PDA

Volledige versie bekijken : PS3 Hardware Metal gear solid 4 LIMITED EDITION

Olivier_Twister
5 juli 2008, 10:45
Een supergame als Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots mag natuurlijk niet alleen als standaard versie uitkomen. Gelukkig is dit ook niet het geval. Konami heeft een speciale uitvoering samengesteld boordevol leuke spelgerelateerde extra's die niet mogen ontbreken in de spelverzameling van een MGS-fanaat. Deze tijdelijk verkrijgbare limited edition bestaat uit de volgende items:

de game Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
een zes inch hoge figurine van Old Snake
een Blu-ray-schijf met "The Making of MGS4"
een cd met de officiƫle soundtrack

hier een link;
http://www.gamersland.com/playstation3/metalgearsolid4gunsofthepatriots/nieuws/849/nieuws/inhoud-van-metal-gear-solid-4-limited-edition.html

Dit is heel zeldzaam!!
Game is nog nooit gebruikt geweest!!!
Beeldje is nog sealed!!

nieuwprijs was 100 euro

minimum 60 euro
meneemprijs is 80 euro

Veel bodplezier

warthie
5 juli 2008, 12:57
Ik bied u de meeneemprijs, zolang het niet de franse of duitse versie betreft...?

lapino
5 juli 2008, 13:03
Bied anders ook meeneemprijs, afgehaald, indien het idd geen duitse/franse versie is.

Olivier_Twister
5 juli 2008, 14:24
Bied anders ook meeneemprijs, afgehaald, indien het idd geen duitse/franse versie is.

is de vlaamse versie, dus nederlandse handleiding en doos, maar de game dan wel in het engels he;)

warthie
5 juli 2008, 14:38
Goed, dan geldt mijn bod nog steeds. Ik kan hem wel pas volgend weekend komen halen ivm troubles met de wagen. Als dat een probleem is, mag je voor mij part voorrang geven aan lapino, no problem.

lapino
5 juli 2008, 18:12
Idem hier, bod geldt, afgehaald voor 80€, kan zo nodig morgen al