PDA

Volledige versie bekijken : rackserver in nieuwstaat

fromalk
2 juni 2008, 19:07
Hallo allemaal,

ik zet wegens de stopzetting van een project de volgende server te koop;

1u chietec behuizing (S110) incl 1u voeding incl rails
amd opteron 148 incl passieve cooler (1u)
tyan moederbord tomcat K8E
2* 320 GB Sata HDD's SATA 2 7200 RPM (weet het precieze model nu niet)
1 GB RAM

Heeft slechts enkele maanden als testserver in het datacentrum gedraaid. In absolute nieuwstaat > datacenter = stofvrij

Heeft nooit een load te verwerken gekregen omdat ik de enige testgebruiker was :lol:

Verdere info beschikbaar

Directadmin lifetme licentie ook beschikbaar, k moet wel even opzoeken welke het precies is.

MVG Stijn

BMF|Johan
2 juni 2008, 20:37
past een eATX-bord in die behuizing? Is daar genoeg airflow in voor 2 quadcores?

fromalk
2 juni 2008, 21:37
airflow is zeer goed, dit is echt een van de betere behuizingen op de markt als het ware. Daarom dat ze ook redelijk populair zijn.

eatx zal niet passen me dunkt

nog een foto gevonden: http://www.webnhost.be/files/paris_dc.jpg

er zit dus ook een dvd speler in :)

MVG Stijn

successor
2 juni 2008, 21:43
verkoop je ook in stukjes ? ik heb misschien interesse in het moederbord, maar dan mag het niet te duur zijn (die HDD's wil ik evt. ook overkopen)

fromalk
2 juni 2008, 21:50
appart verkopen is mogelijk

maar alles samen geniet de voorkeur. Overigens ga ik even opmerken dat ik alleen verkoop als de prijs degelijk is. Die apparatuur verliest veel van zijn waarde maar het probleem is dat ik tegen december opnieuw een bak kan gebruiken, dus nu laag verkopen en dan duur kopen zie k niet zitten

extremepc
2 juni 2008, 21:52
heb je min en meeneemprijs

mvg

fromalk
2 juni 2008, 21:57
niet meteen nee. Doe gewoon een goed bod ;)

fromalk
2 juni 2008, 22:14
op aanvraag dan toch;

meeneemprijs is 450€ voorlopig allesinds.

Voor die prijs mag hij meteen weg, prijs is zeker nog bespreekbaar en lagere degelijke boden worden ook aanvaard!