PDA

Volledige versie bekijken : Supreme Commander

koji
26 juni 2008, 09:19
http://www.joystiq.com/media/2007/11/supreme-commander-360_225.jpg

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/841/841837/supreme-commander-20071217112258937.jpg

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/841/841837/supreme-commander-20071217112316780.jpg

eum ja... die is dus deze week uitgekomen in de states voor 360, maar waarom vind ik daar nergens iets van in de EU release lists, gamemania kent em ni, FRS zen shop ook ni, eurogamer heeft em ook ni in de release list staan

iemand hier wat info over? komt ie naar EU of niet?

wil het eigenlijk wel is proberen, kan wel leutig zijn denk ik, kans op hoofdimplosie though

(torrent is nochtans te vinden, dus het bestaat wel degelijk en is released....)

http://www.gamershell.com/news_47094.html

505 Games today announced that Supreme Commander for the Xbox 360 will be available later this year across European territories.

mo wanneer dan? dat bericht is van maart 08

hatetn
26 juni 2008, 10:35
dacht rond september dat hij hier ging uitkomen

kyle stich
26 juni 2008, 12:34
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5344354/Supreme-Commander/Product.html

Due for release on 05/09/2008

Een mech-game (of is het RTS?)...hmmmm, tot nu toe nog niet veel van uitgekomen op de 360, buiten dan lost planet, gundam wing en mechwarrior op de eerste xbox.
Persoonlijk kan ik geen één van ze allemaal goedvinden....vroeger op de PC waren dat super games wel.

koji
26 juni 2008, 12:58
ah hupse, merci manne

@ Kyle; vrij hardcore RTS eigenlijk, den opvolger van Total Annihilation, PC port (in 2006 uitgekomen op PC)

Razzia
26 juni 2008, 14:19
Tis echt een beestige RTS, een van de beste. Ik heb die op PC, en het is echt geweldig. Alles is op zo een grote schaal, tis daarom da de meeste pc's da ni kunnen bollen, het is enorm veeleisend. Op 360 zal da wel goe gaan, zeker een aanrader voor iedere RTS fan. Mensen die niet voor RTS games zijn laten het beter links liggen, want het spel effectief spelen is een hele kluif :p

Koonut
26 juni 2008, 15:38
ign peerde hem alvast de grond in (http://xbox360.ign.com/articles/883/883974p1.html)
waarschijnlijk ook dik verdiend aangezien zo'n game als directe port echt ni goed kan werken
beter dajje u geld geeft aan c&c of civ

koji
26 juni 2008, 15:52
ouch, crappy performance is a big no no, en nog frequent crashen ook, mooi mooi

ja civ heb ik, maar da laat me vrij koud eigenlijk, nochtans wel leuk, mo het kan me ni echt boeien

denk da ik subiet die C&C expantie/standalone is gaan halen

(Universe At War vind ik ook nog altijd vrij goed, maar kots kots beu gespeeld)

xDilatedx
11 september 2008, 23:48
Normaalgezien ligt hij vanaf morgen in de winkel..

Avenger 2.0
12 september 2008, 10:24
Ik had eigenlijk gedacht om te kopen omdat ik dan eindelijk vlot zou kunnen spelen. Maar als ik de reviews zo lees vrees ik daar zelfs voor. Iemand hem al in de winkel zien liggen?

xDilatedx
12 september 2008, 11:31
Ik ga hem zeker kopen ook al heeft hij kleine fouten. Kmoet hem eens geprobeerd hebben, als iemand hem ziet liggen, let us know

Razzia
12 september 2008, 12:29
Heb deze op pc gehad, maar verkocht omdat men pc het niet aankon. Was echt een zalig spel, je kon er zoveel doen. Denk dat dat best moeilijk gaat zijn om op console over te brengen. We'll see. Eerst eens wat reviews bezien.

dr.lee
13 september 2008, 18:56
SupCom op pc is echt subliem goed, één van de beste rts ooit gespeeld. Dit spel kan echter niet op xbox slagen omdat je met beperkingen van controller zit.

Koonut
13 september 2008, 20:45
deze vind ge nu al voor pc in mm aan €12

gStar
13 september 2008, 20:58
IS da zowa Mechassault achtig vanop de gewone Xbox?

Zoek zo'n mechassault achtig game voor de 360

Avenger 2.0
14 september 2008, 10:09
deze vind ge nu al voor pc in mm aan €12

De Xbox versie is wel een combinatie van Supreme Commander + Forged Alliance uitbreiding.

IS da zowa Mechassault achtig vanop de gewone Xbox?
Zoek zo'n mechassault achtig game voor de 360

Opvolger van Total Annihilation. Klein beetje te vergelijken met C&C en Red Alert, maar dan op grotere schaal.

xDilatedx
14 september 2008, 12:07
Kheb hem nog nergens zien staan..

Koonut
14 september 2008, 15:19
De Xbox versie is wel een combinatie van Supreme Commander + Forged Alliance uitbreiding.

en een controller :[
lees de reviews er op na, dit is geen deftige port als c&c

Razzia
14 september 2008, 15:33
Heb nu een aantal reviews gelezen, ik ga het toch maar niet kopen. Veel te veel bugs/framedrops..

Spijtig wel. Had het echt eens willen meemaken om supcom of max gfx te kunnen spelen zonder troubles..

koji
14 september 2008, 15:57
Heb nu een aantal reviews gelezen, ik ga het toch maar niet kopen. Veel te veel bugs/framedrops..

Spijtig wel. Had het echt eens willen meemaken om supcom of max gfx te kunnen spelen zonder troubles..

ewel door dit te lezen ben ik em nog is aan het installen op men PC...

had wel zin in de 360 versie maar die technical issues zijn echt wel een ferme afknapper

alhoewel ik niet weet of er ondertussen een patch is geweest ofzo... is nu ondertussen toch al effe uit op 360 in de states

Razzia
14 september 2008, 16:07
Ik denk niet dat zulke zware technische issues kunnen verholpen worden met een patch, but that's just me.

xDilatedx
14 september 2008, 16:28
Wij hebben een EU versie he, deze zal wel verschillen van de US versie. Staat wel buiten kijf meen ik

Avenger 2.0
14 september 2008, 21:21
en een controller :[
lees de reviews er op na, dit is geen deftige port als c&c

De bediening is wel heel goed gedaan. Enkel spijtig van de framedrops en crashes. Misschien kan een patch wel voor wat beterschap zorgen. Is inderdaad wel een beetje slordig om dit zo te releasen. Maar ik vrees dat ze dit ook wel aan de verkoopcijfers zullen voelen...

Samus007
14 september 2008, 22:37
Ben een scurieus naar deze port naar de 360, op pc vergen de intense battles enorm van je systeem en consoles zijn daarvoor gekent niet al te goed mee om te gaan.

Avenger 2.0
15 september 2008, 14:56
Juist een paar uur supcom360 gespeeld. Kan niet direct zeggen dat het een aanrader is. De europese versie heeft in elk geval dezelfde kwalen als de amerikaanse. De bediening is niet echt zo handig als op pc, en het regelmatig schokken doet daar zeker geen goed aan. Nu merk ik dat het spel als gek van de DVD leest, dus als we binnekort games naar HD kunnen kopieren is het schokken misschien wel verleden tijd. Wat ik erger vind zijn de crashes. Spel loopt dus gewoon op random momenten compleet vast, iets wat ik bij geen ander spel ooit heb gehad. Het is nu in een paar uur gamen al 3 keer gebeurd, wat ik toch echt vervelend vind. Laten we hopen dat er een deftige patch komt.

xDilatedx
15 september 2008, 15:17
Wat is jouw gamertag avenger ?

Avenger 2.0
15 september 2008, 15:53
Wat is jouw gamertag avenger ?
Zit niet op Xbox Live. Doe vooral skirmish in SupCom. Heb de DVD eens helemaal gecleaned en tot nu toe geen crashes meer gehad. Misschien dat daar aan lag, we zullen zien.

xDilatedx
15 september 2008, 16:30
Ik wil gewoon je games en achievements eens zien, dus mag ik je gamertag effe ? :)

Avenger 2.0
15 september 2008, 17:19
Ik wil gewoon je games en achievements eens zien, dus mag ik je gamertag effe ? :)
Avenger SG, maar ge zult er niet veel op vinden, log enkel met live account in om updates af te halen. Savegame account is totaal offline omdat er me toch wat teveel info naar MS wordt doorgestuurd anders over men game gedrag (of beter gezegd hoe ik suck in bepaalde games). :p

xDilatedx
15 september 2008, 19:35
haha dwaaste comment die ik al gehoord heb, jongens toch hier lopen rare kwasten rond

Razzia
15 september 2008, 22:31
Avenger SG, maar ge zult er niet veel op vinden, log enkel met live account in om updates af te halen. Savegame account is totaal offline omdat er me toch wat teveel info naar MS wordt doorgestuurd anders over men game gedrag (of beter gezegd hoe ik suck in bepaalde games). :p

Telkens da gij online gaat met u account om u xbox te updaten wordt alle info van u gameactiviteiten (points, achievements,..) naar MS gestuurd. :p

phixiuZ
15 september 2008, 22:41

No offence, maar :rofl:. Who gives a shit :wtf:.

Avenger 2.0
15 september 2008, 23:23
Telkens da gij online gaat met u account om u xbox te updaten wordt alle info van u gameactiviteiten (points, achievements,..) naar MS gestuurd. :p
Daarom dat ik dus een 2de account heb die niet met live verbonden is.

No offence, maar :rofl:. Who gives a shit :wtf:.
Microsoft waarschijnlijk. Marktonderzoek, advertenties, etc...

Avenger 2.0
15 september 2008, 23:48
Maar laten we maar on-topic gaan, niemand hier supcom 360 gespeeld?

Koonut
16 september 2008, 00:54
zou je hier wel praten joh, big brother is watchin you

bon ot: heb'm is ff bezig gezien en grafisch zag het er toch wel bedroevend slecht uit
zal wel snel in de bargainbins liggen

Razzia
16 september 2008, 00:59
Ik heb het op pc gespeeld, maar na ongeveer een uur te spelen had ik teveel units op men scherm en kon men pc het niet meer aan. Low-fps feestje. Schitterend spel, don't get me wrong, heb me er enorm mee geamuseerd. Maar heb nu een hoop reviews gelezen waar overal hetzelfde gezegd wordt. Veel glitches, framedrops en random crashes. Dit zou gewoon niet mogen. Ik ga het dus niet kopen.