PDA

Volledige versie bekijken : Prepay kaart 2100 MS Pionts

Annebel123
23 mei 2008, 11:33
Ik heb me zojuist een kaart gekocht in de gamemania van 2100 (just geen 30euro) wil de kaart code ingeven en zegt heel de tijd invalid code. Geen goede code dus... Ik heb alles al geprobeert, nr 7 als 1 ingegeven moest dat overdrukt zijn of zo maar nopes... Vind het wel weer een duur grapke. Tis al erg genoeg dat ge 30euro betaald voor content die eigenlijk gerust gratis mocht zijn en als dan uw betaalde prepay kaart het nog nie eens doet amai zunne..

hatetn
23 mei 2008, 11:35
zeker dat je geen 0 als O of Q ingeeft ofzo
trouwens 30€:eek: voor 44 hebde der 4200. als ge uzelf nog eens extra laat oplichten jah

Annebel123
23 mei 2008, 12:01
Komt geen 0 of O in voor

Mike Ty$on
23 mei 2008, 14:35
ge hebt toch geen amerikaans account?

want dat pakt em niet aan...

apriliars50
23 mei 2008, 15:11
Heb het tel.nr. ff opgezocht si.

0800 7 9790

of +32 27106180 als je mobiel belt

fixer187
23 mei 2008, 15:17
Terug gaan naar de winkel met de kaart.

Fishie
23 mei 2008, 15:37
Die kaarten kosten bijna overal 25€ en ge hebt klootzakskes die codes proberen te vinden die werken en die dan online verkopen(hier op telenet zijn der zo ook al wa de deur uitgegaan).
Die codes dat die vinden staan dan natuurlijk ergens op een kaart die in een winkel verkocht word en dan worden de eerlijke gebruikers lelijk gepakt.
Bellen naar MS en die brengen dat in orde.

Annebel123
23 mei 2008, 15:46
Ik denk dat het wel eens kan dat ik op amerikaanse account zit.
Als ik fifa euro 2008 in de lobby ga heb ik ook een amerikaans vlagje ipv belgisch.
Hoe kan ik dit aanpassen? Allez terug op belgische account gaan met mijn naam...

_DM_
23 mei 2008, 16:01
Kunt ge niet meer aanpassen, behalve een nieuwe account maken met Belgie als land, heb dat ook voorgehad.

Annebel123
23 mei 2008, 16:03
idd ik kan dat niet meer aanpassen; verenigde staten staat het nu...
als ik een nieuwe aanmaak ben ik ook alles kwijt van 12maanden gold en al wa een gedoe toch...

Creamium
23 mei 2008, 16:05
waarom heb je dan ook US als locatie ingegeven, daar zijn dummy accounts voor kerel

I~MushrooM
23 mei 2008, 16:06
Die kaarten kosten bijna overal 25€ en ge hebt klootzakskes die codes proberen te vinden die werken en die dan online verkopen(hier op telenet zijn der zo ook al wa de deur uitgegaan).
Die codes dat die vinden staan dan natuurlijk ergens op een kaart die in een winkel verkocht word en dan worden de eerlijke gebruikers lelijk gepakt.
Bellen naar MS en die brengen dat in orde.

Kwee ni zenne, dan moogde veel codes ingeven voor ge ooit is prijshebt, met de uren da ge er insteekt, kunde beter een kaart kopen :D En ne key generator bestaat ook ni

I~MushrooM
23 mei 2008, 16:10
als ik een nieuwe aanmaak ben ik ook alles kwijt van 12maanden gold en al wa een gedoe toch...

Maakt een eu account aan en koop alles daarmee, maakt ni zoveel uit, alles wa ge koopt werkt op alle accounts op de xbox waarop het gekocht is. En hou die account bij voor moest uw xbox het ooit begeven, kunde alles weer downloaden en gebruiken met da account als ge ermme olkine zijt en ook offline spelen want ze gaan drm shit aanpassen dat da mogelijk zal maken.

Annebel123
23 mei 2008, 16:30
Ik heb dus intussen mijn oude BE account terug opgehaald en al die punten opgemaakt aan shit arcade spellekes... Ik wou die punten gebruiken voor Movies af te halen maar die movie download krijg ik dus alleen maar op mijn VS account. In belgie is dat precies nog niet... Die amerikaanse account heb ik bewust zo gemaakt omdat er sneller demos opstaan en ook meer filmpjes etz dan op een Belgische account... Wat ik allemaal maar raar vind maar bonn. Bij deze weet ik dat dus ook al weer!

kiewitcity
23 mei 2008, 19:47

tja ge zit hier dan ook in belgié ..... en dan ma zeggen da de boel niet werkt....

Annebel123
23 mei 2008, 21:10
Zou toch moeten werken he, als ze overal dat prepay systeem hebben... Wat maakt het dan uit?

ToNiC
23 mei 2008, 23:25
Als ge probeert te prutsen zie dan da ge u goed informeert ipv het op het systeem te schuiven...Content die gerust gratis mag zijn?! Wat mag dat dan wel zijn...