PDA

Volledige versie bekijken : Xbox 360 arcade. Genoeg of niet?

Huuskie
10 maart 2008, 13:18
Heb je met de xbox 360 arcade genoeg om te gamen. Of heb je echt die harde schjf nodig? Is 256 Mb niet genoeg om je games te saven of is dat veel te weinig? Waarvoor dient die harde schijf eigenlijk?

Yasutoko
10 maart 2008, 13:20
Ach, ik heb genoeg met m'n Arcade.

Ik download geen demo's ofzo, en om te saven?
Wel, ik heb currently 7 games en ik gebruik nog niet eens de helft van de mem card.

Dus voor te gamen?
Zal dit zeker wel genoeg zijn!
Maarja, ik gebruik de console dan ook niet als media toestel, daarvoor gebruik ik m'n PS3

Huuskie
10 maart 2008, 13:30
Dus die harde schijf is meer om vanalles dat je van internet gehaald hebt weg te schrijven ofwa? Wat is volgens jou de beste koop. Dienen xbox of ne ps3?

Yasutoko
10 maart 2008, 13:38
Ghoh, afgaan op eigen keuze m'n beste.

Voordelen PS3

- Blu Ray
- Ingebouwde WiFi
- Stil
- Heeft in de toekomst meer zekerheid om langer te blijven voor er een nieuwe komt doordat de Cell dan pas goed gebruikt gaat kunnen worden
- Media console zonder enige addons req.

Nadelen PS3

- Geen Budget versie
- Kleine game aanbieding currently
- Geen Backward compat. meer voor PS2, wel PS1
- Slechte repair service

Voordelen Xbox360

- Budget Versie
- Game aanbod groot
- Rumble in de controllers
- Goede repair service

Nadelen Xbox360

- Powerbrick die afzichtelijk is en zwaar
- Luide mofo

En ook ff kijken naar de community ofcourse :).
Naar eigen mening ben ik toch liever tussen de PS3 community dan de Xbox community hier, dunno, eigen keuze en al afgaand op sommige reacties van bepaalde mensen..
Anyway, ik heb zo mijn oordeel daar over. :p

devil
10 maart 2008, 14:35
sommige games vereisen wel degelijk een hardeschijf op de xbox .
ik dacht dat gears of war zo iets was .

Darius Craven
10 maart 2008, 14:44
Voor dat geld kan je beter één met HD pakken. Dacht dat DMC4 ook een HD vereiste had, allee, er zullen allesinds games zijn waar dat het wenselijk bij is.

Indien ik me daar in vergis kan je inderdaad evengoed een Arcade pakken om mee te gamen.

En voor mij de doorslag tussen X360 en PS3... De games...

Het aanbod is gewoon te klein op PS3, veel te klein.
Was het probleem van de PSP in het begin ook. Wacht nog +/- een jaartje met de PS3 en dat zal zich wel rechttrekken, en tijd genoeg om te sparen dan :)

En in tussentijd een X360 kopen.
Ik vind het nog meevallen qua lawaai, en die stroomblok zie ik niet achter mijn bureau.
En de community maakte weinig uit voor mij gezien gamen vooral een solo bezigheid is vind ik zelf. In groep zijn er leukere activiteiten :)

hatetn
10 maart 2008, 14:46
sommige games vereisen wel degelijk een hardeschijf op de xbox .
ik dacht dat gears of war zo iets was .

geen enkel game heeft een hdd nodig. tenzij je extra content ervoor wilt. voor diezelfde reden maken ze ook geen games die content steamen van de hdd. gewoon omdat er verkocht worden zonder hdd

@Yasutoko
zo stil vind ik de ps3 niet ze. ok een stuk stiller dan de 360 maar toch nog te luid + hij kan u kamer verwarmen(valt te zien of het voor u een nadeel of een voordeel is)

kyle stich
10 maart 2008, 14:59
Koopt maar een arcade...
Als je later ziet dat je toch een hdd zou nodig hebben, kan je deze steeds kopen(+des te langer je kan wachte, des te goedkoper het zal worden).
Voor die chrome dvd lader moet je het niet doen, dat is het niet waard.

En voor 199€...kom he :p

Goldrusher
10 maart 2008, 15:16
Als je

- geen updates wil
- geen demo's wil
- geen games zal kopen en ook geen aanvullingen wil
- geen installaties nodig heeft en geen games zal kopen die installaties vereisen
- geen muziek, video en foto op z'n 360 wil

Dan heb je die harde schijf niet nodig. Maar vergeet niet dat je in het Pro pakket voor 70 euro 20GB krijgt, alsook een draadloze controller.
Koop je een Arcade, en later een harde schijf, kost je dat tegen de 100 euro en heb je nog altijd dezelfde controller mét draad.

Als je toch twijfelt tussen een PS3 (400 euro), mag het prijsverschil tussen 199 en 270 euro geen probleem zijn hé.
Ben je van plan online te spelen ? Met een 360 is dat elk jaar nog eens ~50 euro extra hé.

Yasutoko
10 maart 2008, 15:32
Ik wil met plezier mijne PS3 zijn geluid opnemen en dan dat van menne Xbox360.

Menne PS3 is geruisloos, zelfs met m'n geluid van de tv op 3 hoor ik menne PS3 amper, voor menne Xbox360 moet da al op 20 staan en dan hoor'k em nog altijd kreunen door da geluid!

Kristof
10 maart 2008, 19:08
Ge kunt altijd een arcade kopen en achteraf een 2dehandse HD bijkopen indien nodig, kost geen 50 € meer.

Yones
10 maart 2008, 19:13
Heb onlangs meegedaan met die actie om 10 gratis arcade games te ontvangen als een vriend van je een x-box kocht. Maar heb nog steeds geen tokens voor deze spellen ontvangen.

Is er nog iemand die aan die actie heeft meegedaan?

fixer187
11 maart 2008, 00:03
Heb onlangs meegedaan met die actie om 10 gratis arcade games te ontvangen als een vriend van je een x-box kocht. Maar heb nog steeds geen tokens voor deze spellen ontvangen.

Is er nog iemand die aan die actie heeft meegedaan?
:offtopic: Je kan altijd eens naar de helpdesk bellen voor dit.

Darius Craven
11 maart 2008, 00:11
200 € is echt wel goedkoop... Als ik zo'n Arcade koop, en mijn Premium zou het begeven, kan ik dan gewoon de HD heel simpel van mn Premium in mn Arcade stoppen? Ben nogal een console-leek :)

Verge of death
11 maart 2008, 00:35
Ghoh, afgaan op eigen keuze m'n beste.
- Rumble in de controllers

Heeft PS3 intussen ook.

Heb je trouwens geen HD nodig om op Xbox-live te gaan? Ik dacht van wel. Zeggen demo's of online gamen je niets, ga dan voor de Arcade. Laadtijden zijn naar verluid ook korter met een HD.

Zeromancer
11 maart 2008, 01:20
- Geen Backward compat. meer voor PS2, wel PS1

Mijne ps3 speelt toch PS2 games hoor , Sommige PS1 games wel niet ( zoals FF 8 enz)

Voor de rest , ik gebruik men ps3 en Xbox 360 evenveel.
Maar kvin et wil vervelend dat men xbox 360 echt zoveel lawaai maakt ...

Son Gokou
11 maart 2008, 01:32
Als je

- geen updates wil
- geen demo's wil
- geen installaties nodig heeft en geen games zal kopen die installaties vereisen

Dan heb je die harde schijf niet nodig. Maar vergeet niet dat je in het Pro pakket voor 70 euro 20GB krijgt, alsook een draadloze controller.
Koop je een Arcade, en later een harde schijf, kost je dat tegen de 100 euro en heb je nog altijd dezelfde controller mét draad.

Als je toch twijfelt tussen een PS3 (400 euro), mag het prijsverschil tussen 199 en 270 euro geen probleem zijn hé.
Ben je van plan online te spelen ? Met een 360 is dat elk jaar nog eens ~50 euro extra hé.

Kleine vergissing van u. Bij een arcade zit 1 wireless controler blus een bon voor 2 gratis games. Gears of war en PGR3

hatetn
11 maart 2008, 09:52
Mijne ps3 speelt toch PS2 games hoor , Sommige PS1 games wel niet ( zoals FF 8 enz)

Voor de rest , ik gebruik men ps3 en Xbox 360 evenveel.
Maar kvin et wil vervelend dat men xbox 360 echt zoveel lawaai maakt ...

nu is enkel nog de 40gb versie te koop en die speelt geen ps2

Als je

- geen updates wil
- geen demo's wil

geen enkel 360 spel vereist installatie net doordat er pakketen verkocht worden zonder hdd. voor sp toch niet, voor mp heb zowiezo een nodig
maar imo is premium toch de betere keuze

Mike Ty$on
11 maart 2008, 14:27
200 € is echt wel goedkoop... Als ik zo'n Arcade koop, en mijn Premium zou het begeven, kan ik dan gewoon de HD heel simpel van mn Premium in mn Arcade stoppen? Ben nogal een console-leek :)

normaal wel :)

elke HD is toch hetzelfde

NeoCracer
11 maart 2008, 18:03
Heeft PS3 intussen ook.

Heb je trouwens geen HD nodig om op Xbox-live te gaan? Ik dacht van wel. Zeggen demo's of online gamen je niets, ga dan voor de Arcade. Laadtijden zijn naar verluid ook korter met een HD.

Je hebt geen HDD nodig om online te gaan, dat gaat met een mem card ook.
Alhoewel dat sommige games (bv Burnout) geheugen vraagt om online te spelen.
Laadtijden weet ik niet...Kan wel dat xbox de HDD als een soort cache gebruikt.

Jeroen_HD
13 maart 2008, 17:43
Die HDD is echt wel handig, zeker voor de mmorpg's in de toekomst die op de consoles gaan uitkomen.

S3TH
22 maart 2008, 12:20
Misschien is die HDD handig, maar 60€ extra betalen voor een harddisk van 20GB? :s

Ok, je krijgt er ook nog een component kabel bij (dit is samen met de harddisk misschien wel zijn meerprijs waard), en die headset, maar die heb ik beiden niet nodig, ik wil voor VGA gaan... (Iemand trouwens ervaring met Xbox360 op zen pc monitor? Dat zal wel goed werken zeker? :))

Aan de andere kant, als je achteraf die 20GB HD wil bijkopen, betaal je zo'n 100€ :s
Tenzij je 2de hands gaat...

Moeilijke keuze!
Maar ik ben toch al blij dat gewoon gamen werkt zonder die HD... :)

PS: Ze hadden het beter gedaan zoals bij de PS3, waarbij je zelf een latop schijfje erin kan steken :D

hey69
22 maart 2008, 14:03
moest ik nu een xbox360 nieuw willen kopen, ik zou gewoon een arcade pack halen .
voor die 1 of 2 games die een hd vereisen..

hey69
22 maart 2008, 16:44
wat heeft die arcade pack dat ik eventueel zou kopen te maken met xboxlive?
ge kunt perfect met xboxlive met een arcade pack. wasmedanu

S3TH
26 maart 2008, 22:53
Inderdaad, Xbox Live werkt hier optimaal :D

Heb wel nog niet online gegamed, misschien een dezer dagen ook eens proberen...

Tot nu toe alvast héél content van Arcade pack :)

megamold
27 maart 2008, 09:29
ik zou geen arcade kopen, demo's afhalen is toch iets wat je wel wil benutten?
anders moet je magazines gaan kopen met dvd's erbij met demos op
geen preview movies, geen demo's. kmag er ni aan denke :)

en zit er eigelijk nog altijd een wired controller bij?
ugh, kzou echt nimeer kunne spele met een wired controller.
kzou trouwens ook ni durve, anders had men 360 al 10 keer op de grond gelege :)

btw: er zijn dus wel games die een hdd vereisen
burnout paradise zonder hdd? vergeet online racen met je vrienden dan maar

hey69
27 maart 2008, 11:09
er is geen wired draad meer, destemeer dat het intrersanter is
en ok 1 spel dat een HD nodig heeftom online te spelen.......

megamold
27 maart 2008, 11:17
er is geen wired draad meer, destemeer dat het intrersanter is
en ok 1 spel dat een HD nodig heeftom online te spelen.......

ok want wired controllers sucken :)

en als ge echt denkt da burnout het enige spel gaat zijn wa hier gebruikt van gaat maken dan zit ge uzelf wat voor te liegen

burnout was het eerste spel wa zoeits heeft gedurfd en ge moogt er zeker van zijn dat er andere gaan volgen ( gta4 maybe? )

hey69
27 maart 2008, 12:16
ok er zullen er mischien 2 of 5 zijn. Maar om te stellen dat ge met arcade xbox niet op Live kunt is een grotere leugen niewaar?(da zou meer praat van een verkoper zijn bij gamemania ;) of zo )
Een van de vereisten voor game certificatie bij Microsoft is dat een spel op elke xbox360 moet gespeeld kunnen worden , heel zelden worden er uitzonderingen gemaakt

megamold
27 maart 2008, 12:36
ja ge kunt er zeker mee op live, da ontken ik ni.
maar het feit da een 360 geen standaard hdd heeft geeft probleme voor een deel devs, ( ps3 heeft dit prob ni ) ma burnout was het eerste spel wat gedurft heeft te zeggen da een hdd nodig is voor online play, singlep layer werkt daarentegen wel.
ma het zou mij helemaal niks verbazen ( ik verwacht het zelfs ) dat meer en meer games zo gaan werken, en ms kan der eigelijk niks op zegge zolang een deel van het spel werkt zonder hdd.

ik verwacht het ook voor gta4, aangezien zowel gta4 als burnout paradise open world games zijn met de optie tot freeroaming in multiplayer.

S3TH
27 maart 2008, 13:46
ik zou geen arcade kopen, demo's afhalen is toch iets wat je wel wil benutten?
anders moet je magazines gaan kopen met dvd's erbij met demos op
geen preview movies, geen demo's. kmag er ni aan denke :)

en zit er eigelijk nog altijd een wired controller bij?
ugh, kzou echt nimeer kunne spele met een wired controller.
kzou trouwens ook ni durve, anders had men 360 al 10 keer op de grond gelege :)

btw: er zijn dus wel games die een hdd vereisen
burnout paradise zonder hdd? vergeet online racen met je vrienden dan maar

Ja, als demo's afhalen je ding is, zit je juist...
Maar ik heb gisteren eens gekeken naar welke demo's er aangeboden zijn, en er zitten er toch bitter weinig tussen die mij interesseren.

Maar inderdaad, als je demo's wilt downloaden ben je niks met je Arcade pack :)

Naar de toekomst toe gaan misschien games het ook vereisen voor single player; dan zal ik wel eentje moeten kopen :D

megamold
27 maart 2008, 14:02
als demos dll je ding is?
da heeft er toch niks mee te maken :)
je dll een demo voor te kijken of je een volledig spel wil kope
als je dezelfde demo wilt testen moet je al een gamesmagazine gaan kopen
of natuurlijk direct 60€ uitgeven voor een spel wat wel is kan tegenvallen.

grotere arcade games dll ( of meerdere ) word ook nogal moeilijk

uiteindelijk ga de 360 wel moeten toelaten da games enkel werken met hdd
anders gaan ze nooit het beste uit de console krijgen.

S3TH
27 maart 2008, 15:23
als demos dll je ding is?
da heeft er toch niks mee te maken :)
je dll een demo voor te kijken of je een volledig spel wil kope
als je dezelfde demo wilt testen moet je al een gamesmagazine gaan kopen
of natuurlijk direct 60€ uitgeven voor een spel wat wel is kan tegenvallen.

grotere arcade games dll ( of meerdere ) word ook nogal moeilijk

uiteindelijk ga de 360 wel moeten toelaten da games enkel werken met hdd
anders gaan ze nooit het beste uit de console krijgen.

Ik vind dat demo's downloaden wel "je ding kan zijn" :)
Ten eerste, niet van elk spel komt er een demo...
En vooraleer ik een game koop, baseer ik mij op reviews/trailers, en dat is me nog nooit tegengevallen eigenlijk, daarvoor dienen reviews toch? :)

Ok, demo's kunnen inderdaad een handig extraa'tje zijn, maar meer niet, vind ik...

Nogmaals, naar de toekomst toe kan je inderdaad gelijk hebben, maar dat valt ook nog af te wachten :)

megamold
27 maart 2008, 15:24
mja tzal aan mij ligge :)

ik vorm liever een mening door het zelf te spele als een of andere kerel te gelove die ik ni ken
but thats just me

Decay
27 maart 2008, 17:13
Awel he, ge hebt genoeg om te gamen, maar als ge uw "experience" plezanter wilt maken is een HDD toch wel een must. Die console verandert in iets totaal anders waar ge veel plezantere dingen mee kunt doen.

S3TH
27 maart 2008, 18:18
Awel he, ge hebt genoeg om te gamen, maar als ge uw "experience" plezanter wilt maken is een HDD toch wel een must. Die console verandert in iets totaal anders waar ge veel plezantere dingen mee kunt doen.

Like... ?

hey69
27 maart 2008, 19:04
voor prijsverschil kunde zekers voor ene met HD gaan natuurlijk (en liever nu dan vroeger met de core pack, was wel een marginalen xboxpakket niewaar :D )

megamold
27 maart 2008, 20:39
Like... ?

demos,themes,gamerpics,filmkes,previews,shows,game footage,
bunrout paradise online ( en die lijst ga imho nog wel toenemen )
een plaats om muziek op te zetten zodat ge ueige muziek in elk spel kunt afspelen en ook filmpkes en fotos kunt ge op u 360 zetten om die dan op u tv te bekijken.

mythe
27 maart 2008, 22:04
Pro console heeft momenteel meer voordelen he.
2 games gratis (geen arcade games)
20GB HDD (altijd gemakkelijk voor demo's)

Dan voor 70 euro meer, ik zou niet lang twijfelen.

S3TH
27 maart 2008, 23:02
Pro console heeft momenteel meer voordelen he.
2 games gratis (geen arcade games)
20GB HDD (altijd gemakkelijk voor demo's)

Dan voor 70 euro meer, ik zou niet lang twijfelen.

Het is maar wat je wilt natuurlijk hé, ik vind het die meerprijs van 70€ niet waard: Die games speel ik niet, en ik zie niet in waarvoor ik die HDD nodig heb;
Thema's & gamerpictures hebt ge trouwens geen HDD voor nodig...
Kvind die brol allemaal overbodig :)

Ik blijf erbij, als puntje bij paaltje komt is die HDD enkel handig voor demo's, en misschien voor in de toekomst als games een HDD gaan vereisen.

Conclusie? Het hangt gewoon van gebruiker tot gebruiker af wat hij wilt doen met z'n Xbox :D

Koonut
28 maart 2008, 00:03
tuurlijk, maar ik ken geen enkele core gebruiker die er uiteindelijk nog geen spijt van heeft gehad
voor de xbla service was er ook eerst een limiet tot 50mb maar sinds Castlevania erover is gegaan heeft Microsoft het ondertussen opgeschroeft naar 150 en dat zal uiteindelijk uitbollen naar 250 of zelfs gewoon rechtstreeks "onbeperkt" worden

Burnout Paradise was de eerste game die standaard gebruikt maakt van een hd, ik ben er zeker van dat het rond deze tijd volgend jaar al meer dan 10 titels zullen zijn die er gebruik van maken

Jazzmata
28 maart 2008, 01:20
ik was eerst ook niet voor de HD te vinden, nu ik het heb vind ik het echt onmisbaar. Een demo spelen zegt meer dan 1000 reviews...

megamold
28 maart 2008, 08:32
ja als hij geen hdd wilt en we kunne hem ni omprate da is zijn keuze he, als hij liever een halve 360 ervaring heeft en later gaat vloeken omda em veel meer moet betale voor die hdd appart da is zijn zaak eh :)

S3TH
28 maart 2008, 11:33
ja als hij geen hdd wilt en we kunne hem ni omprate da is zijn keuze he, als hij liever een halve 360 ervaring heeft en later gaat vloeken omda em veel meer moet betale voor die hdd appart da is zijn zaak eh :)

Inderdaad! :D

Adrei
27 april 2008, 19:35
Sorry voor de up!
Maar, zou je met een Xbox 360 Arcade GTA online kunnen spelen? Ik weet dat het spel nog niet uit is natuurlijk. ^^
Ik las hier ook van dat je geen demo's kunt downloaden. Maar als je een HD los koopt (zo ene gelijk in pc's of laptops?) en die in de Arcade console steekt, kunt ge dan wel demo's downloaden of updates ontvangen?
Controller draadloos of niet, maakt mij toch niet veel uit (voorkeur zou toch uitgaan naar eentje met draad.)

Misschien dat ik dan een Xbox 360 Arcade ga kopen omwille de lage kostprijs. 't Is toch vooral voor GTA en misschien nog wat spellen.

Kheb hier nog wel een harde schijf liggen van 80gb. Wel voor de computer natuurlijk.

I YannicK I
27 april 2008, 22:30
Sorry voor de up!
Maar, zou je met een Xbox 360 Arcade GTA online kunnen spelen? Ik weet dat het spel nog niet uit is natuurlijk. ^^
Ik las hier ook van dat je geen demo's kunt downloaden. Maar als je een HD los koopt (zo ene gelijk in pc's of laptops?) en die in de Arcade console steekt, kunt ge dan wel demo's downloaden of updates ontvangen?
Controller draadloos of niet, maakt mij toch niet veel uit (voorkeur zou toch uitgaan naar eentje met draad.)

Misschien dat ik dan een Xbox 360 Arcade ga kopen omwille de lage kostprijs. 't Is toch vooral voor GTA en misschien nog wat spellen.

Kheb hier nog wel een harde schijf liggen van 80gb. Wel voor de computer natuurlijk.

Je kan alleen de officiële 'Xbox 360 harde schijven' van MS op uw xbox zetten, geen andere ;)

megamold
27 april 2008, 23:44
gta kunt ge spele zonder hdd

syndrom
28 april 2008, 09:34
moet dan wel een memory unit kopen vo te saven éh

megamold
28 april 2008, 09:50

ja logisch ;)

hatetn
28 april 2008, 11:07
voor de games niet, maar je kan wel een externe eraan hangen via USB voor muziek & films

ik wist niet dat dat mogelijk was. dat is dan toch gekomen via een update want in het begin ging dat toch niet?

Adrei
28 april 2008, 18:22
Hoeveel kost eigenlijk zo'n aparte HDD van microsoft voor uw Xbox Arcade? Of kunt ge dan beter toch een Xbox 360 Premium kopen? 70 euro meer ... Hopelijk komt er dan een spel (GTA) erbij in dat pakket.

Sigh .. STILL WAITING FOR XBOX 360 + GTA 4 pakket! :cry:
Kheb geen zin in problemen met de Arcade als nadien die HDD apart veel duurder uitkomt of toch nog minder mogelijkheden heb ..

S3TH
28 april 2008, 20:21

Bij de arcade zit eentje van 256MB.
Voor GTAIV moet ge dus geen HD kopen ofzo, die 20GB HDD kost 90€ ofzoiets, dus als je dat wil hebben betaal je beter die meerpijs van 70€ idd...
Voor jou zou GTA IV pack ideaal zijn :D

Duc1n0
28 april 2008, 22:40
Voor jou zou GTA IV pack ideaal zijn :D

Wel in de eerste week van mei kont er bij de game mania een gta4 pack uit heb ik op de site gelezen.

Adrei
28 april 2008, 23:19
Laten we het hopen. Een paar weken geleden wou ik voor een PS3 gaan en hoopte ik voor een PS3 + GTA 4 pakket, na een tijdje kwam er een zweedse bevestiging. ^^ Hopelijk t' zelfde met de xbox. :D

roflol
20 september 2008, 09:39
hey iedereen

Maar kun je bijvoorbeeld ook een USB stick in de xbox 360 arcade doen waardoor je meer opslag ruimte hebt????

Alvast bedankt!

doei

Magenof
20 september 2008, 09:41
hey iedereen

Maar kun je bijvoorbeeld ook een USB stick in de xbox 360 arcade doen waardoor je meer opslag ruimte hebt????

Alvast bedankt!

doei

nope alleen official microsoft xbox products ( voor games dan, films en muziek kan je wel van een sticky halen dacht ik )

roflol
20 september 2008, 09:57
ik heb een xbox 360 arcade gekocht.
Zou het ook kunnen als ik een USB stick in de xbox steek dat ik dan meer opslag ruimte heb??

alvast bedankt!

roflol
20 september 2008, 10:00
ok bedankt

tinbie
20 september 2008, 13:29
ok bedankt

ah gij beantwoord uw eigen vragen ? mogen wij ook de oplossing weten ? :evil:

roflol
20 september 2008, 20:11
hey iedereen

dus je hebt voor te gamen aan de xbox 360 arcade genoeg??
en je kunt er een USB stick in doen voor extra ruimte of niet???

alvast bedankt

doei

S3TH
21 september 2008, 00:59
hey iedereen

dus je hebt voor te gamen aan de xbox 360 arcade genoeg??
en je kunt er een USB stick in doen voor extra ruimte of niet???

alvast bedankt

doei

Ja voor te gamen is het genoeg.

Voor films of muziek kun je inderdaad gebruik maken van een USB stick, maar om media van Xbox Live te downloaden heb je wel een officiële HD nodig.

NeoCracer
21 september 2008, 11:39
Wat het probleem is zonder HDD is dat je dan geen updates voor games kan binnenhalen, geen nieuwe maps etc.

En dat lijkt me toch wel handig als je dat kunt.

S3TH
21 september 2008, 11:44
Wat het probleem is zonder HDD is dat je dan geen updates voor games kan binnenhalen, geen nieuwe maps etc.

En dat lijkt me toch wel handig als je dat kunt.

Updates voor games gaat ook.

Download content zoals al gezegd, gaat idd niet...

Carrotman
21 september 2008, 11:45
Ik heb een Elite en heb stuk of 56 games gedownload (arcade + demos) en ik heb nog een dikke 80 GB vrij dus een Pro is denk ik meer dan genoeg :)

S3TH
21 september 2008, 11:46
Ik heb een Elite en heb stuk of 56 games gedownload (arcade + demos) en ik heb nog een dikke 80 GB vrij dus een Pro is denk ik meer dan genoeg :)

show-off. :p

roflol
23 september 2008, 07:35
dus je kunt wel updates voor games downloaden of niet????

Yones
23 september 2008, 08:28

daar heb je een hdd voor nodig

megamold
23 september 2008, 08:29
is de 360 al verlaagd in prijs?
ze gingen dat doorvoeren, maar ik weet niet of het hier al uitgevoerd is

en je kan idd beter een pro kopen, het kost nu misschien wel wat meer geld, maar je gaat die hdd uiteindelijk toch willen en als je ze appart moet kopen ben je meer geld kwijt

aMniZu
23 september 2008, 08:36
is de 360 al verlaagd in prijs?
ze gingen dat doorvoeren, maar ik weet niet of het hier al uitgevoerd is

en je kan idd beter een pro kopen, het kost nu misschien wel wat meer geld, maar je gaat die hdd uiteindelijk toch willen en als je ze appart moet kopen ben je meer geld kwijt

Prijzen zijn idd verlaagd. Gisteren een elite gaan kopen ter vervanging van men pro die bijna buiten garantie is :p

S3TH
23 september 2008, 12:07

daar heb je een hdd voor nodig

Maar alez, dat is niet waar.

Ik heb ook de Arcade, en 'em komt ook regelmatig zeggen "a new version of this game has been released" ofzoiets, en dan downloadt em die, en installeert het vervolgens.

Simonej
3 maart 2009, 20:32
Ik heb vorige week een XBOX 360 Arcade gekocht.
Maar kun je met een XBOX 360 Arcade online spelen?

Clarise
3 maart 2009, 20:40

en voor die 60 eur krijg je een stabiele omgeving met veel updates en support.
ps3 is gratis maar wel crappy online.

Clarise
3 maart 2009, 20:42

moeilijk omdat je geen patches kan downloaden... 120gb HD voor 100 eurs @ consoleshop.be (was dat vroeger geen 70 eur?)

Runkle
3 maart 2009, 21:09
ge kunt gij toch wel updates downloade aangezien de interne harde schijf 256MB is, en dat is meer dan genoeg voor updates en u profiel, je kan gewoon geen DLC downloaden dat is alles.

Kiwi
4 maart 2009, 10:15
en voor die 60 eur krijg je een stabiele omgeving met veel updates en support.
ps3 is gratis maar wel crappy online.

Bullshit, er is helemaal niks crappy aan online gaming op PS3 en ge krijgt juist evenveel updates.

Evil Force
4 maart 2009, 10:23
Bullshit, er is helemaal niks crappy aan online gaming op PS3 en ge krijgt juist evenveel updates.

Heb ook al een tijdje online gegamed met men (vroegere) ps3 en ik prefereerde toch Xboxlive zeker.

kiewitcity
4 maart 2009, 10:58
Heb ook al een tijdje online gegamed met men (vroegere) ps3 en ik prefereerde toch Xboxlive zeker.

inderdaad.... als ik zie hoe heter aan toe gaat op psn bij ne kameraad thuis ..
cod speelt wel redelijk goed ..maar geef mij toch ook maar live ..veel beter in omgang en overzichtelijker...

Kiwi
4 maart 2009, 11:38

De communicatie is nog steeds beter uitgewerkt op Live, maar voor de rest zijn de online mogelijkheden in recente PS3-games als Resistance 2 en Killzone 2 ENORM verbeterd sinds vroeger. PSN is tegenwoordig een volwaardige gratis online service die voor de meeste gamers ruimschoots volstaat.

el slettos
4 maart 2009, 13:41
De communicatie is nog steeds beter uitgewerkt op Live, maar voor de rest zijn de online mogelijkheden in recente PS3-games als Resistance 2 en Killzone 2 ENORM verbeterd sinds vroeger. PSN is tegenwoordig een volwaardige gratis online service die voor de meeste gamers ruimschoots volstaat.

maar niet voor hardcore gamers. SFIV op ps3 online, SFIV op xbox 360 online -> ik krijg 5 keer meer fight requests via xbox live + vind veel sneller matches in zowel player als ranked match.

Community is ferm groter op xbox 360 en je hebt tenminste cross-game chat en het party-systeem dat alles zoveel vergemakkelijkt.

XBL > PSN

Goldrusher
4 maart 2009, 15:33
Allez, we zijn weer vertrokken.
Geef gewoon een antwoord op de vraag / bericht waarvoor de thread werd gekickt...

M0rdresh
4 maart 2009, 19:04
Om te gamen heb je geen harde schijf nodig, alles kan met de ingebouwde 256MB geheugen of een 512MB card. MAAR om vrijwel zonder kopzorgen te genieten van game video's en trailers, demo's en dergelijke meer is een harde schijf een must have.

Koop gewoon een arcade en vertrek van daar, je kan dan later nog een harde schijf kopen. Ja het is dan iets duurder, maar je hebt tenminste de keuze.

BodySpray
23 maart 2010, 12:14
Zou ik met Een Xbox 360 Arcade
CoD Mw2 Online Kunnen Spelen?

[Zonder Hard Drive!] Alleen zo een standaard ding die je erbij krijgt zo een 250 Mb ofzo

The Phazonhunter
23 maart 2010, 12:25
Heb ook een arcade met live silver abo gewoon. Heb tot nu toe niet echt t gevoel dat ik iets mis buiten wat dlc. Online gaming op xbox heb ik geen tijd voor. Arcade is dus ideaal wil je wat next-gen gaming naast je wii bv.

Huuskie
30 april 2010, 09:45
Na exact 2 jaar met mijnen arcade te hebben gespeeld moet ik zeggen dat dit meer dan genoeg is voor mij. Ik speel nooit of zelden online. Wel 1 keer RROD gehad. Buiten dit een echt goed machientje.

2dvanc
12 december 2011, 11:59
Sorry voor de bump maar ik had graag op xbox360 MW3 gespeeld met enkele vrienden. Enkel MW3, voor de rest heb k de Xbox niet nodig. is dit mogelijk op een arcade versie? Ik weet er namelijk één tweedehands staan.

hatetn
12 december 2011, 12:14
niet als je de DLC ook gaat kopen. maar als het voor 1 spel is kun je er gewoon een USB stick induwen. je moet voor uzelf afvragen of het echt bij 1 spel gaat blijven