PDA

Volledige versie bekijken : jusched.exe

mythe
1 juni 2008, 11:01
Ik krijg hier dus iedere keer error op mijn desktop en ik weet bijlange niet wat het inhoud. Misschien iemand die me kan helpen hier?
Heb al wat zitten zoeken op google maar vind niet direct oplossing, enigste vermoeden dat het aan de java install ligt, maar zou niet weten welke java kit ik dan moet herinstalleren aangezien je er 4 hebt ^^.

Morgen installeer ik waarschijnlijk terug vista, maar ik zou het wel is willen weten wat de foutmelding is.

Visual Studio Just-In-Time Debugger

An unhandled win32 exception occured in jusched.exe [932].
Just-In-Time debugging this exception failed with the following error:
No installed debugger has Just-In-Time debugging enabled.
In Visual Studio, Just-In-Time debugging can be enabled from Tools/Options/Debugging/Just-In-Time.

Check the documentation index for 'Just-in-time debugging, errors' formore information

TiZon
1 juni 2008, 11:29
Blijkbaar probeert hij steeds een .java-bestand te compilen, maar is er een fout met uw compiler (niet met de code die hij probeert te compileren)

Smijt alles van java er af en installeer de laatste nieuw (1.6 U6 zeker?).

mythe
1 juni 2008, 17:10
Welke moet ik dan downen? Want je hebt Java FX, Java SU, ... :s

breez
1 juni 2008, 17:51
Welke moet ik dan downen? Want je hebt Java FX, Java SU, ... :s

deze (http://www.java.com/nl/download/)

mythe
1 juni 2008, 18:29
thx! Sorry voor het amateuristisch gedoe, maar ik volg het de laatsten tijd allemaal nietmeer zo nauw op. Vroeger kon ik met alles mee spreken, de laatsten tijd met nog maar weinig :).

*Edit: juist is op u site geweest, toch wel verre van mijn muziekgenre :). Maar succes ermee ;).