PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Sony ericsson K750i

the boogyman
4 maart 2008, 15:33
Ik verkoop mijn sony ericsson wegens dubbelgebruik. Perfect werkende gsm met enkele lichte gebruikerssporen die bijna niet merkbaar zijn.

Foto 1 (http://users.telenet.be/the_boogyman/GSM/gsm1.jpg)

Foto 2 (http://users.telenet.be/the_boogyman/GSM/gsm2.jpg)

Meeneemprijs: 65€ :)

desolation
4 maart 2008, 17:41
35EUR inc

the boogyman
4 maart 2008, 19:27
Genoteerd,kzou er toch graag nog wat meer voor krijgen. ;)

Prime-Omega
4 maart 2008, 19:59
Zijn dat krasjes op het scherm van foto 1? Heb evt wel intresse als cadeau voor mijn vriendin. Hoe zit het met de garantie?

the boogyman
5 maart 2008, 16:03
Zijn dat krasjes op het scherm van foto 1? Heb evt wel intresse als cadeau voor mijn vriendin. Hoe zit het met de garantie?

Nee,zijn spikkeltjes die er op één of andere manier opgekomen zijn. ;) Zijn dan ook alleen maar te zien als je er fel licht op zet zoals bij mijn foto met flits! ;) Geen garantie meer... Nuja,zijn dingen die niet kapot gaan dus zeer robuuste gsm! :)

desolation
5 maart 2008, 18:06
bwa, da joystickske (zoals elke SE gsm me nen joystick) gaat bij frequent gebruik toch rap slijten. tis daarom da ik ne nieuwe K750i zoek, want de rest is idd ni kapot te krijgen :)

the boogyman
6 maart 2008, 17:48
1ste upje!

Wil meeneemprijs laten zakken naar 60€ maar lager ga ik niet! ;)

Arcan
7 maart 2008, 15:09
ge kunt trouwens de inbox van die gsm boosten naar 39 000 berichten ;)
heb ik gedaan, echt zalig,
ook zalig in combinatie met "myphoneexplorer" freeware. Maakt verbinding met je gsm via bluetooth, je ontvangt smsen direct op je pc in een soort popup venster, je kan met je pc antwoorden, foto's bekijken. prachtige gsm, versta niet waarom je hem wegwilt :p

grtz

free up

the boogyman
7 maart 2008, 22:48
versta niet waarom je hem wegwilt :p

Omdat ik er 2 heb! :p

the boogyman
9 maart 2008, 12:32
Meeneemprijs verlaagd naar 60€... ;)

the boogyman
10 maart 2008, 14:38
2de upje :)

Cervantes
10 maart 2008, 15:44
Nee,zijn spikkeltjes die er op één of andere manier opgekomen zijn. ;) Zijn dan ook alleen maar te zien als je er fel licht op zet zoals bij mijn foto met flits! ;) Geen garantie meer... Nuja,zijn dingen die niet kapot gaan dus zeer robuuste gsm! :)

haha, ik heb hem wel kapot gekregen, als ik tijd heb zal ik eens een foto'tje trekken van mijne (die sinds 3dagen kapot is) :p

the boogyman
10 maart 2008, 15:52
haha, ik heb hem wel kapot gekregen, als ik tijd heb zal ik eens een foto'tje trekken van mijne (die sinds 3dagen kapot is) :p

Ik heb er 2 en nog geen enkele vertoont problemen.. ;)

Cervantes
10 maart 2008, 16:21
tzijn idd echt super GSM's, ik wou dat mijne nog leefde, en als ik nu gene iPhone had besteld, had ik zeker een bod gedaan op de uwe!

tzijn mss nu al toch "vrij" oudere gsm's de k750i, maar ze blijven mij verbazen, idd. ge kon u GSM-SMS-geheugen uitbreiden, dan via MyPhoneExplorer. de mijne ging echt mee, maar na een tijdje was de batterij fucked up, en begon hem rare kuren te vertonen. (maar wat logisch is, die is mss wel 150x gevallen, 10x op getrapt, 5x uit mijne zak gevallen toen ik op den brommer zat, enz enz... elke keer bleef die leven, tot ik hem van de week tegen de gevel van nen vriend had gegooit, toen begaf hem het...)

the boogyman
11 maart 2008, 11:34
Laatste upje en meeneemprijs verlaagd naar 55€ ;)

Luinto ST
11 maart 2008, 17:42
tzijn idd echt super GSM's, ik wou dat mijne nog leefde, en als ik nu gene iPhone had besteld, had ik zeker een bod gedaan op de uwe!

tzijn mss nu al toch "vrij" oudere gsm's de k750i, maar ze blijven mij verbazen, idd. ge kon u GSM-SMS-geheugen uitbreiden, dan via MyPhoneExplorer. de mijne ging echt mee, maar na een tijdje was de batterij fucked up, en begon hem rare kuren te vertonen. (maar wat logisch is, die is mss wel 150x gevallen, 10x op getrapt, 5x uit mijne zak gevallen toen ik op den brommer zat, enz enz... elke keer bleef die leven, tot ik hem van de week tegen de gevel van nen vriend had gegooit, toen begaf hem het...)

Kunne iets meer info geven over hoe ge u sms geheugen uitbreidt? Ik gebruik al lang MyPhoneExplorer in combinatie met mijn K750i, maar vlg mij kunde da niet met die tool. Kwil al lang 'bel proximus eraf' maar dan moete flashen. Vlg mij moet da ook met da sms spul ni?

e-boysander
11 maart 2008, 20:51
Kunne iets meer info geven over hoe ge u sms geheugen uitbreidt? Ik gebruik al lang MyPhoneExplorer in combinatie met mijn K750i, maar vlg mij kunde da niet met die tool. Kwil al lang 'bel proximus eraf' maar dan moete flashen. Vlg mij moet da ook met da sms spul ni?
Was hier ook naar op zoek.
Heb uiteindelijk dit gevonden:
http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=10183&st=0&p=55541&#entry55541

the boogyman
12 maart 2008, 07:26
Gelieve on-topic te blijven? ;)

ezbee
14 maart 2008, 11:27
sommige toetsen lijken me nogal afgegaan, en de joystick zit precies wat vuil tussen - hapert deze nooit? Kan ook door de flits zijn. Kan je dit nog eens fotograferen evtl?

Bod van 45 Euro afgehaald indien hij er nog ok uitziet en zonder bovenstaande opmerkingen zijn.