PDA

Volledige versie bekijken : Apple iTouch 8gb zeer goede staat

Unleashed89
5 maart 2008, 14:35
Ik heb sinds enkele maanden een iTouch.
Ik gebruik deze enkel voor op de trein en de laatste tijd gewoon niet meer.Daarom verkoop ik hem.
Hij is rechtstreeks bij Apple gekocht via de website.
Ik heb er zowel de doos als aankoopbewijs nog van.
Hij is ook in perfecte staat , het scherm bevat geen enkel krasje.
Zelfs de achterkant is in zeer goede staat , slechts een paar krasjes , heeft dan ook altijd in een brillenhoes gestoken.
De iTouch heeft ook de nieuwste applicatie update van Apple (kosten 17.5€) bied je een paar extra applicaties die er standaard niet opstonden (Mail, Notities, Weer , ....)

Ik ga zo snel mogenlijk foto's van de iTouch hier aan toevoegen.
Dan kan u zien dat er praktisch geen krassen opstaan vanonder.
Het scherm zelf is 100% krasvrij !

Bieden maar :)

jordiw
5 maart 2008, 14:36
Vraagprijs?

Unleashed89
5 maart 2008, 15:00
bieden vanaf 150€ , heb op 2dehands een bod van 150€.
http://www.2dehands.be/apple-itouch-8gb-zeer-goede-38371420.html

SLAB
5 maart 2008, 15:28
160 €

Spector
5 maart 2008, 15:43
Van waar ben je?

Tony.Montana.
5 maart 2008, 15:49
Rillaar , omgeving Aarschot (vlaams brabant)

Spector
5 maart 2008, 16:01
...2 accounts?? je iTrader is ook niet vet he?

Unleashed89
5 maart 2008, 16:05
ja het is het account van men broer (TM) , staat hier op 2 pc's als standaard login.
Hij had een negatieve reactie gekregen omdat de verzending niet goed verlopen was...

Spector
5 maart 2008, 16:10
...ben de laatsen tijd redelijk wa argwanend door een niet opgestuurde iPod touch (16gb) die ik gekocht had via Kapaza...ben daardoor 250€ verloren dus kan ik het mij niet permitteren nog eens zo iets voor te hebben. Ik zal eens nadenken of ik bied of niet. Je hoort wel nog van mij

Tony.Montana.
5 maart 2008, 16:32
Je hebt die persoon zijn rekening nummer toch ?
Kan je dat via de politie niet natrekken ?
Je mag desnoods altijd komen afhalen , of afspreken aan een station.

Edit: srry weer broer zijn account gebruikt , had even gechecked op keuken pc.....

KrAdrie
5 maart 2008, 16:34
...ben de laatsen tijd redelijk wa argwanend door een niet opgestuurde iPod touch (16gb) die ik gekocht had via Kapaza...ben daardoor 250€ verloren dus kan ik het mij niet permitteren nog eens zo iets voor te hebben. Ik zal eens nadenken of ik bied of niet. Je hoort wel nog van mij

Waarom gaan jullie niet gewoon je materiaal afhalen? Zo kan je alles checken voor je koopt.
Ik koop niets op postorder zonder een deftig bewijs op papier,...

Spector
5 maart 2008, 16:37
Waarom gaan jullie niet gewoon je materiaal afhalen? Zo kan je alles checken voor je koopt.
Ik koop niets op postorder zonder een deftig bewijs op papier,...

Ikzelf rijd nog niet met de auto en het is al te zien hoe ver het is...heb hier nog geen problemen gehad maar kapaza is dus afgeschreven voor mij

KrAdrie
5 maart 2008, 17:04
Ikzelf rijd nog niet met de auto en het is al te zien hoe ver het is...heb hier nog geen problemen gehad maar kapaza is dus afgeschreven voor mij

Ik sta ook op Kapaza en verkoop alleen maar via afhaling en controle.

Je moet gewoon op jezelf vertrouwen en niet op een ander.

Geloven wat je ziet en niet wat men zegt...

Unleashed89
6 maart 2008, 10:52
Bod van 160€ genoteerd