PDA

Volledige versie bekijken : HTC TOUCH , Nieuwstaat

Big.loco.poco
18 maart 2008, 16:49
hallo,

hierbij een htc touch te koop :)

Factuur is van December 2007 en dus nog maar 4Maand oud... gekocht in Security Shop Te Sint-Truiden voor 400e :)

Nieuwprijs is nu 385e !

Meer info : http://www.pdashop.be/product/42781/htc-touch-p3450-nl-black.html

Wordt geleverd in :

Originele doos
Oortjes
Datakabel
Lader

Min.prijs : 250e excl.
Meeneemprijs : 290e excl.

Geen enkele kras is er op ! Zit altijd in het bijhorende zakje , fotos zijn niet nodig want ik hb er geen macrofunctie op en dus kank nie details laten zien :) Er is sinds DAG 1 een SCREENPROTECTOR op scherm...

Te bekijken / Afhalen in Genk ...

Verzending : 6e Taxipost Secure ( aangetekend + verzekerd tot 500e)

Ook te koop op kapaza ...

GEEN RUILVOORSTELLEN ! EN NIET BIEDEN ONDER MIN !! Dit wordt dan gezien als een free-up

AUB NIET ZEIKEN OVER DE PRIJS :) Wordt gezien als offtopic:) Bevalt het u niet? Dan zoek je maar ergens anders

Big.loco.poco
18 maart 2008, 19:21
Ik laat de meeneemprijs zakken naar 280e:D

=Slim=Shady=
18 maart 2008, 20:56
Jammer dat je zo ver woont anders had ik wel héél veel interesse:).

Big.loco.poco
19 maart 2008, 02:04
Maarja opsturen is ook een optie ;) Zou 6e bedragen ( taxipost secure: aangetekend +verzekerd tot 500e)

Mista Molla
19 maart 2008, 09:37
Ik geef u er nog 290€ voor as ge hem hier in Edegem, nabij Antwerpen kunt komen brengen voor vrijdag...:)

Big.loco.poco
19 maart 2008, 10:49
@mista molla een mogelijke deal ! ik voeg je toe op msn om verder te bespreken :)

Kan alleen vandaag wel... kkan het ook opsturen vandaag als je stort en een bewjsje levert voor zelfde prijs... :)

EDIT:Kheb liefst afgehaald of verzonden ... Tis 200km op en af = 15liter benzine = +20e :)

Sorry maar dan alleen verzenden wat maar 6e kost aangetekend en je hebt het in 1 dag ...

Big.loco.poco
19 maart 2008, 17:08
Bij deze een up ... Mista Molla heeft nog nix laten weten en bij deze staat het nog te koop...

Via verzending heb je het in 1 werkdag en kost 6e verzekerd !

Mista Molla
20 maart 2008, 10:02
Hey,

Sorry voor lange afwezigheid maar heb slecht nieuws vrees ik. Ik heb deze morgend namelijk de prijsofferte gekregen voor de herstelling van mijn HTC Touch, en die valt super goed mee, dus ik ga hem gewoon laten herstellen. Ik wilde deze kopen omdat ik dacht dat de andere onherstelbaar was...

Mijn oprechte excuses voor het bod, het is absoluut niet in mijn gewoontes om te bieden en dan af te haken.

Voor de anderen, dit is echter wel een supertoestel voor een superprijs, dus zeker niet voor laten, het is geen ingewikkeld toestel ook al niet!

Met oprechte excuses,

Mista

Big.loco.poco
20 maart 2008, 16:49
Hey,

niet erg :) Toch bedankt om het te melden :) en Idd zijn fijne toestelen ;)

EDIT:Heb via 2dehands een bod van 250e ... heb hem gevraagd te bevestigen...