PDA

Volledige versie bekijken : ingame beelden opnemen en/of screen capturen, hoe?

SWYV_MutcHfakA
26 april 2008, 16:49
zoals de tital al zei, ik vraga me wel echt af hoe de fabrikanten mooie screenshots kunnen maken van ingame en ik wil geen "amateur" foto's trekken met een gewone fototoestel

als jij het weet vermeld eventueel wat ik allemaal nodig heb om mooie ingame screenshots te kunnen maken

en AUB niet zagen over mijn slechte NL taalkennis want ik heb op dit moment geen gemakkelijke tijd

Annebel123
26 april 2008, 17:29
Denk dat er ook veel word opgenomen met zo een hardeschijf die je op REC. zet terwijl je aant spelen bent. (gewoon zoals je een tv serie zou opnemen alleen de boel instellen op je game zender (AV/ AV1 / AV 2...) Kunt met die nieuwe recorders het dan op cd branden en op je pc zetten...

Effe erbij vragen,

tis toch niet om beeldmateriaal van GTA IV op te nemen en op heet web te gooien want dan ga je inderdaad nog lang geen betere tijd tegemoed hihihi!

SWYV_MutcHfakA
26 april 2008, 17:34
jij hebt goed geraden ja het is speciaal voor GTA4 voor Xbox360 maar wees gerust, ik doe niet mee aan illegaal enal ik wacht vol met (on)geduldig tot het dinsdag is hoor :)

maar eerlijk gezegd kan ik niet zo goed begrijpen hoe het moet maar dus bedoel je dat ik gans de tijd filmpjes moet maken en dan met PC met een of andere programma een screenshot te maken?

Hatchetman
26 april 2008, 17:35
VGA box (aver zijn de beste)

SWYV_MutcHfakA
26 april 2008, 17:39
en wat is VGA box? ik ben niet zo gefreakt in zulke technologies, vind het wel interessant enal maar heb er niet veel verstand van en dus wil ik wel wat gaan bijleren :)

maar ik heb een goede game PC met hoge kwaliteit
- Intel ViiV Quad core Q6600 2,40Ghz
- nVidia GeForce 8600 GT ofzo
- 3GB ram geheugen

kan ik mijn PC en X360 niet verbinden met elkaar en dan met een of andere programma op PC screenshots te capturen?

Duc1n0
26 april 2008, 17:39
Intresante thread , heb ik graag ook geweten. Dus als er mensen zijn met veel uitleg hoe en wat. id be very thankfull.
Wat is vga box al om te beginnen? Ben niet zo goed op de hoogte :p

SWYV_MutcHfakA
26 april 2008, 17:43
Duc1no, ik heb ook altijd willen weten al sinds 1september 2006 vanwege Saints Row enal maar nu wil ik toch zeker weten want ik heb nogal bibberende handen en nee koffie's, roken helpen mij daar niet eens want ik ben geen roker en ik drink niet veel koffie dus als ik foto's wilt maken dan heb ik andere probleem, ik ben nogal kortademig en geen lichte want ik heb last van zware astma enal en wanneer ik foto getrokken heb is meestal wazig, zo wazig datt jij nog denkt dat het een foto getrokken is door een of andere drugsjunkie ofzo

maar ik kwijl wel vaak van screenshots op hoge kwaliteit dat op games site staan, hoe doen ze dat toch?

en liefst gratis, ik wil niet met centjes bijgooien voor kleinigheden hoor zoals 65eur voor een VGA box :s
http://www.psxshop.nl/multi-tool-voor-console-naar-monitor-p-629.html

Hatchetman
26 april 2008, 17:46
http://www.aver.com/mpd/usb.html

Dit zet je dan tussen je console en pc,daar zit dan een prog bij om die dingen te doen.
Kun je fotos en vids mee doen.
Link in mijn sig zijn allemaal met zo een ding gemaakt.
Hangt ook veel af waar je hem upload hoe zuiver je het kunt maken,dit is bvb een upload op onze eigen server wat veel beter is dan youtube.(die is met dazzel gemaakt file is veel te groot voor youtube)
http://eqoaconnection.com/videos/domination.wmv

Hatchetman
26 april 2008, 17:52
Dit is een screenshot ermee op ps2,ziet er redelijk zuiver uit .
http://img33.picoodle.com/img/img33/4/4/26/f_Boompjem_2bdf839.jpg

http://img28.picoodle.com/img/img28/4/4/26/f_Aeyinarm_373f7ba.jpg

phixiuZ
27 april 2008, 10:39
Grafische kaarten die beschikken over een component in werken perfect voor zo'n dingen en denk dat je daar de beste resultaten gaat mee krijgen. Voor echt zuivere screenshots moet dat intern via de console gebeuren denk ik. Met de oude Xbox kon je, indien je console ge(soft)mod was een soort applicatie naast je game draaien die het mogelijk maakte om screenshots te maken rechtstreeks in JPEG of BMP dacht ik. Is dus te vergelijken met een screenshot die je maakt met fraps, de kwaliteit ervan dus.

SWYV_MutcHfakA
27 april 2008, 10:48
maar kan dat niet op andere manier?

ikzelf heb een Xbox360 Elite (legaal en geen omgebouwd!) en een sterke PC, kan ik die verbinden met elkaar en dan screenshots capturen?

en zoals ik al zei in andere posts van me, ik verspil geen geld aan zulke dingen van VGA box ofzo

Annebel123
27 april 2008, 11:21
Mag je pc zo sterk zijn als maar kan, als je niet met die vga box wilt werken kun je dat film recorden / fotos nemen al vergeten. Tis nie iets van "kabeltje van pc naar xbox" en klaar is kees... Met pc games ligt het iets makkelijker omdat je al op je pc bezig bent en edus ook je "prt sc" toets hebt (print screen) een xbox heeft deze dus niet en ben je genoodzaakt om met een recent video recorderke te werken (dvd rec. -HDD rec.)
Tis allemaal vrij simpel maar het kost geld. Niets is voor niets natuurlijk.

josuwa
27 april 2008, 11:43
Ik wil da ook doen...