PDA

Volledige versie bekijken : Play.com

Xploziv
4 juli 2008, 15:08
ok ben het stillaan beu aan't worden

overlaatst heb ik Battlefield Bad Company hierop besteld

tijdje later echter ontvang ik geen B: BC maar Lego Indiana Jones
ik wil echter ni al die zever van terug te sturen en daarvoor te betalen
maar gewoon de game die ik gekregen heb houden maar wel het prijsverschil van 14€ zien terugbetaald

heb al meermaals een mail met deze informatie gestuurd maar; ofwel begrijpen ze me niet, ofwel sturen ze me een "autherisation mail" met een code voor het spel terug te sturen

iemand deze sitiuatie ook al gehad
kan ook ni bellen, service is blijkbaar ni beschikbaar :doh:

xDilatedx
4 juli 2008, 15:23
Mja alsje ni gewoon hoogstens ne kilometer uit u deur wilt gaan ner ne game mania, bart smit, free record shop etc, dan mag je van mij gerust op de blaren zitten alsge besteld uit ne internetsite.

Xploziv
4 juli 2008, 15:45
Mja alsje ni gewoon hoogstens ne kilometer uit u deur wilt gaan ner ne game mania, bart smit, free record shop etc, dan mag je van mij gerust op de blaren zitten alsge besteld uit ne internetsite.
heb er al heel veel op besteld, nooit problemen mee gehad, dus fuck off dank u

MiniJeffrey
4 juli 2008, 16:03

MiniJeffrey
4 juli 2008, 16:04

Ja voor een prijsverschil van 20 euro per game wil ik wel eens internet riskeren hoor :)

kyle stich
4 juli 2008, 16:41
Idd...voor het prijsverschil van play.com wil ik ook gerust het risico lopen...Maar ja aan die prijzen dat play hun games verkoopt, komen ze in het vaarwater van buy it sell it forum...waar sommigen zeer actief ("hint":p) zijn.

Ik snap nog steeds niet dat mensen ZO DOM kunnen zijn om bv hier 45incl 2de hands geven aan ninja gaiden 2, terwijl Play.com het aan 35 incl NIEUW verkoopt...
Kan ik echt ziek van worden, die er echt een gamemania van maken op het BS forum.

Enfin...

OT: Play.com past gewoon hun regels toe, en die zeggen dat ze geen rufunds doen, maar wel omruilen bij problemen...Dus het is gewoon hun systeem om de games terug te krijgen en dat zij dan het juiste opsturen.
Sja...
Nu ja, ik heb er ook al zeeeer veel dingen besteld en ook nog nooit problemen gehad...
Ik zou die Lego wel niet open doen als ik u was...of je maakt mischien al minder kans.
Komt wel in orde.

Mike Ty$on
4 juli 2008, 17:10
dus als ik het goed begrijp, eerst de game terugsturen en daarna gaan ze de juiste game naar jouw sturen...dan zit je nog 2 weken te wachten
ook geen goed systeem

kiewitcity
4 juli 2008, 19:29

dat vind ik nu ook is pure onzin wat ge daar zegt ... als ik een game bestel via internet wil ik ook de game aankrijgen die ik besteld heb en gene zever .

heb dit wel nog niet aan de hand gehad via internet ...altijd de juiste games aangehad en dik 20 tot 30 euro uitgespaard tegenover naar die kut game mania te lopen ....

1 keer dat ze me een tweedehands spel hadden opgestuurd terwijl ik die nieuw had besteld .. 1 mailke en hup 20 euro korting op de volgende bestelling omdat het hun fout was ..just is just en gene zever...

loopt gij ma naar de game mania voor een game die 70 kost ik preorder de mijne tegen dik 20 euro minder en die ligt ook op release dag in de winkel... winkel = mijn brievenbus.

en ik ben hier niet an het lullen over play.com want die zuigen ..... ene keer bestelling gezet en krijg vanalles aan ma niks wat just was ..kut site . play .com ...

zuiderpark.games of dimensionplus daar krijgt ge tenminste service .... mailkes met topaanbiedingen gelijk ace combat 4 maand na release tegen 20 euro ...was juist enkele dagen weg dus koopke gemist ....

Xploziv
4 juli 2008, 20:55
Idd...voor het prijsverschil van play.com wil ik ook gerust het risico lopen...Maar ja aan die prijzen dat play hun games verkoopt, komen ze in het vaarwater van buy it sell it forum...waar sommigen zeer actief ("hint":p) zijn.

Ik snap nog steeds niet dat mensen ZO DOM kunnen zijn om bv hier 45incl 2de hands geven aan ninja gaiden 2, terwijl Play.com het aan 35 incl NIEUW verkoopt...
Kan ik echt ziek van worden, die er echt een gamemania van maken op het BS forum.

Enfin...

OT: Play.com past gewoon hun regels toe, en die zeggen dat ze geen rufunds doen, maar wel omruilen bij problemen...Dus het is gewoon hun systeem om de games terug te krijgen en dat zij dan het juiste opsturen.
Sja...
Nu ja, ik heb er ook al zeeeer veel dingen besteld en ook nog nooit problemen gehad...
Ik zou die Lego wel niet open doen als ik u was...of je maakt mischien al minder kans.
Komt wel in orde.
die lego heb ik nu wel nog ni opengedaan
en heb ondertussen Battlefield al in de winkel gaan halen

maar het feit blijft dat ik daar geen zin in heb om da eerst te gaan opsturen
terwijl ik de game wel wil houden
maar het gaat hier om een prijsverschil van 14€
das mij wel iets te veel om zomaar te laten

Spandi
5 juli 2008, 20:01

Da's ook wel ERG kortzichtig gereageerd seg. Internet of gewone shop, beide moeten gewoon doen wat ze beloven. T'is niet omdat deze mensen zo slim zijn om veel goedkoper online iets te kopen dat gij pissig er op moet worden he... ze doen nix verkeerd.

kiewitcity
6 juli 2008, 15:41
xdilatedx hij heeft misch verloren met cc dat m zo slecht gezindt is .... grapke hé...