PDA

Volledige versie bekijken : iemand ervaring met evga step up programma

extremepc
25 maart 2008, 20:00
mijn vraag is heeft er al iemand hier ervaring mee aub
zou het eventueel overwegen alleen zouw graag weten hoelang het duurd en zo en naar waar het gestuurd moet worden en zo

mvg

P4ddo
28 maart 2008, 01:06
Helaas is evga step-up in europa waardeloos en imo verdient evga een rechtzaak voor valse reklame, ga maar eens kijken op de evga forums onder het step-up gedeelte, veel topics over de zo goed als niet bestaande europese step-up.
Je wordt in een queue geplaatst die nauwelijks vooruitgaat, sommige mensen wachten al 3 tot 5 maanden op vooruitgang van hun positie. Ikzelf wou Step-up doen naar een 9800GX2, daarvoor deden ze een promotie van extra 30 dagen op je 90dagen window en hadden ze zelf een aparte queue voor die kaarten. Zag er allemaal veelbelovend uit en mijn step-up was na 2 dagen als verwerkt, tot ik de prijs zag.... Nu vragen ze maar liefst 600€ nieuwprijs voor die kaart, terwijl verschillende .eu shops dezelfde kaart voor 510€ verkopen... Kan ik evengoed mijn oude kaart verkopen en een nieuwe halen, zou mij goedkoper uitkomen. Want je moet rekening houden dat je waarde van je oude kaart min 21% btw is, en nog is 30-40euro verzendingskosten voor beide kaarten te versturen/ontvangen.
Je moet dus zeker geen evga kopen met als enige reden de step-up want je zal er geen voordeel uit halen, het is pure afzetterij in Europa!