PDA

Volledige versie bekijken : [Te ruil] creative zen 8gb

De SkeEvN
29 mei 2008, 19:37
Zou liever terug een creative zen vision (maakt nie uit welke versie)hebben ipv de gewone creative zen 8gb

deze:
http://www.appinformatica.com/imf/mp3-mp4-creative-zen-8-gb-1g.jpg

aangekocht in mediamarkt en nog geen paar maanden oud
geen tot weinig gebruikssporen

vragen of info? just ask :)

De SkeEvN
31 mei 2008, 10:07
upppp

RSSD
31 mei 2008, 11:34
upppp

Ook teleurgesteld over het volume of heeft het een andere reden ?

mythe
31 mei 2008, 11:43
Ik heb vraagje:
verkoop je hem soms of wil je enkel ruilen? Indien verkoop, hoeveel?

@RSSD: wat bedoel je met volume? Als je geluidsniveau bedoeld bestaan er wel degelijk hullpmiddeltjes voor dit op te krikken ;).

RSSD
31 mei 2008, 11:44
Ik heb vraagje:

@RSSD: wat bedoel je met volume? Als je geluidsniveau bedoeld bestaan er wel degelijk hullpmiddeltjes voor dit op te krikken ;).

Dat bedoel ek ja, pm me anders es...

De SkeEvN
31 mei 2008, 12:29
eerst had ik een creative zen vision de gewone
de navigatieknopjes van deze gaan nie meer en creative wil deze niet meer repareren aangezien hij uit garantie is

nergens meer een creative zen vision gevonden enkel de W en deze is veel te duur voor wat het maar is

dient hoofdzakelijk om audio in men auto en films in de auto en op tv

heb dan maar het beste alternatief voor geluid gekozen en de creative zen gekocht.
geluid vin ik imo zoals het moet en ben nogal een audiofiel en deze is echt wel goed :) tis geen cd kwaliteit maar zit er dik tegenaan in de auto.

nix negatief erover te zeggen eig
wil gewoon terug nen vision hebben

Ik heb vraagje:
koste mij 140 in mediamarkt, vanaf 110 mag hij buiten maar dan hebbek nog altijd men vision niet dat ik wil :/ dus verkopen zit er momenteel nog niet in

dnoiz
31 mei 2008, 12:33
Dat bedoel ek ja, pm me anders es...

Was die van jou niet verkocht een tijdje geleden? Had geboden, daarmee, misschien heb ik iets gemist :).

G.

dyllcarlie
31 mei 2008, 20:35
koste mij 140 in mediamarkt, vanaf 110 mag hij buiten maar dan hebbek nog altijd men vision niet dat ik wil :/ dus verkopen zit er momenteel nog niet in
mss domme reactie omdat ik nieuw ben
maar de 8Gb kost nu nieuw nog maar 115 dus 110 is te hoge prijs ik heb eentje van 4 Gb en ben er zeer te vreden mee
edit: oeps :p sorry

De SkeEvN
1 juni 2008, 10:41
mss domme reactie omdat ik nieuw ben
maar de 8Gb kost nu nieuw nog maar 115 dus 110 is te hoge prijs ik heb eentje van 4 Gb en ben er zeer te vreden mee
waarom doe je hem eigenlijk weg ?je leest men post waarom ik hem wil ruilen en je vraagt het dan nog eens? :crazy:

omdat ik terug nen creative zen vision wil

De SkeEvN
2 juni 2008, 18:10
uppppppppp2

De SkeEvN
4 juni 2008, 17:23
uppppp3

JelleMees
28 juni 2008, 15:22
Wil je mijn Creative Zen Vison W niet afkopen? Nieuw kost deze nog 330-360€ ( afhankelijk van winkel tot winkel ) en die van mij is nog in perfecte staat en er is nog 1 jaar garantie op. Het scherm heeft geen enkel krasje omdat ik de speler altijd zorgvuldig in het fluele zakje gestoken heb bij vervoer.

Ik wil die van mij wel verkopen voor 200€.

De SkeEvN
28 juni 2008, 15:30
is iets teveel

JelleMees
28 juni 2008, 15:34
is iets teveel

Ik wil er wel nog 20 van af doen.