PDA

Volledige versie bekijken : Rapidshare download progs

Time
25 mei 2008, 16:26
Ja ik heb de search al gebruikt. De problemen die ik ondervind staan volgens mij nog nergens beschreven.

Ik ben een premium user.

Rapget werkt niet bij mij, de links pasten in het prog werkt perfect. Je ziet alle balkjes mooi vollopen. Statbar rapporteert traffic aan max speed. Alles ok zou je denken...
Maar hij download juist niks, hij simuleert enkel de download. Eens het downloadbalkje vol is schiet hij weer naar 0% en begint het downloaden opnieuw. Ondertussen is er nergens op mijn HDD een file binnengekomen en heeft ook de telemeter geen trafiek gerapporteert?? :wtf:

Van de site van RS dan Rapidshare Manager geprobeerd. Die doet wat Rapget verkeerd doet wel allemaal juist. Er is slechts 1 probleem: mijn pc voelt plots aan als een pentium 2 waarop je Vista probeert te draaien... cpu load schiet de lucht in. Ook wanneer ik maar 1 simultaneous download probeer. Weet niet wat het probleem daar is, maar normaal is het alles niet. En werkbaar ook niet.

Dan Flashget geprobeerd. Als ik gewoon de urls kopieer komt Flashget al vragen om ze te importeren. Allemaal juist. Enige probleem is dat hij de file niet juist download. Elke url is na 2-3 seconden gedownload en is dan telkens een kleine 4 MB groot?? :/
Ook zeer handig dat ik geen standaard download folder kan selecteren. Hij opteert altijd voor c:\download, maar de C-schijf is een kleine partitie enkel voor mijn windows. Daar is niet genoeg plaats. Elke download zou je die dir moeten aanpassen. :doh:

Iemand die deze problemen herkent? Ik ben het beu om telkens url per url in mijn browser te plakken, maar het is voorlopig de enige manier die werkt. :help:

TiZon
25 mei 2008, 16:29
De programma's die jij hier beschrijft werken bij mij allemaal perfect, maar ik download meestal op Speed Download nu (OSX)

Kijk eens na dat je in rapGet alles goed hebt ingesteld:
http://www.raymond.cc/blog/archives/2007/03/13/use-download-manager-with-rapidshare-premium/

Cyrano.ak
25 mei 2008, 17:02
Ik gebruik flashget.
Je kan (dacht ik) bij flashget wel vanalles omtrent download instellen.
Bepaald type bestand in bepaalde map zetten, per bestand kiezen,...

Het eerste prob ivm de 4MB weet ik het niet.

maxdevis
26 mei 2008, 10:37
indien premium account:
orbit downloader werkte bij mij perfect.

Moloch
26 mei 2008, 10:55
hebt ge bij rapget wel uw premium login en pass ingevoerd? anders durft em wel eens moeilijk doen

Sprant!x
26 mei 2008, 11:31
Of als je over je 25 gig om de 5 dagen zit, kan er ook wat aan doen.

bLaZeR
28 mei 2008, 18:10
Internet Download Manager oftewel IDM werkt perfect :)

menlor
29 mei 2008, 23:24
hebt ge bij rapget wel uw premium login en pass ingevoerd? anders durft em wel eens moeilijk doen

idd login moet echt da nummer zijn :) niet een alias

ma denk ni da het da zal zijn, want ge hebt al goe gezocht.

Bram
30 mei 2008, 18:17
Ik gebruik flashgot... Gewoon links selecteren en op ctrl f2 duwen. Gemakkelijker kan nie. En ik zet da op nen Firefox portable op m'n USB stick, dan kank het ook op school gebruiken :p