PDA

Volledige versie bekijken : probleem met prepaid kaart + probleem land

hamv
20 maart 2008, 21:06
Ik heb dus een prepaid kaart gekocht en toen ik mijn punten wou activeren ... niks. heel de tijd kreeg ik invalid te zien op het scherm.

Na even zoeken had ik het probleem: mijn account staat op US en de prepaid kaart komt uit België. Die twee gaan duidelijk niet samen:doh:
EN het ergste van al is dus: ge kunt uw land niet veranderen.

Nu heb ik voor jullie de vraag: wat moet ik doen?

Ik heb microsoft al gebeld en ze zeiden dat ze mijn land NIET gaan veranderen en dat ik ook mijn prepaid kaart niet terugbetaald krijg.

I YannicK I
20 maart 2008, 21:11
Ik heb dus een prepaid kaart gekocht en toen ik mijn punten wou activeren ... niks. heel de tijd kreeg ik invalid te zien op het scherm.

Na even zoeken had ik het probleem: mijn account staat op US en de prepaid kaart komt uit België. Die twee gaan duidelijk niet samen:doh:
EN het ergste van al is dus: ge kunt uw land niet veranderen.

Nu heb ik voor jullie de vraag: wat moet ik doen?

Ik heb microsoft al gebeld en ze zeiden dat ze mijn land NIET gaan veranderen en dat ik ook mijn prepaid kaart niet terugbetaald krijg.

Maak anders gwn een nieuw account en zet die op Belgie en koop dan met die punten wat ge wilt en kunt ge die gedownloade dingen dan niet ook gebruiken op uw US account?
Kweet nie zeker ma ik dacht van wel. Correct me if i'm wrong

hamv
20 maart 2008, 21:13
ja? als ik dat niet kan dan, ben ik wel mijn kaart kwijt?

graag meer hierover!

_ns_
20 maart 2008, 21:27
Gwn nieuwe acc -> punten opzetten -> dingen downloaden = staat op u console en kunde met eender welke acc (EU/US) spelen.

hamv
20 maart 2008, 21:29
k thx voor de help, kzal het drek proberen

hamv
20 maart 2008, 21:36
yup het werkt

Ongeloofelijk fel bedankt