PDA

Volledige versie bekijken : D-Fekt is onbetrouwbaar

M4dn3ss
2 april 2008, 15:12
Hallo ik ben m4dn3ss , vorige week vrijdag hadden ik en d-fekt afgesproken om een game te ruilen zogenaamd mijn burnout paradise tegen zijn rainbow six vegas 2. Ook zei hij er direct bij dat ik het eerst moet opsturen en dat hij het pas ging opsturen als hij ontvangen had (regels!!!). Hij zei ook in het begin geef me alvast een itrader punt voor snelle afhandeling (voordat ik het naar de post heb gedaan). Het zit zo kijk naar z'n i trader profiel . Hij verkoopt altijd betwin 5 euro te koop en zo heeft hij al 90 procent van zijn itrader verdient. Hij zei ook tegen mij dat hij nog nooit een probleem had met een game te ruilen met de post. Maar hij heeft nog nooit hier een game geruilt!!!!

Dit heeft hannie meegemaakt . De persoon had niks teruggestuurd blijkbaar

http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=512533&page=11

Nog een slachtoffer (hanie)

http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=512533&page=12

Dit is dus duidelijk geen toeval! Er kan wel iets mis gaan met de post maar bij dezelfde persoon is wel zeer raar. Vind je ook niet?

Ik ben bereid hiermee naar de politie te stappen en hem aan te geven wegens internetfraude. Heb bewijzen dat hij liegt in mijn messages.En ik heb al zijn gegevens.

Dus voordat je iets verstuurd zie eerst naar zijn itrader (dat ie niet allemaal bet win 5 euro ).

Hopelijk zijn er nu wat mensen op de hoogte

Grtz M4dn3ss

Frado2005
2 april 2008, 15:23
tja ik was er ook tegen tegen die lepe manier van iTraders. Report ingediend maar blijkbaar mag het. Zelfs bij een ruil eist hij al eerst een iTrader blijkbaar. Hopelijk heb je geen gegeven?
Hopelijk komt het voor jou in orde, maar ik doe zeker geen deals met dfekt hoor:)
*edit: had dat ook vermeld bij die report dat dat gewoon misbruik was van het systeem. En wat blijkt, het is zo, want jij bent nu bedrogen, doordat je dacht dat ie een goeie verkoper was door de verhoogde iTrader. Doe al die bet and win eraf(wat ik ook maar louche vindt: al die codes???) en je hebt iets anders he

Krulle
2 april 2008, 15:25
dat was het eerste wat ik dacht. tjiens, weeral met dezelfde.

tarske
2 april 2008, 15:49
tja ik was er ook tegen tegen die lepe manier van iTraders. Report ingediend maar blijkbaar mag het.
Mag toch niet maar ik ben bezig met uw report te behandelen dus wacht en ...

hanie
2 april 2008, 15:52
veel succes met het verdere verloop van de deal... Hij denkt blijkbaar een nieuwe manier gevonden te hebben om mensen op te lichten. Ik stel voor om dit te melden bij de mods, ze mogen mij altijd contacteren als ze vragen hebben bij D-fekt zijn handelspraktijken.

Bij mij vroeg hij ook om een positieve itrader beoordeling vanaf we een verkoop hadden afgesproken. Hij heeft me zelfs overtuigd geen negatieve beoordeling te geven wanneer alles achter de rug was, dit nieuw geval doet me toch twijfelen of hij zijn leven gebeterd heeft.

Er zijn overigens nog meer mensen die met deze kerel problemen hebben gehad, neem gerust contact op met mensen die hem positief hebben beoordeeld, ik heb met 2 mensen contact opgenomen en allebei hadden ze problemen met de persoon in kwestie. één ervan was reeds meer dan een maand aan het wachten, na mij klacht bij e-cops heeft deze ook zijn pakje gekregen toen.

Deze persoon mag gerust van het forum verbannen worden gezien de reputatie die hij met zijn 18 jaar al heeft opgebouwd.

Krulle
2 april 2008, 16:03

omg, die gast wordt groen purper en paars als ie seffes inlogt.

M4dn3ss
2 april 2008, 16:37
Heb hem al aan ecops aangegeven.

donald20
2 april 2008, 19:28
heb ook problemen gehad met een ruil met D-fekt
het was zijn uncharted t-shirt + € tegen mijn assassins creed
hij zat telkens te zeggen van zend het nu op maar ik zij van als er geen geld op mijn rekening staat zend ik niet dus heb ik gewacht tot het geld erop stond en dan verzonden maar mijn t-shirt daar heb ik zeker nog x aantal week op moeten w8ten

toen heb ik samen met hanie gedreigd en zo eeft em mijn t-sshirt dan opgezonden

edit aan mij vroeg hij ook om DIRECT een I-trader te geven

Krulle
2 april 2008, 19:54
Toch héél jammer dat er van al die slechte ervaringen NIETS terug te vinden was op zijn Itrader.

Mensen, die Itrader is er niet voor de fun e.

Als je je dan toch hebt laten vangen en al op voorhand een positieve hebt gegeven, contacteer dan een mod en leg je probleem uit. Misschien kan er iets aan veranderd worden, in elk geval, op die manier is die persoon gekend en kan er bij latere problemen verwezen worden naar wat jij al te melden had.

Doe het niet alleen voor jezelf maar voor ieder eerlijk persoon op dit forum.

D-Three
2 april 2008, 20:00
NOOIT EERST EEN ITRADER GEVEN! Niet moeilijk toch??
Doe ik ook nooit. Als ik iets verkocht heb, wacht ik tot ik de betaling ontvangen heb en de koper bevestigd dat hij mijn pakket ontvangen heeft. En als ik iets gekocht heb, wacht ik tot ik het object ontvangen en getest heb. Hoe kan je nu in godsnaam een positieve iTrader-score toekennen en zeggen dat je tevreden bent als de deal nog niet eens afgehandeld is?? En ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die daar een probleem van gemaakt heeft aangezien iedereen volgens deze wijze hoort te werken.

Che Guevara
2 april 2008, 23:42

had hier ook een report voor ingediend met de vraag of dit wel mocht want ik kan ook aan die codes geraken zoveel ik wil maar vind dat nogal een belachelijke manier om aan itraders te geraken en vind het eigenlijk ook niet kunnen

brandon1
3 april 2008, 06:25
M4dn3ss, ik ga mee met jou naar de flikken, mij heeft hij ook goed liggen, ik had een ruil ==> mijn ps3 Dirt tegen zijn AC. Het is bijna 3 weken geleden dat ik Dirt opstuurde en altijd heeft hij wel een andere uitvlucht waarom hij AC niet opstuurde.
Ik zal vanavond hier eens mijn priveberichten zetten van hem.

Als je het liever oplost zonder flikken, ik kom je wel oppikken en we kunnen eens tot in Nijlen rijden ...

donald20
3 april 2008, 09:54
NOOIT EERST EEN ITRADER GEVEN! Niet moeilijk toch??

ja hier geef ik je gelijk maar waneer je dan uw pakket tog krijgt waaar ge al zolang op w8 is er bij mij dan vreugde dat ik het heb en dan denk ik niet meer aan die i-trader

deathsythe
3 april 2008, 11:33
die itrader suckt zo hard, ik heb normaal 100 % maar er zit hier nog iemand met mijn naam, maar juist hoofdletters en een accent, en die heeft blijkbaar al deals genegeerd, en ik kreeg negatieve itrader :/

nOOb 001
3 april 2008, 11:59
report dat dan, als dat klopt dan kan een mod daar normaal wel iets aan de hoor

brandon1
3 april 2008, 17:11
Op 17-03-08 had ik een deal met die gast, op 18-03 heb ik mijn pakje gepost, hij ging AC ook direct op de post doen , op 20-03 stuurde hij me dit pb:

20 maart 2008, 22:15
D-Fekt
Member
iTrader: 6 (88%)
Re: Dirt

--------------------------------------------------------------------------------

Al iets opgestuurd? Want't sta wel in m'n handtekening, ma nog steeds niks gezien ze ga de ruil nog door , anders verkoop ik Assasins Creed aan iemand

Op 26-03 vroeg hij mijn adres nog eens:

26 maart 2008, 19:02
D-Fekt
Member
Re: Dirt

--------------------------------------------------------------------------------

geeft u adres (nog)is

Op 30 maart het volgende:

30 maart 2008, 17:37
D-Fekt
Member
Re: games

Assasins Creed gaat morgen op de bus !
ge moet u adres nogis sturen, perongeluk verwijdert

groetjes

Gisteren was zijn laatste bericht:

Gisteren, 13:25
D-Fekt
Member
AC

Sorry maatje, 't loopt blijkbaar allemaal mis, khad ook een ruil mee MADNESS (ofzoiets) en ja, das hier nog altij ni aangekome, dus nu moetek naar de post nzo daarvoor gaan horen, of'm mij ni "opgelicht" heeft enzo
ma bon
wak wou vragen is, stuurt u adres NOG IS
want ik verwijder altij mijn berichten in ene keer, en u adres zat er al twee keer tussen, dusja
alsge't nog leest voor 16u kanket vandaag nog op de post doen, kmoeter nog zijn, voor ja, da geval mee m4dn3ess

groetjes

Bedankt aan diegene die wisten dat die klootzak een bedrieger was en hem een 100% iTrader bezorgden :angry:

SWYV_MutcHfakA
3 april 2008, 17:25
amai, ik heb even medelijden met andere mensen hier die hun games verloren zijn, ik zou maar zeggen, 9Lives admins, ban die gast is mijn boodschap!

hanie
3 april 2008, 17:32
Bedankt aan diegene die wisten dat die klootzak een bedrieger was en hem een 100% iTrader bezorgden :angry:

Een beetje rustig he vriend, jij en M4dn3ss zijn de eerste mensen die echt bedrogen worden door deze eikel, toch waarvan we op de hoogte zijn.

Ik heb me doodgeërgerd aan die kerel zijn zever maar uiteindelijk wel gewoon mijn pakje gekregen na de nodige acties.

Maar ik begrijp je frustratie en hoop dat je snel alles alsnog ontvangt, ik heb ook al gezegd dat ik altijd bereid ben om mijn ervaringen met hem aan mods of politie mee te delen als dit jullie verder kan helpen ;-)

grtz

brandon1
3 april 2008, 18:11
Uw melding werd verzonden naar FCCU

Op basis van de overgemaakte gegevens zal een onderzoek worden ingesteld. Bij de vaststelling van een misdrijf kan dit leiden tot de vervolging van diegene die de feiten pleegde.

eCops dankt je inmiddels al voor de genomen moeite en tijd om het internet te ontdoen van strafbaar misbruik.
Hieronder vind je een samenvatting van jouw melding. Je kan deze afdrukken en de referentie gebruiken bij verdere correspondentie.

Heb ook maar een mailtje verzonden naar E-cops, je weet maar nooit wat ze kunnen doen ...

hanie
3 april 2008, 18:17
Misschien eens bellen naar de mama van D-fekt.

Laat onze vriend ook gerust weten dat ik en donald20 vast ook wel een verklaring willen afleggen bij de politiediensten, dan zal hij vermoedelijk wel zwichten. Ik heb ook privéberichten in de stijl van stuur je adres nog eens een keer door, overal dezelfde patronen dus stefke zal hangen als hij niet snel jullie je pakketje opstuurt.

iTzStevee
3 april 2008, 19:46
Wtf.. dit is echt NIET DE BEDOELING :) game van brandon stuur ik METEEN op van zodra ik zijn adres heb.. wat verwijdert was samen met een heleboel andere berichten.. tot twee keer toe , ik weet het, heb hem gistere om zijn adres nogmaals gevraagd zodat ik kon verzenden.. nimeer aangekrege, dusja, maar in ieder geval, ik stuur de game op van zodra ik zijn adres heb

en wat bedreft m4dness.. zijn game is hier vandaag aangekomen, heb het pas gezien toen ik van antwerpen kwam, dus ;) voila.. dat word ook verstuurd :)

Nu is het dus wachten op het adres van Brandon1.. morgen gaan beide spellen op de post, en ik wil gerust deze twee leden tegemoet komen met enkele euro's voor het ongemak :)

brandon1
3 april 2008, 20:10
Wtf.. dit is echt NIET DE BEDOELING :) game van brandon stuur ik METEEN op van zodra ik zijn adres heb.. wat verwijdert was samen met een heleboel andere berichten.. tot twee keer toe , ik weet het, heb hem gistere om zijn adres nogmaals gevraagd zodat ik kon verzenden.. nimeer aangekrege, dusja, maar in ieder geval, ik stuur de game op van zodra ik zijn adres heb

en wat bedreft m4dness.. zijn game is hier vandaag aangekomen, heb het pas gezien toen ik van antwerpen kwam, dus ;) voila.. dat word ook verstuurd :)

Nu is het dus wachten op het adres van Brandon1.. morgen gaan beide spellen op de post, en ik wil gerust deze twee leden tegemoet komen met enkele euro's voor het ongemak :)

Ik heb je nogmaals mijn adres gestuurd, de allerlaatste keer.
Als ik het nu niet snel krijg ga ik ongelukken doen
Niet met mijn kloten spelen, dat mag enkel mijn vrouw...

iTzStevee
3 april 2008, 20:16
Briefje met je adres er op , plakt op de game, net zoals bij M4dn3ss ;)

Duc1n0
3 april 2008, 20:18
Niet met mijn kloten spelen, dat mag enkel mijn vrouw...

Wedde dat er meerdere zijn die da zulle doen :crazy:

OT : Ik begrijp 1 ding niet Madness jij geeft Dfekt meteen een negatieve itrader maar je zegt zelf dat je die deal pas vorige week hebt afgesloten ... en ik leid af van alles wat hier staat dat jij je spel ook nog niet hebt opgestuurd ? Dan snap ik eigenlijk niet waarom hij meteen nen negatieve van U krijgt..

EDIT : ok heb net de andere thread gelezen. Blijkbaar dus wel opgestuurd. Ma dan nog.. ik vind persoonlijk dat die itrader te snel is geplaatst

@ D-fekt. Maar vind ge dan niet dat die neg itrader onterecht is?

iTzStevee
3 april 2008, 20:23
Duc1no : hij had het blijkbaar wel opgestuurd, maar heb ik het niet op tijd gekregen in de loop van de week, daarom, op aanraden van forumleden hier, naar de post gestapt, aléja, tis te zeggen, kheb iemand gestuurd, omdak zelf in antwerpen zat.. en daar lag het dus :)

Krulle
3 april 2008, 20:38
alles komt naar boven, er komen wa dreigementen, mensen ondernemen actie, de mods zijn op de hoogte, ... en plots komt alles in orde (allé, nog niet echt maar er worden verderingen gemaakt)
zelfs madness zijn game is wonder boven wonder aangekomen.

toch raar e.

@ Duc1n0: wanneer alles uiteindelijk in orde is is een neutrale itrader mss beter op zijn plaats, dan wel vergezeld van een stevige comment.
iig het ziet er naar uit dat mss wel mede dankzij die negatieve itrader er nu eindelijk schot in de zaak komt.
en zeg nu zelf, het is toch duidelijk wat hier aan de hand is.

iTzStevee
3 april 2008, 20:50
zelfs madness zijn game is wonder boven wonder aangekomen..

Ik weet wel wat je hiermee wilt insinueren.. maar 't is nu eenmaal zo :)

NoizeSuppressor
3 april 2008, 21:04
D-fekt, vanaf dat er gedregen wordt kan alles, ik hoop dat je toch de flikken en de nodige last op uw dak krijgt afzetter

Frado2005
3 april 2008, 21:05
# itraders ook ferm veranderd^^

hanie
3 april 2008, 21:23
zware deja vu...

brandon1
7 april 2008, 18:02
Even laten weten dat ik AC vandaag wel degelijk heb ontvangen!

iTzStevee
7 april 2008, 19:33
Voila :)

M4dn3ss
7 april 2008, 20:54
Even laten weten dat ik uiteindelijk rainbow six vegas2 heb ontvangen. Raad aan alle ruilers :
Maak goede afspraken en stuur tegelijk op (tenzij andere nog geen itrader heeft). En als je pakketje niet is aangekomen gaan zien in je postkantoor bij je gemeente of dichtsbijzijde bij je gemeente grtz m4dn3ss hier mag slotje op denk ik

iTzStevee
9 april 2008, 20:37
Maak goede afspraken en stuur tegelijk op

Hier is het denk ik foutgelopen bij ons :) ik wist niet dat dat de normale regel was, tegelijk opsturen

Blij dat het goed is afgelopen mensen ! :niceone:

Slotje hierop graag :)

Mephisto
9 april 2008, 21:33
Hier is het denk ik foutgelopen bij ons :) ik wist niet dat dat de normale regel was, tegelijk opsturen

Waarom zou de andere persoon eerst zijn pakje moeten opsturen? :s

^MystiQ
10 april 2008, 12:56
Het zaakje stinkt toch serieus, ook al is alles goed afgelopen !

NoizeSuppressor
10 april 2008, 14:30

Blij dat het goed is afgelopen mensen ! :niceone:

Slotje hierop graag :)

té grappig, sorry kerel maar hier praat je u niet uit!