PDA

Volledige versie bekijken : Resident Evil 5

ngL-
31 mei 2008, 12:09
nieuwe trailer (http://www.gametrailers.com/player/34647.html) :drool:
RE4 was game of the year 2,3 jaar geleden en zelfs nog een van de weinige games die ik af en toe nog es in m'n gamecube steek... bring it on :)

syndrom
31 mei 2008, 14:17
lijkt meer vant zelfde, resident evil 4 in een andere setting.

Ziet er wel gelikt!

kiewitcity
31 mei 2008, 17:17
als ze die camera gewoon fps maken haal ik deze en anders huur ik m eens om te zien hoe het speelt...al veel te fel geérgerd aan die res evil games op cube...

Evil Force
31 mei 2008, 18:12
ik ergerde me ook dood aan die camera :s

maar toch ben ik wel sterk benieuwd naar de komende RE 5

Wg_Flow
31 mei 2008, 20:21
nooit last gehad met de camera in RE4 hoor :s

Spectre
31 mei 2008, 20:42
meh dit is zo'n must buy ^^

Carrotman
31 mei 2008, 21:40
Moet ge de rest gespeeld hebben om aan deze 5de te beginnen?

Boltèr
31 mei 2008, 22:48
Nee eigenlijk totaal niet, maar ge hebt alleszins wa gemist als ge nooit RE2 (psone) gespeeld hebt! Echt een prachtspel was het!

Koonut
31 mei 2008, 22:54
of het origineel

soit, zietr eigenlijk veel te hard uit als re4, dat ze maar snel wat co op footage tonen

Carrotman
31 mei 2008, 23:28
RE2 heb ik wél gespeeld en RE5 is terug met die Leon ofzo? Die verhaallijn en verleden van de karakters interreseert me wel. :p

BiZi
1 juni 2008, 13:16
Mja game gaat waanzinnig worden, dat staat vast.

Capcom 4 life !

CP-RB2H
1 juni 2008, 13:20
Mja game gaat waanzinnig worden, dat staat vast.

Capcom 4 life !

Jup jup, deze moet ik ook meteen hebben. Capcom hun horrorgames zijn subliem, alleen Dino Crisis 3 was zowat de worst game ever, jammer want deel 1 was één van de beste games aller tijde naar mijn mening.

Killstick
2 juni 2008, 00:08
RE2 heb ik wél gespeeld en RE5 is terug met die Leon ofzo? Die verhaallijn en verleden van de karakters interreseert me wel. :p

verhaallijn zal hier net zoveel inzitten als in RE4. Niks te maken met het orgineel. Moest het niet zijn dat de characters uit de oude reeks komen zou je het niet eens merken. Je kan in RE0 tem3 en veronica door 1 documentje op te pakken meer van het verhaal te weten komen en meer bibbers krijgen dan hier in het hele spel.

Serieus RE4 was dood makkelijk, flashes sparen voor de eindbaze. Kniekes schieten en melee doen. Weten wat je moet opgraden. Dunno maar opt einde had ik op hard genoeg over om laat ons zeggen alles nog eens te killen. Met 3 wapens max upgraded :p

Voor het verhaal of spanning zou ik dit nooit spelen. Als pure actie zal het wel goed spel zijn. Maar ik probeer dan tijdens het spelen te vergeten dat het om een RE gaat.

Voor mensen die denken dat dit moeilijk ga zijn, wees gerust de serie is er steeds op vermakkelijkt :p

Duc1n0
2 juni 2008, 08:42
Ik vind het verhaal net wel goed. Ik vind het leuk gedaan dat Capcom al zen games aan elkaar heeft gelinkt qua story. RE 5 is trouwens met Chris Redfield , niet Leon.

Killstick
2 juni 2008, 09:59
alsof ek da ni wist. Ze bouwen gwn voort op de vaagte die ontstond na de andere RE's. We zijn ontsnapt, we gaan achter umbrella en wesker. Ja zo kunnen ze ze van overal laten komen. Oh kijk daar een virus, en kijk daar nog eentje.

Hoeveel verhaal dat je kon aanknopen met de rest zat er in RE4? In de cutscene zeggen ze eens survivor of raccoon city, dan paar namen : ada, leon, wesker, umbrella. Tada daar stopt de link met het vorige.

Kweet niet of je alle vorige vanvoor naar achter hebt gespeeld, maar daar loop je door dezelfde stad en zie je dingen die je in de ene game doet die invloed hebben op de andere. Daar zit elke game aan elkaar vast.

Maarja dat zal mijn smaak dan weer zijn. RE4 was een cakewalk, gwn lineair naar voor stappen. Het schieten was niet moeilijk, TE veel ammo om benauwlijk te zijn. Mss is capcom gwn bang om een moeilijke survivor uit te geven, waar mensen moeten zoeken naar dingen, NOTES moete lezen, terug keren naar plaatsen waar ge al zijt geweest en een ammo tekort. Dat je iets hebt zoals in RE remake. Oh damn in deze kamer zitten 2 hunters en heb niet veel shotgun kogels. In RE4 was het eerder van damn waar is diejen merchant da ik hem ier wa ammo verkoop want mijne koffer zit weeral vol.

Tzal een prachtig spel worden, als ik kan speel ik hem zeker. Mss is het juist beter dat ze het oude verhaal ongemoeid laten.

ngL-
2 juni 2008, 11:52
ik vond RE4 subliem om 2 redenen:
-de manier waarop ze de cut-scenes interactief maakten door u op gegeven momenten bepaalde knoppencombinaties te laten drukken, eigenlijk zat je nooit rustig naar het scherm te kijken want op elk moment kon er iets gebeuren
-the mercenaries: de survivalgamemode (beetje à la The Club) die ik toch wel uuuuurenlang gespeeld heb...zalig gewoon :)
Hopelijk komen deze dingen terug, samen met de close combat "kicks" en stuff... can't wait

rico
2 juni 2008, 15:41
RE4 was de max op gamecube was echt blij dak toen ne GC had staan want ik vind het de beste RE in de reeks. +als die 5 zelfde gamplay biedt plus wa meer gelikte graphics kan ik dit alleen maar toejuichen

Spandi
2 juni 2008, 16:09
Ik heb de Wii editie van de 4 en die vond ik heel leuk, vooral het schieten met de Wiimote was tof uitgewerkt. Ik vrees dat van de 5 geen Wii versie zal komen :p

Wg_Flow
2 juni 2008, 16:48
re4 op de gc ziet er tienduizend keer beter uit dan die op de wii, verbazend.

Duc1n0
5 juni 2008, 00:05
alsof ek da ni wist. Ze bouwen gwn voort op de vaagte die ontstond na de andere RE's. We zijn ontsnapt, we gaan achter umbrella en wesker. Ja zo kunnen ze ze van overal laten komen. Oh kijk daar een virus, en kijk daar nog eentje.

Hoeveel verhaal dat je kon aanknopen met de rest zat er in RE4? In de cutscene zeggen ze eens survivor of raccoon city, dan paar namen : ada, leon, wesker, umbrella. Tada daar stopt de link met het vorige.

Kweet niet of je alle vorige vanvoor naar achter hebt gespeeld, maar daar loop je door dezelfde stad en zie je dingen die je in de ene game doet die invloed hebben op de andere. Daar zit elke game aan elkaar vast.

Maarja dat zal mijn smaak dan weer zijn. RE4 was een cakewalk, gwn lineair naar voor stappen. Het schieten was niet moeilijk, TE veel ammo om benauwlijk te zijn. Mss is capcom gwn bang om een moeilijke survivor uit te geven, waar mensen moeten zoeken naar dingen, NOTES moete lezen, terug keren naar plaatsen waar ge al zijt geweest en een ammo tekort. Dat je iets hebt zoals in RE remake. Oh damn in deze kamer zitten 2 hunters en heb niet veel shotgun kogels. In RE4 was het eerder van damn waar is diejen merchant da ik hem ier wa ammo verkoop want mijne koffer zit weeral vol.

Tzal een prachtig spel worden, als ik kan speel ik hem zeker. Mss is het juist beter dat ze het oude verhaal ongemoeid laten.

Ik had het vooral over de andere REs en niet specifiek over RE4 ;).
Ik snap uwe uitleg op mijn reply absoluut niet want ik verwijs nergens enkel naar RE4.
Mijn opmerking over Chris en Leon was btw niet op u maar op een post er boven ;).
En ja ik heb ze allemaal van voren naar achter gespeelt en meerdere keren opnieuw gespeelt voor alle files te bemachtigen omdat ik zo geboeit was/ben door het verhaal. Ik ben een grote RE fan.