PDA

Volledige versie bekijken : probleem met beeld xbox360

Evil Force
29 april 2008, 15:46
Ik heb dus een neiuwe VGA-kabel aangekocht omdat ik dacht dat er iets mee scheelde. Ik krijg namelijk geen signaal meer door van mijn xbox360 naar mijn pc-scherm. Gisteren kreeg ik enkel rode strepen op het scherm maar kon ik nog perfect gamen, buiten dus die rode strepen. Vandaag echter heb ik helemaal geen beeld meer (wel nog geluid) , net nu ik gta4 aangekocht heb verdorie. Nu zit ik hier dus met 2 perfect werkende VGA-kabels maar nog altijd geen beeld. Een uur geleden heb ik een nieuwe gender changer (zo'n klein tussenstukje voor tussen vga-kabel en pcmonitor-kabel) gekocht, en nog altijd heb ik geen beeld maar wel geluid, waarschijnlijk geeft mijn 360 gewoon geen beeld meer door ofzo.
Voor de rest nx vreemds ofzo, geen rode ring of andere abnormale dingen aan de xbox.

Nog iemand die hetzelfde probleem heeft gehad?

Gelieve zo snel mogelijk iets te laten weten indien ej mij kunt helpen.
Echt wel vervelend, ik game de laatste maanden praktisch nooit op men xbox,vandaag koo^p ik gta4, en voila de 360 werkt nie meer. pfff

fixer187
29 april 2008, 15:49
Als je de component kabel hebt probeer dan eens de composite plug te gebruiken op een gewone tv.

Evil Force
4 mei 2008, 13:42
heb ondertussen al terug beeld, maar ik krijg af en toe (lees 50%) van de tijd zo rode schimmen overal.
Als ik bijvoorbeeld rond cruise in GTA dan krijg ik op de plaatsen die normaal blinken (bovenkant auto, natte straat) en ook andere dingen zoals zijkanten van huizen enzo rode vlekken, de kleuren lijken wel vermengd met rood of geoon door rood vervangen.
Zou dit misschien kunnen liggen dat ik mijn resolutie moet verlagen ofzo. Ik game nu dus met een niewe vga-kabel (en gender changerke) dus daar ligt het niet aan, en het scherm werkt ook nog perfect als ik het aansluit op men laptop. dus het moet iets zijn aan men 360 of een instelling vrees ik.

poseidon1
4 mei 2008, 14:47
heb ondertussen al terug beeld, maar ik krijg af en toe (lees 50%) van de tijd zo rode schimmen overal.
Als ik bijvoorbeeld rond cruise in GTA dan krijg ik op de plaatsen die normaal blinken (bovenkant auto, natte straat) en ook andere dingen zoals zijkanten van huizen enzo rode vlekken, de kleuren lijken wel vermengd met rood of geoon door rood vervangen.
Zou dit misschien kunnen liggen dat ik mijn resolutie moet verlagen ofzo. Ik game nu dus met een niewe vga-kabel (en gender changerke) dus daar ligt het niet aan, en het scherm werkt ook nog perfect als ik het aansluit op men laptop. dus het moet iets zijn aan men 360 of een instelling vrees ik.

Ik heb juist hetzelfde probleem gehad met mijn 360, het ligt aan de console zelf, niets te maken met scherm of kabels.
Eerst had ik ook plots geen beeld meer, dan heel wazig beeld met totaal verkeerde kleuren. En na 2 dagen gaf het weer helemaal niks meer.

Ik heb eens iets gelezen over dit probleem (weet niet meer juist waar), maar het schijnt veel voor te komen bij oudere xbox 360's.
Gewoon bellen naar helpdesk en hem laten oppikken

Evil Force
4 mei 2008, 15:00
Ik heb juist hetzelfde probleem gehad met mijn 360, het ligt aan de console zelf, niets te maken met scherm of kabels.
Eerst had ik ook plots geen beeld meer, dan heel wazig beeld met totaal verkeerde kleuren. En na 2 dagen gaf het weer helemaal niks meer.

Ik heb eens iets gelezen over dit probleem (weet niet meer juist waar), maar het schijnt veel voor te komen bij oudere xbox 360's.
Gewoon bellen naar helpdesk en hem laten oppikken

oei, pff kga toch nog effe wachte en gta wa spelen denk ik :)
maar euh, hoelang is die garantie ook weer geldig ?
Ik heb hem namelijk een anderhalf jaar geleden 2dehands gekocht en toen was ie al een jaar oud ofzo.
En die garantie staat nu zeker op die persoon zijn naam of hoe werkt dat allemaal ?

(bedankt voor reply)

poseidon1
4 mei 2008, 18:09
oei, pff kga toch nog effe wachte en gta wa spelen denk ik :)
maar euh, hoelang is die garantie ook weer geldig ?
Ik heb hem namelijk een anderhalf jaar geleden 2dehands gekocht en toen was ie al een jaar oud ofzo.
En die garantie staat nu zeker op die persoon zijn naam of hoe werkt dat allemaal ?

(bedankt voor reply)

Ik weet niet hoe lang je xbox het nog zal volhouden, bij mij was dat maar een dagje.
Als die persoon nooit zijn xbox heeft laten registreren, dan kan je hem gewoon op uw naam zetten, anders moet het via die verkoper gaan.