njula
7 juli 2008, 14:22
ik heb dus Belgacom GO nog de gewone 4mbps :(
nu is mijn probleem elke keer dat ik een spel wil spelen bv: battlefield 2, en zijn andere varianten dat ik om de minuut wel een lagspike krijg die mij meestal fataal is :angry:
maar als ik WOW of CCS speel heb ik dit dus niet :s
ik heb zo een draadloze router van belgacom en gebruik een wifi kaartje in mijn pc.
weet iemand wat er verkeerd gaat en hoe ik dit zou kunnen oplossen?

grtz

exCite
7 juli 2008, 15:41
wrs timed uw Battlefield out, door een slechte verbinding. Ik had zoiets gelijkaardigs hier met mijn vorige router en CS 1.6, maar dan is't weer raar da je et ni hebt bij andere games, mss een fout in uw config fzo? Ik speel zelf geen BF2 dus kweet ni of da eiglek zou kunne :) (het probleem ligt btw ni aan uw Internet, maar wrs aan uw wireless).
Hebt ge da probleem al lang? of konde vroeger wel tegoei gamen?

TurtleR6
7 juli 2008, 16:27
Als je hetzelfde probleem hebt als ik, heeft het te maken met de Zero config tool.
Ik heb het opgelost door die service op "manueel" ipv automatisch te zetten en een scriptje die die even start bij het opstarten van de PC om te connecteren naar wifi en erna terug afsluit. (toch niet meer nodig dan)...

XP => Wireless fixp
Vista was een andere tool, maar ik kan niet meer op de naam komen.

Njula
8 juli 2008, 12:43
ik heb dit probleem al lang zelf als ik bf 1942 nog speelde kreeg ik altijd fouten. volgens mij ligt het ook aan de instelling van de router.
weet iemand die tool voor Vista want ik zit momenteel op vista x64.

bedankt voor jullie hulp