PDA

Volledige versie bekijken : Olympia's Rockfest '08 (08/03/2008)

jensvv
28 februari 2008, 17:34
Olympia's Rockfest '08

Hier zijn we terug voor de derde maal, nu meer volgens het festival-principe

zaterdag 8 maart 2008, Zaal lecompte, walleken 3, 9470 Denderleeuw (naast het stadion van Fc Dender, jawel ;-) die op die avond een match spelen)

Vorig jaar hadden we The Black Box Revelation, nu is de hoofdact niemand minder dan Tokota. Ook hebben we nog een mooi extraatje met Team William! Vorig jaar gaven ze bij ons hun allereerste optreden, ondertussen is er al veel veranderd en mogen ze één weekje na Olympia's Rockfest spelen in de finale van Humo's Rock Rally!

Hier is de line-up:

Mindwar
Eye Of Daw
Boston Tea Party
The Beefcurtains
Team William
Tokota

Afterparty :
Dj Steve Knight
Dj Carve
Dj Duo : ECLIPSE (live from barcelona)

We beginnen er aan vanaf 17:00 en gaan door tot ....
VVK: 5 euro
ADK: 7 euro

Hopelijk tot dan!

jensvv
5 maart 2008, 16:01
Allen op post komende zaterdag!

Neem ook een kijkje op de humo-site en steun Team William voor de publieksprijs!

Sir.Killalot
5 maart 2008, 16:43
I'll be there =)

Coolguy
8 maart 2008, 17:19
We zullen straks eens gaan kijken. :)

Raukaris
8 maart 2008, 18:30
IK kom ook eens checken.

Coolguy
9 maart 2008, 15:09
Het geluid was echt bedroevend het meest van de tijd.
Pas vanaf Team William was het geluid helemaal in orde. :(

Was wel cava.

Sir.Killalot
9 maart 2008, 18:20
Twas wel fijn ja

jensvv
9 maart 2008, 20:28
Het zit er ondertussen op, en inderdaad met het geluid waren er vooral in het begin problemen. Toen Eye of Daw speelde hoorde ik al verbetering. Tokota en Team William hadden een eigen technicus mee en dat verschil was voor iedereen denk ik duidelijk hoorbaar. Door problemen in het begin werd het uurschema wel helemaal door elkaar gegooid en kwamen the Beefcurtains als laatste optreden. Jammergenoeg sprongen de zekeringen van 2 verschillene versterkers van gitarist Dieter en traden the beefs slecht een kwartiertje ofzo op. Jammer maar helaas. Nu enkele weken of maanden rust en dan kan de voorbereiding van de volgende editie beginnen!
Bedankt allemaal voor te komen!

shiftyke
9 maart 2008, 20:30
ik ken ze niet :x