PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Thrustmaster Ferrari GT Experience 3 in 1 Racing Wheel

sebbonny
2 juni 2008, 20:57
Stuurwiel voor zowel PC, PS2 als PS3. Bijna niet gebruikt dus nog in uitstekende staat!
Startprijs: 20 euro
Meeneemprijs: 35 euro

Welke console je ook thuis hebt staan, het Thrustmaster Ferrari GT Experience 3-1 Racing Wheel lijkt met elke machine overweg te kunnen. Het zwarte stuur maakt immers gemakkelijk contact met drie populaire platformen: de pc, de PlayStation 2 en de PlayStation 3. Met welke console hij ook te maken heeft, de gamepad staat borg voor dezelfde gameplay en rijpret.
Niet te onderscheiden van het origineel

Bevestig het Thrustmaster Ferrari GT Experience 3-1 Racing Wheel dankzij het centrale klemsysteem stevige vast aan een tafelblad en geniet volop van wat een topfabrikant van gameaccessoires te bieden heeft. Het stuur, dat mag profiteren van het officie keurmerk van sportwagenbouwer Ferrari, heeft genoeg in zich om een uiterst realistische race-ervaring af te leveren. Ook in de Italiaans vormgegeven controller zijn twee handige, typische Ferrari-snelschakelflippers te vinden. De meegeleverde set rem- en gaspedalen maken de racesensatie compleet.
Tot zijn recht op elk platform

Het Thrustmaster Ferrari GT Experience 3-1 Racing Wheel beschikt over elf action buttons en een D-pad die tijdens een game het gebruik van een controller overbodig maakt. Het stuur is zelfs voorzien van een Home-button die op een PlayStation 3 vaak van pas komt. Overige features van het Thrustmaster Ferrari GT Experience 3-1 Racing Wheel die het racen vergemakkelijken zijn automatic centring en Vibration Feedback. Die laatste is echter alleen compatible met de PlayStation 2.

=> Force Feedback werkt WEL op pc!

Klein fototje: http://img384.imageshack.us/img384/7877/img0020lu8.jpg
(morgen een echte)

Firedwarf
2 juni 2008, 21:04
handig zou een fototje zijn...

sebbonny
2 juni 2008, 21:08
handig zou een fototje zijn...

Excuseer, zal ff maken!
edit: foto gemaakt, maar tlukt ng ni om hem op laptop te krijgen, tzal voor morgen zijn.
Maar kan wel zeggen dat er nix van krassen op zijn ofzo, echt zoals nieuw!

sebbonny
3 juni 2008, 09:48
=> echte foto toegevoegd!

sebbonny
3 juni 2008, 16:49
Upke nr 1!

brechtvm
3 juni 2008, 18:25
reden verkoop ?

persoonlijke ervaring ?
(goede reactie ? force feedback ?)

sebbonny
3 juni 2008, 18:29
reden verkoop ?

persoonlijke ervaring ?
(goede reactie ? force feedback ?)

Gebruik het niet meer (speelde ff lfs, speciaal daarvoor stuur gekocht, maar was maar een bevlieging :p)

Goed stuurken, tijd da ik er mee speelde vond ik het vree veel fun! Je kan hem volledig afstellen naar je wens (hard, zacht) dus je kan de reactie zelf instellen. Force feedback is ook aanwezig en is wel plezant, werkt goed.

SpYdR0
3 juni 2008, 18:45
Overige features van het Thrustmaster Ferrari GT Experience 3-1 Racing Wheel die het racen vergemakkelijken zijn automatic centring en Vibration Feedback. Die laatste is echter alleen compatible met de PlayStation 2.

Als ik dat dus goed versta, werkt die force feedback niet op de pc ?

sebbonny
3 juni 2008, 18:48
Als ik dat dus goed versta, werkt die force feedback niet op de pc ?

huh jawel, ik heb er alleen mee op mn pc gespeeld! Das dus een fout in de tekst denk ik!

SpYdR0
3 juni 2008, 19:26
Ok als die dus zeker deftig werkt op de pc wil ik een bod van 20€ afgehaald doen.

sebbonny
3 juni 2008, 19:42
Ok als die dus zeker deftig werkt op de pc wil ik een bod van 20€ afgehaald doen.

Is genoteerd, kan je verzekeren dat het perfect werkt!

sebbonny
4 juni 2008, 19:20
Up nr 2 (3 ups + 24u is verkocht)

sebbonny
5 juni 2008, 10:42
Kheb een bod ontvangen van buitenaf (iem op mn pa zn werk) van 30€.

SpYdR0
5 juni 2008, 17:19
ja laat dan maar zo zeker ?

sebbonny
5 juni 2008, 19:28
ja laat dan maar zo zeker ?

OK.

(Laat deze nog 24u open staan voor moest je je nog bedenken, of moest iemand anders nog interesse hebben)

GenghiS_KhaN
6 juni 2008, 17:53
Hoe verbind je die met de PC?

via usb??

brunk
6 juni 2008, 18:56
ik heb ook interesse voor 31€ dan maar ;p
waar kan ik m afhale??
kan tussen leuve/antwerpen

sebbonny
6 juni 2008, 22:31
ik heb ook interesse voor 31€ dan maar ;p
waar kan ik m afhale??
kan tussen leuve/antwerpen

Sorry "GenghiS_KhaN" da ik nimeer kon reageren, ik had vandaag examen en daarna was ik niet thuis.

Brunk, ik ben van wetteren (oost-vlaanderen, dicht bij Gent), en heb geen rijbewijs/auto dus ik kan niet komen leveren. Ik kan het wel opsturen, maar dan komter zeker 10 euro bij denkik. (Moest je je dus bedenken zal ik je geen negatieve I-trader geven, want ik had dus al een bod van 30 euro)