PDA

Volledige versie bekijken : XBOX/XBOX 360 Collectors !

BiZi
17 april 2008, 20:46
Hi,

Tijd om even uit te pakken, want ik heb zonet mijn 100ste xbox360 game in de bus gekregen!

Naast x360 verzamel ik ook gewone xbox games. Momenteel telt die collectie 260 stuks. (allen officieel uiteraard)

De collectie LINK (http://users.pandora.be/leckske/Collectibles/)

Zijn er nog onder ons die bezig zijn met het verzamelen van xbox items?

Spectre
17 april 2008, 20:51
addict! ^^
Gaat het opnieuw de NES-toer opgaan?

Carrotman
17 april 2008, 20:55
lol zoveel :)

apriliars50
17 april 2008, 21:44
wow zoveel :crazy: gij hebt daar voor een bom geld liggen! :eek:

hatetn
17 april 2008, 21:51
voor de 360 heb ik er ook een 65 tal liggen
de gewone die liggen veel te veel uit elkaar om er echt zicht op te krijgen

die earth defense force is da import of in belgie gekocht. keek er naar uit maar kheb die nog nergens gezien

vidiot
17 april 2008, 21:55
EDF is in Belgie verschenen maar had weinig succes. Ik vond het een schitterende game, vooral om mn shooterskills te verbeteren, maar ook de enemys (mieren etc) en ufo's waren wel lekker retro en soms huge. Er is ook een zalig arsenaal wapens voorhanden, daar draait het vooral om, de wapens en killen killen killen non stop.

Mike Ty$on
17 april 2008, 21:55
das inderdaad al een zeer uitgebreide collectie :)

waar blijft ge het allemaal zetten eh :)

BiZi
17 april 2008, 23:03
EDF kan je best via play bestellen... slecht 26 euro inclusief verzending.

CP-RB2H
17 april 2008, 23:10
Ach ik kan zo stoeffen met mn dvd ruime collectie :) vind ik meer waard als mn games.

BiZi
17 april 2008, 23:15
Ach ik kan zo stoeffen met mn dvd ruime collectie :) vind ik meer waard als mn games.

Ik heb nog geen tijd gehad om de mijn te listen :) Daar zitten ook wel cool items tussen...

BiZi
18 april 2008, 09:19
Trust me, van die 100 heb ik er slechts eentje in de winkel gekocht. (DMC 4 LE)

Al de rest via het forum/ebay en webshops.

C1nder
18 april 2008, 09:45
Ik heb ondertussen ook al zo'n 48 Xbox 360 games + nog 18 arcade. Ik heb toch minstens de helft ervan in de winkel gekocht. De laatste tijd wel meer tweedehands.
Hebt ge die van u trouwens al allemaal gespeeld BiZi? Ik heb er maar enkele die ik nog ni ingestoken heb. Ik moet er wel een deel nog grondig spelen :D

ToNiC
18 april 2008, 10:48
Leuke collectie, proficiat..Ik heb er bijlange niet zoveel mr verkoop de mijne meestal 2e hands in Game Mania voor een halve appel en een half ei.

Ben ook wel ns benieuwd of je die allemaal speelt of primeert de verzamelpassie toch?

S3TH
18 april 2008, 14:38
Der zijn toch maar een handvol goei games op de 360, toch zeker geen 100 :p

hatetn
18 april 2008, 14:44
Der zijn toch maar een handvol goei games op de 360, toch zeker geen 100 :p

handvol:eek:

pgr 3
pgr 4
forza 2
tdu
moto gp 06/07

en je hebt al meer dan een handvol topracers

EDF is in Belgie verschenen maar had weinig succes. Ik vond het een schitterende game, vooral om mn shooterskills te verbeteren, maar ook de enemys (mieren etc) en ufo's waren wel lekker retro en soms huge. Er is ook een zalig arsenaal wapens voorhanden, daar draait het vooral om, de wapens en killen killen killen non stop.

niet moeilijk dat het geen succes had. ik heb het hier zelfs nooit zien liggen in de winkels

kiewitcity
18 april 2008, 19:03

heb al dikwijls gedacht of ik deze game zou bestellen ..is m dan zo goed ..lijkt me eerder dikke fanta ..iets da ik weer e uurke speel en dan de kast ingaat.

xbox games op de kop 100 , waren er ooit meer een deel verkocht aan ne kameraad.

360 games geloof 65 stuks op moment , zeker 25 games nog nooit gespeeld zoals flatout ,dirt ,darkness... allemaal toppers ma veel te weinig tijd .

S3TH
18 april 2008, 19:32
handvol:eek:

pgr 3
pgr 4
forza 2
tdu
moto gp 06/07

en je hebt al meer dan een handvol topracers

niet moeilijk dat het geen succes had. ik heb het hier zelfs nooit zien liggen in de winkels

Hmm ja, ik reageerde nogal bekrompen, en het aantal gamegenres dat ik speel is ook nogal beperkt.
Maar toch blijf ik 100 veel vinden :p

Ahja, mijn immens grote collectie bestaat uit 3 games... Ow yeah.

-Ex!Tjen-
18 april 2008, 21:17
beh heb er maar 84 :p

nog ff en kheb u ingehaald :D

Yones
19 april 2008, 11:37
BiZi,

koop je dan eigenlijk elke game, of enkel degene waar je interesse in hebt?
lijkt me nogal raar (en duur) om elk spel dat uitkomt aan te schaffen.

phixiuZ
19 april 2008, 11:39
360 games geloof 65 stuks op moment , zeker 25 games nog nooit gespeeld zoals flatout ,dirt ,darkness... allemaal toppers ma veel te weinig tijd .

Ik snap begod niet waarom je dan daar je geld in stopt :wtf:. Die games zakken dan nog serieus in prijs ook na een paar maanden.

vidiot
19 april 2008, 12:38
Wartech Senko No Rondo zag je ook niet veel liggen, staat ook niet op Bizi's lijst...een soort anime shooter ala Zone ot Enders.
Nuja spellen verzamelen als investering gaat niet veel opbrengen, tenzij je echt voor de bijzondere items gaat, en dan nog, rijk denk ik niet dat ge er van gaat worden, 't is een hobby, een passie.

BiZi
19 april 2008, 13:50
Idd vidiot... is gewoon een passie.
Sommige mensen steken ne spoiler op hunne wagen van 2k... wel, ik koop liever games.

En Watech staat op de todo list, ziet er een cool game uit. In UK is hij sterk aant dalen in prijs, dus nog effe afwachten...

koji
19 april 2008, 15:19
Hi,

Tijd om even uit te pakken, want ik heb zonet mijn 100ste xbox360 game in de bus gekregen!

Naast x360 verzamel ik ook gewone xbox games. Momenteel telt die collectie 260 stuks. (allen officieel uiteraard)

De collectie LINK (http://users.pandora.be/leckske/Collectibles/)

Zijn er nog onder ons die bezig zijn met het verzamelen van xbox items?

vet man, congrats!

ben zelf ook wel een bitje ne collectioneur, mo dan meer op general gaming vlak, mo in lange ni zoveel verschillende toestanden als gij, damn, waar blijfde ze zetten idd

Inferno1
19 april 2008, 15:27
Mooie collectie Bizi. En tis idd ieder zijn passie/hobby.
En idd, waar krijg ge ze toch maar gezet :)
Een kamer voor u games alleen veronderstel ik :D

Greetz

BiZi
19 april 2008, 17:39
Jeeps :) Aparte collectible room.

Ik zal binnekort eens wat pics posten.

glenne
19 april 2008, 17:43
en ik die dacht dat ik mijn mijn collectie van 20 xbox 360 games, veel was:p.
Toch wel mooie collectie, ik ben ook zo iemand da alles verzamelt van games, heb nog al mijn NES, SNES, PS1, N64, PS2, CUBe ... spelletjes liggen, maar in totaal is het maar 1/10 van jou collectie.

I~MushrooM
20 april 2008, 02:59
heb 3 360's en een 150 tal games en +- 30 arcade games, binnenkort eens japanse en us games aanschaffen...

fixer187
20 april 2008, 03:57
En Watech staat op de todo list, ziet er een cool game uit. In UK is hij sterk aant dalen in prijs, dus nog effe afwachten...

Wartech heb ik 2de hands gekocht in de gm tijdens een uitverkoopactie in de soldenperiode, ik vond er geen hol aan. Je moet er echt voor zijn denk ik en dan nog...maar soit een extra koopje voor de collectie. Ik zou eigenlijk niet weten hoeveel ik er heb...

Meestal hou ik wel een oogje bij de koopjes in Antwerpen in de Saturn of Bart Smit en af en toe 2de hands in de gm. Echt must haves betaal ik wel de volle pot maar voor de games die er net onder vallen gewoon wat geduld hebben en je vind ze hier ook goedkoop. Bij DVD films betaal ik nooit meer als 10€ voor een DVD of het moest een goede standup zijn of gewoon een serie. Ik schat dat de film collectie aan de 300 ligt momenteel en de games aan een 70tal en 20 arcade games

kiewitcity
20 april 2008, 13:48
Ik snap begod niet waarom je dan daar je geld in stopt :wtf:. Die games zakken dan nog serieus in prijs ook na een paar maanden.

geef enkel de volle prijs aan toppers zoals cod en burnout , pgr enzo .....
al de rest probeer ik 2de hands aan te schaffen ..flatout heb ik zo hier op het forum gekocht voor 15 euro...
ma ja het is nog steeds voor e pak geld .....

hey69
20 april 2008, 14:30
Bizi, alles behalve PS3 precies :D
en k zie dat je ZOE 2 niet hebt

Prime-Omega
20 april 2008, 14:38
Ik verzamelde er destijds ook, ik had er een 50tal. Maar toen heb ik de games die ik amper speelde amper verkocht en nu zit ik nog met een 20tal toptitels. :)

vidiot
20 april 2008, 15:10
Ik verzamelde vroeger ook 'alles' maar als je dan ziet dat meer dan de helft van die spullen echt crap is :p. kHeb grote kuis gehouden en hou nu alleen bij wat IK de moeite vind...ik koop ook meestal 2dehands, Condemned2 was van Bioshock geleden dat ik nog nieuw kocht.

Wg_Flow
20 april 2008, 16:53
Heb rond de 55 games voor 360 haha, dat vond ik al indrukwekkend maar dit :p

NeoCracer
20 april 2008, 22:26
heb 3 360's en een 150 tal games en +- 30 arcade games, binnenkort eens japanse en us games aanschaffen...

Wat doe je met 3 360's ?

Boltèr
20 april 2008, 22:45
Damn mushroom ge zijt gewoon de nummer 1 360 gamer van België en 84ste in de wereld, das echt wel zot z gast!

I~MushrooM
21 april 2008, 00:37
1ne voor live, 1 experimental box met custom kernel die "regiovrij" is, te zeggen, kan hem telkens van regio switchen ed en dan nog 1 in de doos. Heb die allemaal goedkoop kunen kopen, dus ja.

BiZi
21 april 2008, 12:56
Bizi, alles behalve PS3 precies :D
en k zie dat je ZOE 2 niet hebt

PS3 zegt me nu eens echt geen hol.

Te hooked on x360 and its achievements!

Yones
21 april 2008, 13:11
Damn mushroom ge zijt gewoon de nummer 1 360 gamer van België en 84ste in de wereld, das echt wel zot z gast!

ge bedoeld: de nummer 1 gamesaver cheater van België.....

Wg_Flow
21 april 2008, 13:32
1ne voor live, 1 experimental box met custom kernel die "regiovrij" is, te zeggen, kan hem telkens van regio switchen ed en dan nog 1 in de doos. Heb die allemaal goedkoop kunen kopen, dus ja.

En hoe kan het dat die experimental boxes met regiovrije kernels gewoon in handen van een consument terecht komen?

I~MushrooM
21 april 2008, 13:44
Das gewoon een retail box, waarvan de bios is overschreven met een custom 1.

Wg_Flow
21 april 2008, 13:53
Ewel ja, niemand binnen ms zal die bios overschrijven met een custom hé, dus hoe heb je het dan klaargespeeld?

I~MushrooM
21 april 2008, 14:01
Infectus chip, die dient als programmer.

Wg_Flow
21 april 2008, 16:17
You need to get me in contact with your suppliers haha, heb hier ook nog ne pro liggen die ik eigenlijk ni gebruik, mss is wa mee knoeien

I~MushrooM
21 april 2008, 16:31
heb die laten afkomen van divineo.es. Er zullen er tegenwoordig wel dichter bij huis te vinden zijn denk ik. Verzending viel goe mee qua prijs, kon betalen via overschrijving ook en was erna hier binnen de week

hey69
21 april 2008, 18:34
PS3 zegt me nu eens echt geen hol.

Te hooked on x360 and its achievements!

achiemevents zeggen mij ook geen hol maar prachtig uitgevonden door MS .

apriliars50
21 april 2008, 20:21
Wat een collectie dat sommigen hebben! :oink: Mijn collectie 360 games telde 11 stuks :D maar onlangs heb ik er 5 verkocht.

Duc1n0
20 mei 2008, 15:19
Army Of two :
Burnout Revenge :
BattleField 2 :
Blue Dragon :
Call Of Duty 4 :
Condemned 2 :
Crackdown :
Enchanted Arms :
Eternal Sonata :
Gears Of War :
Grand Theft Auto 4 :
Ghot Recon Advanced Warfighter 2 :
Fifa 2008 :
Forza 2 :
Fifa 2006 :
Fifa 2007 :
Fifa 2008 :
Halo 3 :
Juiced 2 :
Just Cause :
Kameo :
Lost :
Lord Of The Rings Battle For Middle Earth :
Marvel :
Mass Effect :
NHL 2k7 :
Ninety Nine Nights :
Oblivion Game Of The Year Edition :
Poker all in :
Prey :
PGR 3 :
PGR 4 :
Rainbow Six Vegas :
Rainbow Six Vegas 2 :
Rumble Rosses XxX :
Saints Row :
Soldier Of Fortune
Special Ops :
The Godfather :
Ueafa Champions Leqeau 2006-2007 :

Moeten wel nog games aankomen.
Van deze reeks is er ook maar 1 game die ik aan full price heb betaalt en dat is vandaag : Oblivion GTYE.

BiZi
20 mei 2008, 16:04
Das al niet slecht Duc ;)

Ik heb trouwens +/- 65 xbox (gewone) te ruil... iemand interesse?