PDA

Volledige versie bekijken : paar vragen oude gamertag

Lon$daLe
13 maart 2008, 20:41
io heb vorige jaar een xbox 360 verkocht , had daar een gamertag voor en vandaag nog eens ingelogd op de xbox website ermee

nu had ik die tag van de xbox verwijderd toen ik hem verkocht , maar toen ik inlogde op de xbox forums heeft de tag nog een gouden bovenkant dus dat em gold heeft , maar die tag is al eeuwen nie aangemeld hoe kan dit =/

verder ,wat is een easy en snelle manier om erachter te komen of de serial number al vasthangt? proberen een produc te registreren op de site of MS support bellen?

Razzia
13 maart 2008, 23:39
Denk dat het gewoon is dat die tag niet geupdate is. Denk dat als je er effectief mee inlogt op een xbox dat em wel silver is. Op u 2e vraag heb ik geen idee. Dat kun je niet weten denk ik.

Lon$daLe
13 maart 2008, 23:41
ok ty , op de xbox site kan je registeren en dan registree product en dan vraagt em adres en serial number , anyway maakt nie veel uit console is al 2.5 jaar en gaat em stuk hou ik de HDD en controller en haal een Arcade voor 199 € nieuw en dan heb ik een premium afgezien van de zilveren dvd lade ( wat me geen reet boeit of da zilver is of wit :p )