PDA

Volledige versie bekijken : 2-player

eXtreme
27 juni 2008, 11:31
Hallo,

Ik krijg niet echt veel respons toen ik 't vroeg in een reactie, dus doe ik het maar zo.

Zou iemand suggesties kunnen geven voor 2-player shooting games voor xbox360? Dan heb 'k t over 'n game zoals syphon filter tot futuristisch gedoe als timesplitters; gewoon met 2 relaxed schieteun!!! Ik heb al rondgezocht op verschillende sites maar daar hebben ze 't eerder over multiplayer dan over gewoon 2-player...

Grtz

(ps: en 'k heb 'n xbox360 Arcade, daar marcheerd alles wel op voor zover ik hier gelezen heb hé, niet? :o )

Illcat
27 juni 2008, 14:00
Halo 3...
Gears Of War...

ToNiC
27 juni 2008, 14:58
2 player is eigenlijk multiplayer, multi = meer dan een...

Wat wil je precies: 2 player system link,2 player splitscreen offline, 2 player splitscreen online, 2 player coop online, 2 player coop offline, 2 player versus?

eXtreme
27 juni 2008, 15:08
Gewoon met 2 tegen elkaar (met evt. nog wa bots - 2 teams)... En alles gaat toch op arcade hé (online niet meegeteld)?!

L0k1-
28 juni 2008, 00:51
nope, bepaalde games beginnen nu de eis te stellen om ook een harde schijf te hebben. Nu meestal staat dit wel ergens vermeld :)

en als je gewoon elkaar wilt afknallen, dan kun je gewoon elk schietspel met een multiplayer pakken.

wil je co-op, namelijk samen tegen de computer en bijvoorbeeld de singleplayer tesamen uitspelen, dan raad ik u

Ghost Recon Advanced Warfighter 2, Halo 3, Crackdown, Gears of War aan :)

GMotha
28 juni 2008, 03:30
Met gears of war kunt ge anders ook splitscreen gaan deathmatchen. Maar de maps zijn ies te groot voor 1 on 1.

eXtreme
28 juni 2008, 11:57
Ik zag juist het einde van Gunk TV.... daar had je bij die beste momenten dat ze splitscreen aan 't spelen waren...

Precies 2 cowboys oO... iemand enig idee van welke game dat was?

phixiuZ
28 juni 2008, 12:57
Team Fortress 2? The Orange Box?