PDA

Volledige versie bekijken : Asot 350 (Armin Van Buuren)

Trancerke
5 maart 2008, 01:24
1 mei zal Armin Van Buuren zijn radio show A state of trance 350 volgens geruchten bij ons in antwerpen te doen zijn.
Vorig jaar naar asot 300 geweest heel vette line-up .Enige dat wat tegenviel was het kijkpubliek. Dus ik hoop nu op geen gratis inkom en natuurlijk heel benieuwd welke locatie er gebruikt zal worden

schorre Boom?
Eilandje Antwerpen ?
Festivalterrein Stad Antwerpen ?

of ergens binnen?

Spectre
5 maart 2008, 01:39
het kijkpubliek?
Als in volk dat gewoon komt kijken maar niet van de stijl houdt ofzo :p

Trancerke
5 maart 2008, 02:20
haha zal het ff verduidelijke ;)

vorig jaar was er in den bosch asot 300 het was in den dag en het was gratis dus veel mensen die me kinderen kwamen enz (met gevolg ook veel niet liefhebbers)

Spectre
5 maart 2008, 02:28
als het in A'pen te doen is tegen betaling ga ik ook wel eens zien. Altijd supersetjes van Armin. Vooral zijn yearmixes zijn lovely

Niels_H
5 maart 2008, 09:57
Miljaar dan zit ik in Athene, zou erg pijnlijk zijn als het dan in België zou doorgaan. Ik volg ASOT al erg lang, en ook zijn 3 uur durende set op Tomorrowland 2007 was absolute top. :bow:

Trancerke
11 maart 2008, 05:58
Op donderdag 1 mei op Hemelvaartsdag viert Armin van Buuren de 350ste uitzending van zijn internationale radio show ‘A State Of Trance’. Vorig jaar werd zijn 300ste uitzending nog met een spectaculair festival in ’s-Hertogenbosch gevierd, ditmaal wijken we uit naar onze zuiderburen om het nog grootser aan te kunnen pakken. Vanaf de Houtdok Zuidkaai in Antwerpen wordt de 350ste uitzending van ‘A State of Trance’ door meer dan 40 radiozenders wereldwijd uitgezonden!! Deze unieke locatie op 10 minuten lopen van het centrum is aan een mooie oude haven gelegen en is vanuit Nederland goed bereikbaar.

Om even terug te blikken op het verleden vond de allereerste ASOT uitzending plaats halverwege Maart 2001. In 2004 besloot Armin, samen met ‘A State of Trance’, naar een andere zender te vertrekken en nu, zo’n 7 jaar later, viert de show al weer haar 350ste verjaardag. Op dit moment wordt de show iedere vrijdag tussen 22:00 en 00:00 uitgezonden op Slam!FM. Wereldwijd heeft ASOT iedere week meer dan 4 miljoen luisteraars en is daarmee een van de populairste Dance georiënteerde radioshows ter wereld. Voor deze speciale gelegenheid heeft Armin natuurlijk een aantal van zijn collega’s uitgenodigd om deze mijlpaal samen met hem te kunnen vieren, maar het aller leukste is dat ook jij zelf invloed op de line up kunt uitoefenen!! Op het forum van arminvanbuuren.com geeft Armin jou de gelegenheid om hier suggesties voor aan te dragen. De meest aangevraagde artiesten zullen dan, indien mogelijk, aan de line up worden toegevoegd!!

De complete line up zal in de aanloop naar het feest bekend gemaakt worden.

LINE-UP:

Armin Van Buuren
Markus schulz
Many more soon...

INFO / DATE / TIME / LOCATION:

Datum: 1 mei 2008
Tijd: 14:00 - 22:00
Locatie: Kruising van het kattendijkdok oostkaai en madrasstraat

TICKETS:
Gratis entree

http://www.aldaevents.nl/350ste-uitzending.html

Wisternoff
12 maart 2008, 00:32
Tkan zijn dat ik ook ga, op ASOT300 was ik ook present, en toen heb ik mij ook goed geamuseerd.

Olivier_Twister
12 maart 2008, 12:23
gaaaaaaaaan, armin zijn mixes zijn gewoon altijd zo zalig en af!!!

Niels_H
12 maart 2008, 17:12
Miljaar dan zit ik in Athene, zou erg pijnlijk zijn als het dan in België zou doorgaan. Ik volg ASOT al erg lang, en ook zijn 3 uur durende set op Tomorrowland 2007 was absolute top. :bow:

Ja lap 1 mei in België dus :doh:

clincker
12 maart 2008, 21:39
Waaatt! Armin? Live? Achter mijne hoek? Te mooi om waar te zijn; en dan nog gratis ook. Er gaat dan natuurlijk ook heel veel niet-liefhebbers staan, mor soit; dat gaat genieten worden.

RCoasterB
12 maart 2008, 23:49
Heaven!

tekn0w!z
13 maart 2008, 01:38
350 al?

Waar is de goede oude tijd toen ik M.I.K.E. - Turn out the lights voor het eerst hoorde in ep 80 ofzo :p

Robust²
13 maart 2008, 19:17
Ik zal er ook wel zijn :) Zorg maar da gij ook komt Wisse!

balbe
16 maart 2008, 15:22
will be present :)

Krisix
16 maart 2008, 16:31
Present :woohoo:! Wordt 9de keer Armin live aan't werk, moehaha :evil:!

balbe
18 maart 2008, 14:19
van mij 4de keer maar
eerste keer op 16 years illusion, was toen heeele vette set vond ik

Trancerke
18 maart 2008, 14:55
van mij mijn 12de x ongeveer :D

tja de birtdays van illusion waar is den tijd :P

clincker
18 maart 2008, 18:53
Zal mijne 2de keer worden; eerste vorige keer in Tomorrowland en zo te zien gaat die daar dit jaar ook present zijn.

Wisternoff
20 maart 2008, 22:15
Armin van Buuren
Markus Schulz
Nic Chagall
John O'Callaghan
DJ Shah
Aly & Fila
M.I.K.E.

Behoorlijk zwakke line-up. :puke:

clincker
20 maart 2008, 22:18
Armin van Buuren
Markus Schulz
Nic Chagall
John O'Callaghan
DJ Shah
Aly & Fila
M.I.K.E.

Behoorlijk zwakke line-up. :puke:

...of toch net niet! Buiten Nic Chagall heb 'k van de meeste al wel wat gehoord en dat is toch wel zeer degelijk. Zeker ivm wat ge normaal op feesjes hoort. Dit is topklasse van trance! En vooral Schulz en Van Buuren:bow: Dat wordt te zot!

Wisternoff
20 maart 2008, 22:22
Maar jij dacht ook dat Universal Nation een groepje was met de hit Push. :s

clincker
20 maart 2008, 22:56

tsss blijft mij dat achtervolgen... en het feit dat ik artiest en nummer eens verwisseld doet niks af van de artiest z'n kwaliteiten, of z'n muziek.

Trancerke
20 maart 2008, 23:16

ja en u mening van zwakke line-up lol.... die vind ik nog veel erger eigelijk

super line-up en dat voor gratis , ik heb ze trouwens allemaal al gehoort/gezien

Wisternoff
20 maart 2008, 23:52
super line-up en dat voor gratis , ik heb ze trouwens allemaal al gehoort/gezien

Ik heb ze ook al allemaal live gehoord, op Shah na. En ik blijf erbij dat dit een zwakke line-up. Erg cliché ook, op M.I.K.E. na.

Eagle`
20 maart 2008, 23:57
lil de wisse komt effe de poentjes op de i zetten :)

Trancerke
21 maart 2008, 00:08
Ik heb ze ook al allemaal live gehoord, op Shah na. En ik blijf erbij dat dit een zwakke line-up. Erg cliché ook, op M.I.K.E. na.

Dan ben ik toch eens benieuwd wa gij wilt van line-up

Wisternoff
21 maart 2008, 17:03
Een iets minder voor de hand liggende line-up:
Laurent Véronnez
Mark Norman
Jon O'Bir
Lange
Matthew Dekay
Phynn
Jonas Steur
Progression
Above & Beyond eventueel (maar die vind ik persoonlijk ook niet al te sterk)

Keuze genoeg. Achja, waarschijnlijk zal het wel een leuk event worden, maar net zoals op ASOT300 zal de muziek me maar matig kunnen bekoren.

Krisix
21 maart 2008, 19:33
Gratis, Armin en Markus, vlakbij,... niet te klagen voor mij dus :). Ben gewoon al content dat ze zoiets op poten willen steken in A'pen.

XanduKhan
28 maart 2008, 00:01
ik zaller zijn ;)

Eagle`
29 maart 2008, 00:19
Fuck deze zocht ik al een tijdje met zen nieuw pop album in het achterhoofd :) :)

Respect Armin .. (http://www.youtube.com/watch?v=da6Gl8LhN-8)

Wisternoff
29 maart 2008, 02:40
Ironie ten top:

DJ Sammy - Why (http://www.discogs.com/viewimages?what=R&obid=476233)

Armin Van Buuren - Imagine (http://funkyimg.com/u/60131Armin_van_Buuren__Imagine_FRONT_mediumJPG.jpg )

clincker
29 maart 2008, 11:26
Fuck deze zocht ik al een tijdje met zen nieuw pop album in het achterhoofd :) :)

Respect Armin .. (http://www.youtube.com/watch?v=da6Gl8LhN-8)

Haha, kapot lachen. "hey, respect to dj sammy...but it's not my thing":rofl:

subbie07
6 april 2008, 02:04
Zal zeker aanwezig zijn!

Vix
17 april 2008, 18:38
Eerst was het zogezegd om 15.00 ergens buiten, maar nu blijkt dat het in de NOXX is vanaf 20.00 ? Confirmatie iemand ? :p

Wisternoff
17 april 2008, 18:52
Klopt spijtig genoeg. Vuile Armada fags.

clincker
17 april 2008, 19:43
Echt? Alez da kan toch ni. En komen dan nog alle namen?

Morgen is horen naar Asot 348 voor bevestiging, want op het eerste zicht nog nergens iets van gevonden.
Op de noxx-site staan er voor die avond andere namen geprogrammeerd momenteel.

EDIT: hier (http://stage.arminvanbuuren.com/index.php?id=25&tx_ttnews[tt_news]=175&tx_ttnews[backPid]=10&cHash=3779912f9d) staat dat het inderdaad aan de kaaien bij de noxx is, mor de uren zijn behouden gebleven.

Wisternoff
17 april 2008, 19:55
Op ArmadaEvents (http://www.armadaevents.com/) staat 20u-7u sinds vandaag. Volgens mij zijn ze er zelf nog niet volledig uit.

clincker
17 april 2008, 19:58
Op ArmadaEvents (http://www.armadaevents.com/) staat 20u-7u sinds vandaag. Volgens mij zijn ze er zelf nog niet volledig uit.

Hmm. Bij mijn bron dateert de update wel van vandaag...om toch maar een beetje de hoop hoog te houden.

Trancerke
18 april 2008, 07:49
het is idd in de noxx , maar op verschillende site's staan verschillende uren.Jammer dat het zo zooitje is...Als het in de noxx is ga ik trouwens niet

clincker
18 april 2008, 14:47
Hier (http://astateoftrance.hyves.nl/events/1578897/ASOT_350_in_Noxx_Antwerpen/) vind 'k toch één bron die het bevestigt. Het is wachten tot Armin dit zelf doet, straks is luisteren naar de aflevering van gisteren, mss dat die wat meer duidelijkheid schept hoewel die precies volledig in het kader van z'n nieuwe cd en Armin Only staat.

Xoliul
20 april 2008, 00:09
Op je eerste site die je gaf, staan de uren nu ook al aangepast clincker

clincker
20 april 2008, 13:04
Op je eerste site die je gaf, staan de uren nu ook al aangepast clincker

'k zie het. Das dan al ene meer die er op 1 mei ni bij zal zijn:sad:

DjProbe
21 april 2008, 19:24
niemand naar Armin Only geweest in Utrecht dit weekend ?

twas super vette productie !

Robust²
21 april 2008, 19:38
Ik ga ook wss niet met die aangepaste uren/locatie :/
Slechte zet imo

clincker
23 april 2008, 18:50
Het is dus nu officieel in de Noxx. Ge moet u registreren (http://www.ironyx.eu/thursdayz/index.html), en als ge bij de eerste 4000 zijt dan moogde binnen. De hele line-up gaat ge kunne zien, want ze komen allemaal achter elkaar en dus ni over de zalen verspreid.

Heb me geregistreerd, we zullen wel zien of 'k gaan. 4000 lijkt mij precies extreem veel volk dus plaats zal er ni direct zijn dacht 'k. Ben zelf nog ni in NOxx geweest, maar dacht dat daar maar 2000 man in kon?

Robust²
23 april 2008, 19:26
Nu geef ik zeker verstek, Have fun voor degenen die wel gaan :)

Wisternoff
23 april 2008, 20:14
Supergay van Armada.

Krisix
23 april 2008, 22:38
Alé zeik!

clincker
26 april 2008, 14:46
Er is precies nog altij veel onduidelijkheid. Armin heeft eindelijk iets concreter op z'n website gezet, maar hij spreekt maar van 2000 man, en rept geen woord over registratie?
Iemand die weet hoe het eigelijk zit? Ben nog altij wa aan het twijfelen, hoewel ik toch alsmaar minder en minder goesting heb.

chRonzii
27 april 2008, 21:52
present.

chRonzii
27 april 2008, 22:10
wat moet er nu precies gebeuren om binnen te mogen ? ik hoor dat ge u ergens moet registreren? iemand details?

tnx !

ferre
27 april 2008, 22:16
ik heb een mailtje gekregen van Noxx, daar stond in dat je moest mailen en dan stond je op de lijst, er waren slecht 4000 plaatsen dacht ik op die lijst
heel raar systeem vind ik hoor, gratis is gratis, en al dat geregistreer...

Vix
28 april 2008, 18:37
Volgens mij is het nu dus al uitverkocht? Want ik heb geen mailtje gekregen... :doh:

@ Probe: Ik heb de movie van Armin Only gezien en dat zag er allemaal wel zeer strak uit! :music:

clincker
28 april 2008, 18:40
Ik heb mij geregistreerd, en dat werd afgesloten met 'proficiat'. Moet 'k nog een extra bevestiging krijgen of volstaat dit?

clincker
30 april 2008, 21:14
Heb mijn uitnodiging gekregen. Ben ni echt van plan om te gaan, aangezien ik denk dat het toch te vol gaat zitten. Als 'k zo de reactie op tiesto@Noxx heb gehoord; die toestanden wil 'k echt ni meemaken. Dan wacht 'k liever op Tomorrowland om er een deftig feesje van te maken.

RCoasterB
30 april 2008, 21:38
Heb ook een uitnodiging, maar denk ook niet dat ik zal gaan. Is zo'n uitnodiging overdraagbaar of niet? Nee zeker...

clincker
30 april 2008, 21:57
Heb ook een uitnodiging, maar denk ook niet dat ik zal gaan. Is zo'n uitnodiging overdraagbaar of niet? Nee zeker...

Er staat geen naam op. Is gewoon een poster met de info. Ge kreeg met die mail wel een code mee om het pdf te openen en om het af te drukken, hoewel ik die laatste precies ni nodig had. Ge moet wel uwe ID mee nemen. Dus ik denk dat ze aan de ingang mss is checke of ge wel daadwerkelijk uw geregistreerd had.

Groopy
2 mei 2008, 12:01
Ge mocht dus gewoon binnen zonder zo'n uitnodiging.

En ik kan ni begrijpen dat mensen dit een zwakke line-up vinden????
Manmanman Nic Chagall en die Egyptenaren waren beestig !!!

chRonzii
2 mei 2008, 14:17
twas wel vetjes

FreezyCold
2 mei 2008, 15:33
Lang geleden dat ik nog zo'n zalig feesje heb meegemaakt.
Vanaf het begin tot het eind zat de sfeer er dik in.
ASOT400 here I come!

clincker
2 mei 2008, 16:27
Heb de eerste twee sets van Shah en M.I.K.E gehoord. Vooral die eerste was fantastisch. Begon echt te kriebelen om toch maar mssnaar Noxx af te zakken.
Hoe zat er nu eigelijk met het volk? Had ge wa ruimte om te feeste?

Groopy
2 mei 2008, 18:14
Plaats viel eigenlijk goed mee :) Zeker genoeg om te dansen, we hebben ons dus goed kunnen laten gaan,

Shah en M.I.K.E. vond ik persoonlijk de 2 minsten :p, maar met de livestream zullen de trancy/hoge tonen/vocals er waarschijnlijk beter doorkomen dan in de Noxx zelf. Wij stonden wat meer naar achter en wsk waren deze er grotendeels door het volk er al uitgefilterd. De zware bassen hebben daar minder last van.

Mijn top 3 was:
1) Nic Chagall
2) Aly & Fila
3) Armin Van Buuren

Marcus Shulz niet meegerekend omdat we zijn doorgegaan. Uit de eerste reviews kon ik opmaken dat ze hem het beste vonden ;)

FreezyCold
2 mei 2008, 18:29
Het was druk, er waren zelfs mensen uit Oostenrijk, Oekraïne, Portugal, Frankrijk, Duitsland,...
Ik ben rond 19u40 aangekomen en toen waren de deuren nog nie open, de rij stond al ver voorbij den hoek en sommigen stonden der al zeker een uur. (Gelukkig zag ik enkele van mijn vrienden die net voorbij den hoek stonden)
Maar ik heb wel altijd genoeg plaats gehad om deftig te feeste. Kheb in tbegin wel nie op den dansvloer zelf gestaan, eerder zo wa halverwege den toog en den dansvloer in de buurt van enkele tafeltjes. Twas alleszins geen sardienedoos waar ge amper in kon bewegen. Na 3u is er ook veel volk vertrokken en dan was et al elemaal geen probleem meer.

Ik vond shah ook wel goed, hij bracht de sfeer er van in het begin goed in. Ik vond ze eigenlijk allemaal in orde, kheb nooit gedacht van nu ben ik het beu.
Maar inderdaad het klinkt helemaal anders op radio dan in real life. Had gisteren mijne recorder opgezet voor ik vertrok en ben alles nu al opnieuw aant beluistere, prachtig gewoon...

PsYchO.p2
2 mei 2008, 20:08
was zeer geslaagde editie, ik vond M.I.K.E. schitterend alsook onze egyptenaren, die mannen brachten echt sfeer :) chagall zat ook boordevol tunes en armin (l) alleen vond ik de versie van Fallin in and out of love met sharon minder dan die dat hij op armin only draaide :)
enigste minpuntje was die mc, al een geluk al een pak minder interventies als in utrecht

Burnout
2 mei 2008, 20:17
Zalig dat er eindelijk nog is een trance feestje in BE was. Hoe hard moete dat anders niet lopen zoeken ... :|

Geen sardinedoos en waarde op tijd, dan konde gewoon binnen.

't Was dik in orde, maar ik had toch graag nen DJ van het Anjunabeats label gezien hier. :)
Achteraf gezien (en beluisterd) zijn die mannen toch allemaal super, al is Armin echt extreeem goed in het aan elkaar zetten van de trax. Persoonlijk vondek M.I.K.E. ook echt goed omdat die de wat hardere trance bovenhaalt.

triangle
3 mei 2008, 03:41
Ik vond het super goed! :applause::woohoo:
Inderdaad lang geleden dat er nog zo'n goed trance feestje in Belgïe was :D
En die LEDs aan 't plafond waren echt wel vet :love:

Greetz

Denmilitair
3 mei 2008, 11:00
wij ook op hoop van zege gegaan, tegen 19h10 waren we daar en stonden ze al ver aanteschuiven maar eens de deuren opengingen mocht iedereen vlot binnen. Efkes aanschuiven was nog ideaal voor onze drank op te drinken :) tegen 11h benk es naar buiten pak friet gaan eten en tstond niemand meer aanteschuiven iedereen was dus blijkbaar binnen geraakt. De mainroom zat gans vol maar niet overvol dus ge had genoeg plaats voor te dansen. Ook lekker was de lounge boven met paar comfortabele zetelkes!
enja de muziek was schitterend :)