PDA

Volledige versie bekijken : [TK] HDMI naar DVI kabel 1m

Chaser1
24 februari 2008, 13:18
Ik verkoop een HDMI naar DVI kabel, lengte 1m van het type profigold, aangekocht bij mediamarkt Oostakker.

Tenzij er mij iemand een oplossing kan bieden voor mijn probleem:

Ik heb een samsung HR-737 dvd recorder met HDMI uitgang en een Philips LCD TV met DVI ingang.

Bij het aansluiten moet ik echter meerdere malen tv aan/uit & recorder aan/uit zetten, kabel in/uit trekken tegen dat ik beeld krijg.

Als ik dan beeld krijg, is het via DVD zoals het moet zijn, maar als ik een opgenomen (op harde schijf) film wil bekijken heb ik bovenaan in beeld een groene streep, rechts een rode streep en geen zuiver beeld. Ik vermoed dat ik hier met een compatibileitsprobleem zit.

Heb m.a.w. de SCART weer aangesloten en deze kabel mag voor mijn part de deur uit :).

Nieuwprijs: 47,99€

Min.: 25€/incl.
Meeneem: 35€/incl.

Splinternieuw, gisteren 23/02/08 aangekocht bij Mediamarkt Oostakker. Heb het kasticket nog als bewijs.

Grtz

Chaser1
25 februari 2008, 12:34
Stamp 1.

wassssup
25 februari 2008, 12:55
Was ik van u, zou ik die kabel gewoon terugbrengen naar mediamarkt!
Dit is anders nodeloos geld weggesmeten! Mediamarkt heeft toffe service :lol:

Chaser1
25 februari 2008, 18:38
Ja, moest het niet zijn dat de verpakking beschadigd is, zou ik dit direct doen ..

wassssup
25 februari 2008, 21:08
Mediamarkt heeft toch garantie om iets binnen de 2 weken terug te brengen indien je niet tevreden van bent. Om een product te testen moet je sowieso de verpakking opendoen! Ik denk dat ze daar geen probleem van maken. Toen ik daar een printer kocht en vroeg hoe het met die garantie zat indien ik niet tevreden was kon ik deze terugbrengen ook met lege inktpatronen!( binnen 14dagen). Ik zou gewoon eens gaan, een nee heb je en een ja kan je krijgen!:)

succes

.conne.
25 februari 2008, 22:49
tegenwoordig krijg je wel enkel een bon & geen geld meer terug..

Chaser1
26 februari 2008, 12:36
Hmm, moest'k nen bon in de plaats krijgen zou'k ook al tevreden zijn.
'k Zal van't weekend nog eens gaan zien. Bedankt voor de info. Mag gesloten worden. :)

desolation
26 februari 2008, 13:02
maw : een van uw devices support geen hdcp :)